NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hi Linda, ik heb ook net besloten dat ik deze ronde de ovulatietesten eens ga proberen. Dat heb ik niet eerder gedaan omdat ik ze idd zo duur vind. Maar ik voel m'n eisprong gewoon echt niet. Dus ga het toch maar eens proberen. Ben ook heel benieuwd hoor! Ga er a.s. maandag mee beginnen. Succes alvast meis! Hopelijk gaat het werken!

2. Niet meer actief

Ja ben ook benieuwd. Ik voel mn eisprong volgens mij wel, maar niet heel duidelijk. Doe het ook maar één maand hoor. Mn mannetje en ik hebben afgesproken er deze maand heel erg ons best voor te gaan doen. Normaal gesproken doen we dat natuurlijk ook wel, maar dan hebben we (vooral Roy haha) meer zoiets van: niets verplicht, we zien wel. En als we dan een keertje geen zin hebben, dan niet. Maar deze maand gaan we netjes om de dag klussen haha en misschien tijdens mn vruchtbare dagen wel iedere dag... Ben benieuwd!

3. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Morge meiden,

Deze maand doen wij het dus rustig aan. Geen gestress met dagen tellen, ovulatietesten, temperaturen etc. Vakantie volgende maand in het vooruitzicht en daar gaan we nu naar uitkijken. We hebben afgesproken op vakantie een mooie beeb te maken :D

Even rust in de tent.

Dit weekend lekker wezen shoppen en als ik elke keer die kleine kleertjes zie, denk ik wel ohhh dat wil ik ook. Zo schattig de baby en kinderkleding. Maar ok... afstand nemen (zeg ik nu tegen mijzelf) ;).

Ik zie dat op mijn nod dag de 14e het een hele drukke dag is. Iedereen die al op de wachtbank zit, succes met de zenuwen en de klussers onder ons.. succes en geniet ervan :D

Een nieuwe werkweek... wow wat lijkt de week nog lang voordat we weer lekker weekend hebben. Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad. Die van ons was top.

Liefs,
    Gaby

4. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Bij mij net zo eigenlijk. Maar afgelopen maand heb ik een week lang vanalles gevoeld waarvan ik dan steeds twijfelde. Zou dit nou de eisprong zijn? Mijn mannetje heeft ook meer zoiets van: we zien wel. Helemaal super als het raak is, maar niks verplicht. Dus dan denk ik dat het toch wel makkelijker is als je wat meer zekerheid hebt over je vruchtbare dagen. Ben ook heel erg benieuwd. Weet ook nog niet hoe het precies allemaal werkt.

5. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Ha meis, dus jullie gaan deze maand even rustig aan doen? Wel een lekker vooruitzicht dat jullie lekker op vakantie gaan. Even lekker er tussenuit. Goed plan om dan een beeb te maken ;)

Ken het wel hoor. Alles wat ik zie op baby-gebied, of het nou een beebje is of kleertjes of een zwangere vrouw, dan denk ik: ooooooooooo dat wil ik ook! Maar ik was er deze keer gelukkig wel wat relaxter onder. Moet ook wel, anders maak je jezelf gek.

Pfff, erg he, die maandag :( Moet ook echt even op gang komen. Hier ook een super-weekend gehad. Gaat alleen zo snel voorbij....

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tijgertje: waarom moet je naar de gyn eigenlijk?

7. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @johana lekker he paardrijden.... heb jij je eigen paard? HEb wel eens gehoort dat het voor het bevallen niet echt super is... maar wat daar van waar is weet ik ook niet.

liefs morgaantje

8. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    hoi meiden,

mijn ongi is gelukkig ook weer voorbij. Straks komt mijn lover weer thuis van het carnavallen en dan bespring ik hem! :oops: :oops: Denk alleen niet dat zijn zaadjes top zullen zijn ivm vele liters bier.......

Nog een paar dagen voor mijn ei, die komt vrij of zat.

groetjes Jess

9. Niet meer actief

@Jessica: dan heb je geen hele lange cyclus wel? Das wel fijn!

Of dat bier goed is voor de zaadjes... dat weet ik ook niet hoor haha. En of de zaadjes dan de weg nog kunnen vinden hihi

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ze zwemmen dan iig niet in een rechte lijn denk ik ghihihihi

11. Niet meer actief

Hahahaha ik zie het alweer helemaal voor me.... Lalalalalaaaalaa ;)

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    whahahahaha me 2 :)

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    I'm back ben een weekendje weg geweest was op zich wel heel lekker alleen de vriend van me zusje die kan zo irritant zijn...

14. Niet meer actief

@dimmel: haha das wel balen dan, als je een weekendje op elkaars lip zit wordt dat alleen maar erger natuurlijk! Waar ben je geweest?

15. Angeliekje

5 feb 2007
    46
    0
    0
    noord-brabant
    "Passagierslijst"

1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy
    2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes
    3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26
    4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25
    5 maart -> Tijgertje23 & Ayse
    6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976
    7 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27
    8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27
    9 maart -> Micha & Salapio & Kristel
    10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh
    11 maart -> Murmel
    12 maart -> Angeliekje
    13 maart -> Jennie72
    14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme
    15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980
    16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975
    17 maart -> Appie & marina99
    18 maart -> Britt28
    21 maart -> Puppie
    23 maart -> Pearly
    31 maart -> Morgaantje

zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test

16. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ook ik meld me maar weer bij Maart, ben van zaterdag op zondag ongi geworden en was erg verdrietig!
    Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.

17. Niet meer actief

@sunnycloud: balen meid! Hoeveelste ronde is dit voor jou?

Denk trouwens dat je je banner nog even aan moet passen ;)

18. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ronde 10, hoop zo dat het deze ronde raak is maar dat willen we allemaal toch.
    Gun het iedereen maar ik kan het toch niet zo goed zien dat sommigen in de eerste ronde al zwanger zijn moet altijd even slikken.

19. Niet meer actief

Kan het me voorstellen meid! Maar ook jouw tijd komt, probeer positief te blijven hoe moeilijk dat soms ook is! Hele dikke knuff en we gaan er gewoon weer voor deze maand!

20. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ben benieuwd jij ook heel veel succes deze ronde en laten we het hopen

Deel Deze Pagina