Mn mannetje is net naar de huisarts geweest, omdat ie zoveel last heeft van benauwdheid/drukkend gevoel op zn borst en we vorige week in het ziekenhuis hebben gezeten omdat ie even bijna geen adem meer kon krijgen. De dokter zegt dat ie stress heeft. Hij moet het wat rustiger aan gaan doen dus! Niet makkelijk voor hem haha
@Linda1980, dat is wel vervelend voor je vriend zeg, stress is niet goed hoor. Rustig aan doen kan heel lastig zijn, zeker als je veel dingen 'moet' Maar eeh,, sex heeft een ontspannende werking, uhu! Dus wellicht helpt het. hihi Nou, of de zaadjes van mijn vriend nog weten waar ze naar toe moeten zwemmen, weet ik niet. Heb 'm net besprongen en nu ligt ie te slapen. Zwaar weekend gehad met die carnaval. Maar hij heeft nog even om zijn lijf op orde te brengen, mij ei komt vrij of zat!
Nou ik vind het al heel wat dat je hem nog kon bespringen en dat ie niet al meteen op één oor lag En tja voor mn mannetje... 'moet', 'moet'... wat is 'moeten' hè? Hij heeft een eigen bedrijf, dus dat maakt het voor hem allemaal wel wat lastiger. Maar hij heeft de laatste tijd al veel meer rust en is tenminste voortaan gewoon thuis met het eten, werkt 's avonds niet meer, werkt 's weekend niet meer. En dat scheelt al heel veel, hij was eerst echt altijd aan het werk. Maar waarschijnlijk dat het er daarom nu uitkomt, dat hoor je wel vaker hè als iemand wat rustiger is, dat de kwaaltjes eruit komen...
Die van mij heeft ook een eigen zaak, ook vaak laat thuis en op de zaak blijven eten enzo. Hij heeft echt in het weekend rust in zijn hoofd nodig zeg maar. Ze zullen toch een balans moeten zoeken, want anders begint het lijf te protesteren he?
Hoi dames, Ondertussen niet veel gebeurd. Nu had ik enorm veel witverlies. Mijn NOD is nog eventjes en we hebben zaterdag geklust. Zou dit op iets kunnen wijzen? Ik heb dit nog nooit gehad en jeuk heb ik niet dus ik denk niet dat het een schimmelinfectie is. Het loopt er gewoon uit, zo vloeibaar dat het is.
Zou het vruchtbaar slijm geweest kunnen zijn? Volgens je banner heb je je eisprong nog niet gehad namelijk.
Ik weet het niet. Meestal krijg ik stekende pijn in mijn linkerlies en dan weet ik dat het mijn ei is. Maar nu...? We zullen voor alle zekerheid maar goed klussen vanavond en morgen.
Ik denk dat er veel mensen op de wachtbank zitten. Wij zijn nog steeds in de klusweek. Naar het einde van mijn cyclus ben ik ook wat stiller, weet ik ook niet wat schrijven, nu ook niet trouwens. Dus dames, klus ze en wachtende: wacht ze. Veel succes en hopelijk kunnen we allemaal mee naar november mama.
Hoi meiden, Wat kletsen jullie veel zeg . Ik voel me op dit moment niet lekker. Ik ben 's morgens onzettend misselijk (nu ook) en heb last van mijn buik. Ik ben 07-02 ongesteld geweest, maar was niet zoals anders korter en eigenlijk geen helder bloed gezien alleen (sorry) bruine rommel. Als die 'pijn' in mijn buik komt van mijn ei (herkent iemand dit?)dan komt ie wel 1 a 2 dagen te vroeg. Dus zou mijn nod 6 maart zijn. Laten we maar gewoon de 8e aanhouden dan zien we wel weer. Ik wordt gek van die onregelmatige cyclus. Ik hoop dat de misselijkheid snel zakt want is echt niet leuk meer. Liefs essiee
He berna, Ik zie nu pas dat je officieel naar maart komt. DAT IS BALEN ZEG, het zag er zo positief uit. Kop op! meid en veel succes in de volgende ronde. Liefs essiee
zag er positief uit ja.. helaas toch niet zo mogen zijn.. waarschijnlijk even zwanger geweest maar niet sterk genoeg..