Hey, super zeg! Van harte gefeliciteerde! Ga er maar lekker van genieten... Met je roze stip op je roze wolk, hihi...
ik heb net getest negatief kon het niet laten dus we gaan maar weer afwachten ik heb nog niks geen ongi krampen wel heel veel pijnlijke steken
Dank je meiden. Hihi ik ben net snel heen en weer gefietst naar de aphoteker voor 2 testen van cleur blue. Die testen vetrouw ik toch meer. Ik ga er straks toch maar een doen als ik moet plassen en morgenochtend
He, das balen meis! Hopen dat je te vroeg getest hebt, en dat je gewoon roze gaat worden! En anders in ieder geval snel zekerheid, want dat afwachten is ook niks he! Dikke knuff[/img]
Super bedankt voor jullie lieve berichtjes. ik durf zelf nog niet echt te juichen eigenlijk, had het gewoon echt niet verwacht en heb eigenlijk nergens last van! Maar ja, de stip zegt toch echt anders. ik ga het eens allemaal goed laten bezinken, en dan te bedenken dat ik morgen twee zware examens heb (doe naast mijn werk nog een studie). ik denk haast wel dat ik het heeel moeilijk ga krijgen morgen. Maar dat interesseert me helemaal niks De rest, toy toy toy, het zou toch leuk zijn als er meer mensen kunnen aansluiten. Ik ga heeeeel hard duimen voor jullie.
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 & Susy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 & Jiska & meisje1988 & Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->17 - 87 - 15 - 0 - 20- 1
Nou, nu snap ik er helemaal niks meer van hoor Heb net een test gedaan van clearblue en deze was negatief, daarna weer een test gedaan van matcar midstream die met dat hartje en die was na 10a15 minuten weer licht posi. Zou het kunnen dat die van midstream gevoeliger is dan clearblue? Op de site van midstream staat dat de test gevoelig is en vanaf 5 dagen voor nod posi kan testen. Maar ga morgenochtend nog maar eens een test doen.
jawel die van midstream mag ja tussen de 5a10 minuten aflezen en zelf tot een half uur na een half uur is de test niet meer betrouwbaar. Staat in de omschrijving
Moet je even in de gebruiksaanwijzing lezen na hoeveel minuten de uitslag moet komen. Want volgens mij moet dit inderdaad eerder dan na 10 /15 minuten. Maar ik hoop voor je dat het toch raak is! duimduim... Knuf, parel