hmmm.... vandaag toch weer ongesteld op naar de volgende ronde dan maar weer he ! Hopen we dan op meer succes Knuf Gé
Oh Derona, ik word echt gek van mezelf. Ben mijn lijf aan het inspecteren etc. Ik weet het gewoon niet. Maar goed, geen bloed, geeft moed!
Ja komt steeds dichterbijder he meis....idd geen bloed geeft moed......... en klaag maar lekker van je af meis
Dank je meis, heb ik echt nodig! Ik hoop dat het snel dinsdag is en dat het dan uiteraard nog nodig is en dat het dan ook positief is! Hahaha
JAaaaaa meis ik duim voor je dat het weekend en de Maandag super snel gaat en dat je Dinsdag posi mag testen [-o<
Hey meiden, Hier nog 1 die op de valreep bezoek heeft gekregen van de ! Baal wel maar had het wel verwacht eigenlijk. Nu op naar ronde 9. Liefs Marjan
thankx bigdream. Ga me zo maar klaarmaken voor vanavond, het is tenslotte weekend. had liever een goede reden gehad om vanavond niet te drinken, maar zal er wel in gaan denk ik. Liefs Marjan
Ik hoop dat je een fijne avond zult hebben. Ik ben ook een beetje down, net wat bloed gezien met afvegen!
Hey Derona Sorry voor het late antwoord maar ben heel de dag druk in de weer geweest. Onze vakantie was super! Fantastisch weer, goed gezelschap en hele mooie natuur. We hebben er echt van genoten. Hoe gaat het met jou? Knuf Fientje
Code: Ik hoop dat je een fijne avond zult hebben. Ik ben ook een beetje down, net wat bloed gezien met afvegen OOOH Lieverd