Heey, Lolaatje en Noesje spannend zeg ja een streep is een streep. Super! Elsa van harte gefeliciteerd. Hoe is het hier voor de rest? Bigdream spannend hoor hoop echt dat je ook zwanger bent Hier alles goed, broek zitten behoorlijk strak heb echt al een buikje. Dinsdag de echo spannend. Ik hou jullie op de hoogte x leeuwinnetje
Och meis spannend dinsdag, ik zal aan je denken! Ik ga dinsdag (als het nog nodig is weer testen!) Ik hoop dat het voor ons allebei een super dag word!
@ Lolaatje: van harte! Idd: een streep is een streep, dus je bent zwanger! @ Esser: balen meid! Succes de volgende ronde! Hier nog steeds niets... *zucht* in februari (de kortste maand van het jaar!) 2 keer ongesteld en nu nog niets.. Het blijft dus spannend. Ik denk dat ik eind deze week ga testen mocht het nodig zijn. Ik heb al wel een week of 2 'last' van veel slijm. Ik wacht eigenlijk deze week af, omdat ik dan misschien ook een ongi heb kunnen overslaan ofzo. Nou ja, ik weet het allemaal niet meer. Ik denk maar zo: als ik nu zwanger ben, dan ben ik dat volgende week ook nog wel (als alles goed gaat). Trouwens, nu ik dit zo typ, bedenk ik me opeens dat ik vanorgen moeite had met het laatste stukje van mijn rits in mijn broek om die dicht te doen... ' Zou het dan toch??? Zou kunnen toch??? Owww, ik wil ook in het roze!! Maar wel samen met jullie. Het wordt wel heel stil in maart hè? Ik denk dat iedereen al is verhuisd naar april? Geniet van het mooie weer!
Haha, ik denk dat ik nu idd ook heel ZP heb gelezen en mu nu maar weer bezig ga houden met het mooie weer op deze mooie vrije dag
Ik heb net ook nog maar eens een testje gedaan... Helaas blijf ik in het groen Nog ff en ik ga over de 50 dagen jakkes, wat een rot cyclus zeg... Er komt maar geen eind aan. (banner is een gok, hij ging niet verder dan 52 dagen )
Goeiemiddag meiden, Ik ben er ook weer. En ook nog steeds niets te bekennen bij mij. Wieffie, dat duurt inderdaad lang zo zeg...
Jeetje meis wat lang al weer... Weet je al wat de volgende stap is voor jou, of moet je gewoon blijven wachten tot de cyclus weer op gang komt?
Ik ben nog niet naar de dokter of zo geweest. Ik ga volgende week maandag testen en als ik dan nog niet positief test of ongi ben dan ga ik de dokter bellen. Ik ben nu aan het tempen en ik denk dat ik vorige week mn eisprong had. Temp ging ineens erg omhoog.
Oh! Dat zou betekenen dat je cyclus dan weer op gang komt, niet dan? Zou je dan een ronde hebben overgeslagen...
Dan zit ik op dag 72. Dan heb ik ook wel een ruime cyclus overgeslagen. Maar daar lijkt het wel op. En dat wil ik even afwachten.