Ja, idd. Ik durf echt niet te testen. Ik wacht gewoon de bloeduitslag van maandag af. Mijn mannetje is er van overtuigd dat ik zwanger ben, maar ik voel gewoon niks; buiten af en toe een vlaag van misselijkheid. Verder geen krampen of pijnlijke boops. Weet het dus niet. Fientje
maandag weet je al de uitslag? of dan ga je bloedprikken pfff spannend hoor meis mijn duimen draaien voor je
Hallo meiden! Hier is nog steeds niets te bekennen, geen krampjes, pukkeltjes, helemaal niets! Moet tot mijn spijt bekennen dat ik nog geen test heb gehaald, was even vergeten dat ik nog een feest had vanmiddag, dus heb er nog geen tijd voor gehad. Schaam me werkelijk rot. Ga nu maandag een test halen.... Mijn schoonzusje is zojuist bevallen van een dochter, dus er was even lichtelijke stress hier in huis! Alle meiden die ongi zijn geworden, balen en succes de volgende ronde! Houd moed! Alle meiden die zwanger zijn: heel erg gefeliciteerd! Ik houd het nog even spannend de laatste dag van maart....
Maandag ga ik bloed laten prikken en met een beetje geluk heb ik ook al maandag de uitslag. Héél spannend!
Dankjewel meiden; ik durf echt niet te hopen dat het waar zou kunnen zijn. Stiekem natuurlijk wel. We wachten en hopelijk duimen jullie nog een paar daagjes verder voor mij Heel lief van jullie. Knuffeltje Fientje
J amet mij alles goed ongi is weer de deur uit dus we kunnen weer gaan klussen,. voor jou word het ook spannend he, en gefeliciteerd trouwens met je zus
Ah parel, wat jammer! Wel een mooie feestdatum trouwens, hahaha! Ik vind het inderdaad ook spannend! Net op het feestje waren er ook al een paar (oudere) mensen die aan me vroegen of ik soms zwanger was. Ze vonden dat ik "zo'n bol toetje" had gekregen de laatste tijd.
Hahaha, geeft niks! Dank je wel! Nou veel succes met klussen dan deze maand, haha! Ja, inderdaad, heel spannend! Ik baal er ook zo van dat ik vandaag geen test heb kunnen halen.... Nou weet ik morgen nog niks als er nog niets komt! Nouja, eigen schuld. Test ik maandag toch *bibber, bibber, zei ze met een grote mond*
Haha, dat is waar! Mijn vriend is ook enorm zenuwachtig! Vooral omdat z'n zusje ook net bevallen is. Mijn schoonouders zijn net bij ons weg naar hun toe en hij zegt de hele tijd: nu wij nog!
Dames, ik ga. Ik ga ff de kroeg in. En geen drank is niet moeilijk en valt ook niet op bij mij, ik drink bijna nooit! Dus dat scheelt al weer een hoop smoezen en uitleggen, haha! (je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen....) Tot morgen!
Goedemorgen, hoe gaat het met jullie meiden! @Fientje, ik duim voor je dat het raak is en dat je een positieve bloeduitslag krijgt, @Mausje, ik duim voor je meis hoop dat je morgen een positieve test hebt @Naomi, goedemorgen meis hoe gaat het met je vanmorgen? OOk nog niets, wanneer ga je weer testen. Hier was het vanmorgen ook spannend. Gisteren een klein beetje bloed gezien. Maar nu vanmorgen niets en temp is ook nog steeds 37,2. Ik ga dinsdag weer testen ( als dat dan nog nodig is.), had gisteren een negatieve test. Wel spannend. Liefs bigdream