@Usmommy 3maart is het dan!dus we willen nieuwe lijst he hahaha maar het blijft 11 dagen!en hoe voel je je nog wat gemerkt?
@joma Nee nog niet echt probeer er ook niet echt op te letten. Ik heb wel al vast verder gelezen in mijn zwangerschapsboek. En jij heb jij al symptomen?
@usmommy ik heb alleen nu beetje weeig gevoel in mijn buik en klein beetje pijn,vannacht erger werd er gewoon wakker van mischien innesteling geweest?ik heb me ei eerder gehad dan banner en zit nu op dag 24 van mijn cyclus,dus mischien was dat het.
Ik weet niet echt wanneer ik mijn Ei heb gehad deze keer was vorige maand anders dus weet ook niet echt of ik wel een ei heb gehad. Moet zeggen dat ik wel een naar gevoel had in mijn buik had vanmorgen maar kan ook iets anders zijn geweest.
Usmommy we wachten het gewoon af he!maar meiden ik ga ff stoppen krijg zo visite,kom vanavond nog wel ff terug fijne avond!
mijn vriend zou koken mar is de hele tijd aan het zeuren dat hij niet wilt etenm wat ik uit de vriezer heb gehaald hij wil patat of knakworsten. Nou hij heeft mooi pech want we eten gewoon aardappelen speklappen en groenten. hihihihi
Ben al helemaal uitgepakt (we hebben niet zo heel veel spullen klein huisje). Ik ben heel blij met m'n huisje het voelt ook al meteen als thuis. @ sann Zou dit een voorteken zijn?
was niet negatief bedoeld Sann kan idd ook een goed voorteken zijn maar leek mij een beetje vroeg. Maar je weet het nooit he usmommy, lekker is dat he als je je meteen thuis voelt. Hadden wij ook toen we hiernaartoe verhuisde. In de flat had ik altijd al een rot gevoel maar de eerste dag dat we hier waren was het meteen goed. Kwam echt thuis. heerlijk
Geeft toch niks, was ook niet negatief opgevat. Ik heb niet teveel gegeten, vrij weinig zelfsomdat ik misselijk werd. Het lijkt mij idd ook wel erg vroeg om al misselijk te worden. Mn maag zal wel gewoon een beetje van slag zijn.
Ja lekker is dat he! Nu willen we nog nieuwe meubeltjes kopen voor de huiskamer en wat we ingedachte hadden gaat nog passen ook dus helemaal goed!
was benieuwd hoe dat ging in amerika: is dan alles al geschilderd of moet je dat nog helemaal zelf doen en heb je een beetje dezelfde dingen als hier in nl. Hoe lang woon je daar al?en mis je nl niet? Ben niet nieuwsgierig hoor.
Jullie mogen best nieuwsgierig zijn ben ik ook altijd! Wil altijd alles weten. Wij wonen in een huur flatje om bij ons in de omgeving te kopen is nog ff iets te duur. En de huur wet verplicht de verhuurder om Alle muren opnieuw te schilderen en nieuwe vloerbedekking. Dus alles is gestoffeerd! Wel allemaal wit/creme dus weinig kleur in huis. En de vloerbedekking is hier en daar ook een beetje mee geschilderd. We hebben in dit huis ook een voledige wasmachine en droger en keuken met apperatuur. en het enige apparte dat wij hebben wat we bijna niet in nl hebben is 2 badkamers. Onze badkamer zit in onze slaapkamer en de tweede badkamer is net buiten de tweede slaapkamer. Mijn mannetje woont hier nu 4 jaar en ik 3 jaar we moesten eerst trouwen en ik wilde een groot feest dus eerst nog ff werken en regelen in NL. En of ik NL mis tuurlijk maar kan nu ook niet meer zonder de VS. Ik mis vooral de makkelijke vers gesneden groente bij AH en mijn familie (anders om natuurlijk). Als het allemaal gaat zouals wij het willen gaan we na het krijgen van ons kindje(s) terug zodat ze kunnen opgroeien met opa en oma dichtbij.
dat is ook wel een leuk vooruitzicht natuurlijk. Mis je niet de andere nedelandse dingen zoals drop ofzo. Of kan ej dat daar ook krijgen. Weet dat je gewoon kass en pindakaas daar kan kopen dus waarom zou drop ook niet kunnen. Wel lekker dat alles al gedaan was. en dat dat je 2 badkamers hebt wow wat een luxe. echt leuk dat je dan hier komt kletsen blijf je ook nog een beetje bij over nedeland. Ja familie zou ik ook wel erg missen al heb je natuurlijk telefoon en internet webcam enzo maar misschien de dagelijkse dingetjes zou i het ergste missen. heb je wel al veel vrienden daar gemaakt en wordt je makkelijk opgenomen bij de amerikanen. Heb je helemaal geen verse groenten daar of is het gewoon heel erg duur of mis je gewoon dat het al gesneden is?
ik ga even eten het is me toch gelukt mijn vriend aan het koo=ken te zetten gewoon speklappen aardapelen en mais. hihi heeft ie pech geen patat of knakworsten. De dat het morgen dan toch echt patat wordt.
Amerikanen zijn niet zo open voor vriendschap we hebben wel een aantal goed kennissen. En ja zonder webcam had ik hier niet kunnen wonen! MSN is echt mijn Lifeline! hihihi Ik kan eigenlijk alles hier wel kopen en we krijgen veel opgestuurd door ouders en met die groente mis ik gewoon ff naar AH gaan en een zakje andijvie kopen hier moet ik het zelf snijden of roerbak mix of zo kennen zie hier helemaal niet. Ze hebben we een aantal goed supermarkten met veel groentes dus kan wel alles vers krijgen. Nadeel is ook dat mijn mannetje meestal kookt en die houd niet van verse groente en helemaal niet als hij ze nog moet snijden ook. Het meeste snij werk dat hij doet is Pasta.