.@ jolie ja nog dik een weekje en voor de rest voel ik me goed alleen al paar dagen raar gevoel in mijn buik .lichte ongi pijn vooral s avonds .P f f
@Jolie ik heb waarschijnlijk de 13-.14 febr me ei gehad dus een weekje geleden.en dat was de 17 dag van me cyclus.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik van de buien dat niemand iets goed kan doen...andere meiden hier ook last van of gehad?
Dat zou betekenen dat als je over 4/5 daagjes nog niet ongi bent... er een grote kans is dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn... wel heeeeel erg spannend zeg!
Juudje bedankt voor de uitleg. Dacht al dat het zo moest zijn maar begon even aan mezelf te twijfelen. Kristel, Ik herken je verhaal de eerste 2-3 mnd na het stoppen met de pil was ik ook veel emotioneler dan voorheen. Heb er zelf wel om moeten lachen . Nu heb ik er gen last meer van. Ik hoop snel iets te horen van mijn pendel aanvragen. Liefs essiee
.@jolie ik denk wel iets langer toch?17e dag van me cyclus en dan nog 14 erbij toch?maar maak ook niet uit ik hou toch nod op 3 maart aan ,maar ja spannend hoor! Ik heb ook heel ander gevoel dan vorige maand,toen had ik meer kwaaltjes van het ontpillen.
hmm zal ik wel een rekenfoutje gemaakt hebben... maar t blijft toch spannend en zeker als je nu anderes voelt! @ berna.. lekker toch ff klagen... kan hier altijd!
ja en het is frustrerend je kan niks doen.. niet wachten op een posi test niet klussen er is geen hoop niks maar goed ik hoop dat de tijd snel gaat deze maand moet zeggen dat het vorige maand best snel ging...
.@jolie ja ik denk een reken foutje geef niet hoor.Ik moet gewoon nog even wat langer geduld hebben hi hi hi en das nooit makkelijk he.maar ik ben blij dat ik hier dan wat mag zeuren en klagen. Thanks meiden! !
hallo allemaal! bedankt voor de reacties over het drinken van alcohol tijdens de laatste 2 weken van de cyclus! die site www.alcoholenzwangerschap.nl vond ik wel fijn om te lezen. ik weet eigenlijk niet of ik mijn eisprong kan voelen, heb er nooit iets van gemerkt. ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets in mijn lies heb gevoeld... en ik heb nu ook gelezen dat je wel ongesteld kunt worden maar toch geen eisprong kunt hebben volgende maand ga ik echt een ovutest proberen! ik heb sinds ik ben gestopt met de pil vooral last van puistjes. voel me soms zoooo lelijk! heb nu fysiotherapie nodig na een val van een trapje (scheurtje in mijn schouderkom) en ik schaam me kapot voor mijn rug. het houdt maar niet op! gelukkig was ik tijdens mijn bruiloft nog aan de pil in mijn strapless jurk groetjes!
Ha Joma, ik had gister dit gestuurd: Hallo Caruli, Mag ik je verzoeken om voor mij te pendelen? Zou ik erg fijn vinden! Mijn naam = Mijn geboortedatum = Alvast hartelijk bedankt! Groetjes, Judith Dit had ik gistermiddag om 13.30 gestuurd en gistermiddag om 16.00 uur kreeg ik al de pendel-uitslag. Staat je mailtje wel in je verzonden items?
Hoi dames, Een tijdje niet hier geweest vanwege operatie aan mijn knie anderhalve week geleden. Wat hebben jullie een hoop gekletst zeg. Heb nog lang niet alles kunnen lezen. Mijn operatie is gelukkig goed gegaan. Er moest wel wat meer worden weg gehaald dan verwacht, dus het herstel duurt ook wat langer. Loop inmiddels al wel zonder krukken. Ziet er niet uit, maar het gaat. Het is zelfs nog gelukt om de afgelopen 4 dagen serieus voor een zwangerschap te gaan. Erg lastig mag ik wel zeggen met een zere, dikke, stijve knie. Zou leuk zijn als al die komische pogingen nog resultaat hebben ook. Deze week ben ik nog lekker thuis en hopelijk volgende week weer wat werken. Kan ik lekker hier bij lezen,aangezien mijn man weer voor 2 weken vertrokken is. Heb de tijd weer.
Hey Sann, Goed om te horen dat de operatie zo goed is gegaan. Ik heb de verhuizing over leefd en we hebben eindelijk weer internet. Heb het wel ff gemist om niet online te kunnen komen en ff van me af te kunnen kletsen. We hebben ondanks het verhuizen toch wel een poging gedaan met klussen dus nu maar afwachten geblazen.
Us mommy.. voor jou gaat het langzamerhand ook spannend worden... Nou fijn dat je weer internet hebt kun je hier weer lekker meeschrijven! Groetjes
Hey Jollie, Ik zie nog 9 daagjes voor je kunt testen! Ik weet niet of ik die dagen door kom zou nu al graag willen dat het zover was en ik moet nog 11 dagen. Gelukkig heb ik genoeg te doen dat ik een beetje afleiding heb. Hoe is dat bij jou?
hihi was het maar waar over 9 daagjes testen... helaas heb ik dan pas me eitje... dus moet daarna nog 14 dagen! Achja en afleiding is het enige wat eventueel kan helpen en jezelf niet gek maken he... maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan.