@sann & elsa van mij ook super gefeliciteerd, hier is nog steeds alles rustig maar wel wat buikpijn maar ik weet het niet ik ga zondag als het dan nog niet is gearriveerd dan ga ik testen. ik hou jullie op de hoogte
Ik heb net de verloskundige maar even gebeld. En zei tegen haar dat de test van midstream met ochtendurine licht posi was en de clearblue niet met ochtend urine nega. Toen zei ze meid een licht streepje is ook posi! Ik durf toch nog niet blij te zijn. Ik doe morgenochtend zeker nog een test en hoop zo dat die posi is dan kan ik mijn man weer gelukkig maken en hopelijk ook zo houden. Ik hoop het zo [-o< [-o< O O
Ik denk het ook hoor noesje! Mijn handen jeuken om te testen met een ander merk dan CB, maar mijn mannetje wil er graag bij zijn en hij is pas vanavond thuis... Ongeduldje ben ik he? Nou, ik zou toch stiekem maar vast gaan wennen aan het idee Noesje... Parel
Hier ook nog niet, ben ook net geweest! Gezellig zo, voel ik me niet alleen! Misschien dat je morgenochtend nog een keer kunt proberen. Dan bevat je urine meer hcg. Liefs[/quote:1mobcfuf] Zeg jij gezellig, ben ik weer verdwenen! Maar hier ben ik weer hoor. Net lekker even gesport op onze crosstrainer! Voel me weer wat beter inmiddels! En: nog steeds geen ongi te bekennen.. wacht wacht wacht wacht... gaaaaaaaap... Parel
Dank je bigdream. En Parel nieuwschierig ben ik ook hoor hihi Aan het idee ben ik zo gewend maar ik ben zo bang dat het toch niet zo is, ik wil eerst een duidelijke posi test in mijn handen hebben
PASSAGIERSLIJST 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> happygirl81& Kyrah 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie & alexis 14 maart -> Mini23 & Maria & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian & Lela 15 maart -> Visjes & Linda1980& Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & Janice22 17 maart -> Marina99 & iwish 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> monatoetje 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy& Diddl 25 maart -> Jelske1978 & Seker & Evi27 & Wies31 26 maart -> Jannes & Mone & MamavanJordy & Lolaatje & Sylvana81 & Susy 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 & Jiska & meisje1988 & Schijndelsvolk 28 maart -> Bigdream & Danjo & Marleen123 & Chelleke 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & suiske & Tijgertje23 & Mausje & Parel 30 maart -> Sjaantje2 & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend ...MK tussenstand ->17 - 95 - 13 - 1 - 14- 1 ff bijgewerkt, klopt ie zo? Waar staat Noesje?
Je ging toch testen als je moest plassen? Of heb je nog niet geplast? Ik ben net zo ongeduldig als jij geloof ik..
Hoop ik ook voor je! Mijne moet ook verkleuren van groen naar roze! haha! Ik zag Noesje ook niet in de lijst: noesje, waar hoor jij, dan voegen we je toe!
Nee, ik ben net nog geweest.. mijn hoofdpijn is ook gezakt! Wat zou ik nu toch graag een kijkje in de toekomst nemen.. al is het maar 1 weekje in het vooruit!
Is ook zo.. ik wist niet dat geduld hebben zo moeilijk was.. Heb jij al kinderen? Of wordt dit je eerste? Voor mij wel de eerste. Ben ook wel heel benieuwd hoe m'n leven er uit zal zien als er eenmaal een kleine is. Alles zal heel anders zijn denk ik!
Schiet mij maar lek! Ik heb vanochtend nog maar weer een test gedaan en wederom negatief. Ik zat te denken en de vorige keer had ik pas nadat ik 1,5 week overtijd was een test gedaan en toen had ik een héél licht streepje. Dus op zich heb ik de hoop nog niet opgegeven, maar eigenlijk verwacht ik dat ik heel binnenkort gewoon ongesteld word
Is ook zo.. ik wist niet dat geduld hebben zo moeilijk was.. Heb jij al kinderen? Of wordt dit je eerste? Voor mij wel de eerste. Ben ook wel heel benieuwd hoe m'n leven er uit zal zien als er eenmaal een kleine is. Alles zal heel anders zijn denk ik![/quote:38ntvev9] Dit wordt mijn tweede zwangerschap van eerste kindje. Heb in december een miskraam gehad na 11 weken.