Ja wie weet... maar goed ik had de vorige keer hier ook last van rond dezelfde tijd in me cyclus en als ik naar me ongi kijk dan zou ik een week later pas me ei krijgen... achja het is maar weer afwachten he... we klussen gewoon vrolijk verder!
Hoe voelen jullie dat? Ik voel volgens mij helemaal niets, maar weet ook niet echt waar ik op moet letten.
Lieve meiden, geloof het of niet, eerst had ik ook van die vreselijk lange cyclus, maar ik slik nu al twee maanden tarwekiemoliecapsules (kruidvat 3,- per pot, en heb nu twee maanden van 28 dagen precies gehad. Ik heb dit advies gekregen van een homeopate, ik ben echt heel erg blij. Dit was me nooit eerder overkomen en ipv 7/8 dagen bloeden is het nu een kleine 5 dagen. ik kan het ieder aanraden, plus wordt ervan gezegd dat het de vruchtbaarheidsvitamine van oudsher is. Dus proberen waard, toch? Klus ze, en succes allemaal! Groetjes Maria
@ik heb vorige maand me ei niet gevoeld ik lette er nog niet zo op maar nu een avond steekjes in liezen met lage buikrampen
Ik hem echt een soort buikpijn. Meestal in mijn zij (rond je eierstokken) De ene keer links en dan weer eens rechts. En dat duurt een halve/ hele dag en dan opeens een soort springend eitje (alsof er iets springt) en dan is het weer rustig. Best grappig. Ik had er nooit opgelet en nu wordt het elke maand duidelijker! Hebben jullie hier wat aan?
bedankt maria voor de tip!wie weet hebben wij er wat aan ,ik hoop het na deze maand niet meer hihi ,maar ik schrijf het ff op
Ik heb geen buikkrampjes maar wel steekjes... ff afwachten of ik daar morgen ook last van heb... vorige keer had ik er een week last van en toen niet meer (bleek dus achteraf dat ik dus toen me ei had gehad)... dus als ik het niet meer voel weet ik dat me eitje is geweest
Baat het niet dan schaadt het niet zeggen ze, maar ik ben er heel blij mee, meer kansen per jaar en een beter doodbloedde baarmoeder, dus gezonder, tja, nu maar snel op naar een postitieve test.
Ik ben een gelukkig vrouw met een cyclus van 29 dagen. Geloof niet dat hij korter moet Maar ik heb de tip vaker gelezen. Blijkt echt goed te werken. Ik zocht het woord liezen ipv zij....hihihi wist het even niet meer
ik heb waarschijnlijk de 13-.14 febr me ei gehad dus een weekje geleden.en dat was de 17 dag van me cyclus
Teunisbloemolie werkt ook goed, dacht ik gelezen te hebben. @ Joma: hoe weet je dat je je ei had? Vruchtbaar slijm? Is dit de tweede maand naar stoppen pil? Kan natuurlijk dat je cyclus korter is deze maand. Hmmm innesteling..kan je dat voelen?