Sorry! Ik probeer er ook niet te veel aan te denken maar helaas lukt het niet altijd en helemaal niet als m'n mannetje er dan ook nog eens over begint. Maar als het deze keer niet lukt dan volgende keer beter we zijn pas net begonnen.
@johana79 Hoe bevalt jou het op de wachtbank ik kan niet wachten tot het 1 maart is. Ga jij meteen op 1 maart testen?
Fingers X dat we de eerste roze namen krijgen. Stiekem hoop ik het zo voor allemaal natuurlijk meer voor de mensen die al wat langer bezig zijn ik ben nog maar zo pril.
ik heb nog niet nagedcht over waneer ik ga testen...ik ga eerst afwachten hoe ik me voel tegen die tijd..Ik wil in ieder geval wachten tot mijn NOD ben tot op heden heel regelmatig ongi...dus die dag zegt al heel wat...
Heb misschien gemist hoe het zit de afgelopen weken, maar hoe zit het met die pink ladies? Zie dat bij een aantal van jullie staan. Hebben jullie een clubje opgericht of is het gewoon een roze naam willen in maart?
@johana en Usmommy over 11 dagen zitten we in het zelfde schuitje leuk hoor! Maar meiden over 11 dagen is het 3 maart hoor en jullie hadden het over 1 maart .febr heeft namelijk maar 28 dagen hihi
He Jelske, Prima hoor, merk wel dat ik als ik hier niet teveel kom er veeeeel minder mee bezig ben... Hou nu mijn laatste cyclus aan en wacht maar gewoon af... Heb geprobeerd een andere avatar te plaatsen, maar ik zie dat ie totaal niet leesbaar is...maar groter mag ie niet. Nou ja, ik ga maar weer iets anders zoeken
zo, vanaf nu hoor ik officieel bij maart... ben glorieus ongesteld geworden (met bakken tegelijk!) deze keer was mijn cyclus 29 dagen gemiddeld is m'n cyclus tussen de 4 en 5 weken ik hou mijn volgende nod datum maar op 20 maart ga mezelf nu verwennen met een heet bad maar eerst nog even wat ovutests aanschaffen groetjes
Ja, kwam hier ook iets minder vaak tot mn NOD in de buurt kwam. Nu maar weer wachten tot we voor het echie kunnen gaan knutselen. Hier wel ongi geworden maar wil toch nog niet echt doorzetten... wel rood bij het afvegen maar alleen maar bruin in mn verbandje, vreemd he? Normaal gesproken breekt het meteen door... ik wacht maar verder af. Groetjes Jelske