Hoi meiden hoe is het hier!ben net terug van werken nog wat klantjes gehad,en nu lekker aan het relaxen!
Hallo dames! Ook ik kom me hier aanmelden. De duiveltjes zijn hier weer op bezoek gekomen en ik ga voor een NOD oop 25 maart. Succes allemaal deze ronde! Groetjes Jelske
Hey jelske wat is dat nou... toch de duiveltjes op bezoek? had het je zo gegund deze maand... nou hopen dat het dan komende maand raak is... in ieder geval welkom hier! Ging ik daarnet naar de wc... weer bruin/roodverlies op me papiertje... ik snap hier helemaal niks meer van... het is echt zo om de dag... weet niet wat ik ervan moet denken... Groetjes jollie
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 & Ayse 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 17 maart -> Appie & marina99 18 maart -> Britt28 21 maart -> Puppie 23 maart -> Pearly 24 maart -> Berna1981 25 maart -> Jelske1978 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test Zo weer wat namen toegevoegd. Ik mis nog een aantal NOD data's van een aantal ladies. Gil maar wanneer en jullie mogen mee op de lijst. Deze maand gaat de hele lijst vliegen of voor sommige bussen
@berna ja ik weet het! en ik hou me nod gewoon op 3 maart ondanks dat ik al eerder eisprong heb gehad.maar ik probeer er zo min mogelijk aan te denken,en als je niks voel dan denk je er niet aan ,maar op dit moment( jammer genoeg)wel hihi
Hoi ladies Zo er is weer flink gekletst door jullie. @ Berna: nou meid, wat balen zeg. Ik zag het toch nog wel een beetje zitten bij jou. Echt vervelend. Je bent hier onwijs welkom en deze maand gaan we voor de duidelijke testen. Dikke knuffel van mij ((knuff)) @ Fem: Ben je ongesteld geworden? Ik ga zo even februari lezen dan wordt het me vast duidelijk. Je mag best wel even in maart blijven tot April begint hoor! @Lindy en Jelske: Ook balen voor jullie. Ik hoop voor een vruchtbare maand maart. Gewoon iedereen rose @ Jollie: Is toch gek hoor zo om de dag wat oud bruin bloedverlies Nou alle andere dames: Hoe gaat het met het klussen? Hoe is het op de wachtbank? Zijn er al ladies met kwaaltjes? liefs
@la femme hier geen rare kwaaltjes alleen al paar dagen raar gevoel in mijn buik. ik kan het alleen niet omschrijven.echt vreemd!