Hoi meiden, ik ben er ook nog! Hier is nog niets te zien. Heb wel lichte krampjes onderin en trek in alles te gelijk (te denken aan koekjes en amsterdamse uitjes). Peetje gefeliciteerd! =D> Eindelijk nog een zwangeren! Alle dames die ongesteld zijn geworden. Dikke knuffel. Knuf Aisca
ola! net een beetje roze slijm bij het afvegen zou ik dan toch nog ongi gaan worden heb nog niet getest morgen vroeg dan maar als de er dan nog niet zijn.....
hey dames ik ben thuis van mijn werk! voel me niet zo goed! af en toe steekjes in mijn rug ter hoogte van de borsten. gevoelige borsten en eten valt me niet goed!als ik aan eten denk word het al erg........beetje misselijk! echt zo frusty! morgen moet ik weer werken om half 3 tot half 6 en om 11uur nar de psycholoog! ga zo even eten ook al hb ik geen honger.....
Dag dames, hier slecht nieuws. Heb net met HA gebeld voor bloeduitslag en blijk dus niet zwanger te zijn. Moet nu nog 14dagen afwachten en dan eventueel een nieuwe bloedtest laten doen. Voel me zo verdrietig, maar niks aan te doen natuurlijk. Fientje
Ja en ik heb nu helemaal geen idee meer hoe mijn cyclus loopt, want heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Word er een beetje wild van. Ga zo dadelijk mij in de sofa gooien en tv kijken.
Bedankt Anna. Jij zal het ook al wel dikwijls moeilijk gehad hebben. Ik hoop voor jou dat het deze keer voor jullie raak mag zijn. Ik duim nog steeds hoor. Ik kruip nu onder mijn plaidje en ga TV kijken. Ik zie jullie morgen weer. Dikke knuf en hopelijk heel veel goed nieuws voor morgen. Fientje x
hoi hoi, ik had daarnet precies hetzelfde... aan de ene kant 'welkom', maar liever niet natuurlijk. Als het nu wel doorzet mag ik aan de Clomid.
zo net even naar de winkel geweest maar damm ik heb geen puf meer. ben moe, echt hangerig, pijnlijk tepels.....bh al uitgedaan en borrelend gevoel in mijn onderbuik met af en toe vlagen van misselijkehid......echt heel raar........ben me proberen te herrinneren of ik dat de laatste ongi ook had......