Hallo dames, Jama, komt me bekent voor heb al meerdere keren gevraagt of ze voor mij willen pendelen, maar krijg geeen reactie. Vindt ik erg jammer want, ben wel benieuwd wat daar uit zal komen. Maar ja ben waarschijnlijk niet de enigste die ze een PBtje heeft gestuurd. Wil iemand mij toevoegen in de lijst NOD is denk ik 9 maart. We houden de langste cyclus maar even aan. liefs essiee
ik bedoel Joma Sorry! en nog even een vraagje gaat je temp na je eisprong omhoog of net voor je eisprong. Dus bijv maandag eisprong is dan zondagochtend je temp al hoog of maandag od dinsdagochtend pas? Hoop dat iemand me kan helpen. Liefs essiee
we zijn in herperduin geweest op zicht wel heel lekker rustig enzo maar ja die vriend he haha vanavond goed klussen geblazen zie ik vandaag het meest vruchtbaars
banner nakijken en zien of het overeenkomt met de rest. Blijkbaar is het dus vruchtbaar slijm waar ik last van heb. Had hier gisteren een berichtje geplaatst met mijn 'probleempje' en vandaag heb ik dit terug. Gisteren niet geklust, maar hopelijk vanavond wel.
zoooo de maand gaat toch best snel voorbij, zo in het begin Het is vooral het EIND van de maand, dat altijd zo vreselijk lang duurt, haha!
Goedemorgen dames.. Er zijn weer heel wat dames overgewaaid zie ik... welkom hier alhoewel het wel balen is dat het deze maand nog niet raak was.. we gaan voor de volgende maand! Nou dat verlies in me slipje en op papiertje is echt maar ontzettend weinig en ik vind het inderdaad GEK net zoals jullie... khad er al een topic over gemaakt. maar krijg er weinig reacties op, schijnbaar weten ze hier er ook niet zoveel van.. ja ze zegge dat het oud bloed is (d8 ikzelf ook al) maar waarom dan zo laat in de cyclus en het is ook niet van het klussen! Verder zijn bij mij de kwaaltjes rondom de eisprong weer aardig op gang... vorige maand had ik ook allemaal van die gekke steekjes en raar gevoel in mijn linkerlies en nu dus weer... ik denk dat het van het rijpen van het eitje komt of hij staat op springen... vorige maand had ik dat ook en was waarschijnlijk een week later me eisprong... dus maar goed klussen deze week en volgende week voor mij! En joma... voor jou wordt het als eerste spannend zeg... ik hoop voor jou dat het raak is deze keer! mijn duimpjes draaien hoor! liefs jollie
Ik had ook Caruli gevraagd. Had heel snel een reactie. Binnen een paar uur. Misschien is je berichtje niet goed aangekomen?
Op de site van predictor staat dat als je temp omhoog gaat dat je ei dan al is geweest: En na de eisprong: sluit de baarmoedermond zich, verandert het cervixslijm weer, stijgt de lichaamstemperatuur met ongeveer 0,4 graden. Ga je vrijen als je temperatuur toeneemt, dan is het natuurlijk te laat.
@jolie ik herken die steken goed dat is idd het eitje ik voel het sinds gisteren ook. gisteren aan de linker kant vandaag de rechterkant wel erg aardig van mijn eierstokjes dat ze het het oz de beurt doen want erg prettig voelt het niet aan, maar goed alles voor het goede doel en het wil zeggen dat ze hun werk doen. ik lees hier elke mee en lees dan weleens dat vrouwen het over pijn in de lies hebben dat is dus je eierstok die bezig is je eitje te rijpen of een eitje dat op springen staat. dat legde de gynaecoloog me laatst uit. ik heb door eenmalige prikpil 43 dagen moeten wachten op mijn menstruatie en voelde deze pijn heel vaak omdat het door het ontpillen tegen werd gehouden. gisteren ben ik begonnen met de ovulatietestjes gisteren had ik maar 1 streepje geen 2e dus straks nog eens doen. ik ga gewoon door tot die dikke lijn te zien is. ik hoorde hier ook veel over de ovulatietesten van CB die heb ik gisteren ook gehaald naast de testen van matcare. mocht het deze maand helaas niet raak zijn dan ga ik die volgende maand gebruiken. groetjes iris
Nog een dikke week joma... owww spannend zeg! ! ! En ja ik denk dat die steekjes bij mij het rijpen van me eitje is en dan zal ik volgende week wel me eisprong krijgen... dan klopt me banner misschien toch wel
ik heb op caruli een maand moeten wachten ,ze heeft het erg druk op het moment geloof ik.. sinds ik met de pil gestopt ben ben ik 1 brok hormomen.. de tranen schieten al toe bij het minste of geringste. heeft iemand hier ook last van?
hahaha jaaa ik herken dat mij god zeg ik was een emotionele wrak om de haveklap kwamen de tranen dus het is heel normaal want al die extra hormonen moeten het lichaam uit en jou eigen lichaam moet je cyclus weer overnemen. groetjes iris
ik heb trouwens nog een vraagje ik zie bij veel meiden onder in het berichtje de cyclus staan en soms andere tekst hoe doe je dat? groetjes iris
Hier nog eentje die daar last van heeft... ik ben altijd zo'n koele kikker... me vriendje zit altijd eerder bij iets emotioneels te janken als ik ... maar sinds kort ben ik de eerste die begint