@berna ik las dat je eerst wel symptonen had en dat inneens weg was,en je er geen goed gevoel bij had, wat jammer genoeg ook is.mag ik vragen wat voor symptonen je had en vanaf wanneer? en hoelang is je cyclus nu geweest?
mijn cyclus is nu 36 dagen geweest 3 dagen te lang want ik had op dag 19 mijn eisprong symptomen waren dat ik iets voelde bij mijn liezen geen pijn maar beetje weeig gevoel.. ik voelde gewoon dat er iets gebeurde en eind van de week was dat weg. Verder was ik misselijk als ik niet om de 2 uur iets at en dat was vrijdag ook ineens weg....
Jeetje Berna ik dacht echt die gaat met de roze bus mee..... Ik leef met je mee en ik hoop dat Maart je maar veel geluk mag brengen. Liefs
Berna meisje, wat is dit nou? Ik dacht dat je van het feb forum naar de oktober mama's ging! Balen meissie! Hopelijk wordt maart idd dé maand!
haj meiden ,, ik kom bij jullie,, ben gisteren ongi geworden,, helaas,, hopelijk deze maand wel raak,..
@lindy jammer hoor maar welkom hier en we slepen jou deze maand ook het roze vliegtuig mee in meid. Je moet maar denken vliegtuig is sneller dan de bus hihi
Dag dames... ik zie dat er weer een aantal erbij gekomen zijn... echt balen voor jullie zeg... maar toch welkom hier.. we gaan hopen dat het deze maand dan wel raak is! hier is niet veel bijzonders te vertellen! Liefs jollie
het wordt hier alweer drukker zie ik... Ik ben echt gruwelijk moe....maar onze halve afdeling is grieperig dus ik vrees dat ik weer een graantje meepik.
Hey meiden, Bij mij helaas ook negatief, ik moet nu gaan wachten op de duivels, als ze komen verhuis ik linea directa door naar NOD April , jullie snel zwanger worden hoor! Liefs van mij
@ Appie (en anderen) Ik had al een heel verhaal in de febr. geschreven over ons bezoek aan de gyn. 't Viel mij erg mee. Echo gehad, uitstrijkje, kweekjes. Nu bloed prikken wanneer de ongi komt, 10 dagen later weer echo, 10 dagenna eisprong weer bloedprikken. Mannetje zaadjes inleveren en dan wachten op alle uitslagen en weer een gesprek. 'k Ziehet positief in.
Ik ben al over mijn 'jeetje' gevoel heen. Ik heb echt een heel goed positief gevoel bij dit alles en we hebben vertrouwen in een goed afloop! Ik vind het wel heel fijn dat ik mijn verhaal zo af en toe bij jullie kwijt kan en kan meeleven en meelezen met jullie allemaal. Iedereen: veel plezier met zwanger worden!
hi pink ladys vandaag ben ik begonnen met ovulatietesten van matcare aankomende zaterdag zou ik mijn eisprong moeten krijgen, maar omdat ik misschien nog last heb van cyclus die overhoop ligt is het is even afwachten. maar ik blijf positief. mijn menstruatie heeft deze x 8 dagen geduurd erg lang normaal gesproken is het 5 dagen. ik moet zeggen dat ik het wel erg spannend vind nu dat de eisprong dichterbij komt. we gaan gewoon netjes om dag klussen en we zien wel hoe het gaat lopen en heel misschien hebben wij dan ook een ticket om mee te mogen met die roze vliegtuig... groetjes iris