die steekjes kunnen inderdaad wijzen op een eisprng ik heb dat namelijk ook altijd! een trekkerig gevoel! ja wij blijven zelf ook duimen en anders door naar ronde 8 maarja ga me er op instellen dat ik ongi word en nieuwe ronde nieuwe kansen wel leuk dat mijn nicht de kleine heeft kan ik me daar al vaker op uitleven heerlijk gevoel als ik haar vasthoud en met haar ben aan het spelen enz....ik geniet ervan en fleur op (mijn moeder zei dat deze week :S) hihihihihih xxx
Ja heb vaker gelezen dat steekjes op een eisprong duiden... maar ik had daar vorige maand ook last van rond deze tijd van de cyclus en toch pas 3 weken erna ongi geworden... ik had toen alleen een hele week last ervan kan ik me nog herinneren... het is maar afwachten he!
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 17 maart -> Appie & marina99 18 maart -> Britt28 & susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie 23 maart -> Pearly 24 maart -> Berna1981& Lindy 25 maart -> Jelske1978 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test
Hier ergens op de site (weet echt niet meer waar) staat een stukje (weet ook niet meer of het nu van verloskundige of 'gewoon' iemand was) over dat het idee dat een ei maar kort 'leeft' achterhaald is. Vrijen na de eisprong is dus of hoeft in ieder geval niet nutteloos te zijn (en indien niet vruchtbaar, dan toch in ieder geval lekker )
@Sann, als je nu nog misselijk bent kan het wel een heel goed teken zijn. Dat kan echt niet meer van je bordje lasagna zijn lijkt mij. Of misschien een beginnend griepje verkoudheidje?
Zo zeg wat is het hier rustig... zo heb me huisje lekker schoon... dadelijk weer verder met verven (ow wat heb ik mezelf aangedaan) Nog spannende ontwikkelingen?
ja meestal wel, maar volgens mij kan dat ook al 11 dagen zijn of meer dan 14 dagen... geloof iets van 16 dagen
hi ik ben vanaf maandag de ovulatietestjes aan het gebruiken maandag geen 2e streepje dinsdag ook niet vandaag een hele lichte dat betekent dat er iets aan het gebeuren is, afgelopen 2 dagen heb ik wat last gehad van mijn eierstokken eitje is aan het rijpen denk ik. ik vind het wel erg spannend ik merk dat ik er erg mee bezig mee ben, maar gelukkig is mijn vriend er ook mee bezig als we geklust hebben zegt ie tegen zijn mannetjes zoek het eitje hij wil zo graag een kleintje hij loopt tegen de 40 aan en heeft al jaren een kinderwens maar het kwam er niet van helaas. hoe gaan jullie mannen ermee om krijgen jullie ook van die grappige opmerkingen? liefs iris
Mijn mannetje heeft zoiets van ik zie wel wanneer het komt... zolang het klussen maar leuk blijft. Hij vind het niet leuk als het er allemaal zo dik bovenop gelegd wordt. Verder blijft hij vrij nuchter... wel tegen de testtijd zit hij in de zenuwen... Alhoewel hij eerder kinderen wilde dan ik... ben ik er nu veel meer mee bezig dan hij... maar goed dat komt omdat ik vrouw ben he!
soms vraag ik me weleens af of het allemaal wel gaat lukken omdat ik al zoveel problemen met mijn baarmoeder en eierstokken heb gehad uitstrijkjes die niet goed waren eierstokken die ontstokken waren. misschien overdenk ik het wel? ik ben denk ik gewoon bang dat het niet zal gaan lukken. ik had zoveel geluk gehad dat mijn zoontje verwekt is in de tijd dat ik zoveel last had van mijn eierstokken. ik liep al maanden naar het ziekenhuis voor de enne afspraak na de andere. mijn zoontje is eigenlijk een klein wondertje.
Ik belde net voor de uitslag bloedtest.. je bent zwanger.. euhm nee ik ben ongesteld geworden... ooo zei de assistente euhm ja de dokter is er niet dus bel morgen maar terug haha Maar ze zei al waarschijnlijk in een vroeg stadium afgebroken wat ik zelf ook al dacht dus...