Hehe berna... lullig zeg... nou is je vermoeden dan ook echt bevestigd! jammer voor jullie... ik leef mee want dat is toch niet niks En iris... wat vervelend dat jij zo'n problemen hebt gehad... misschien is het juist wel heel snel raak! ik ga het voor jou hopen
haha euh ja ik schrok wel ff dan denk je hé sommige vrouwen blijven ongesteld maar nee ik heb nog nooit tot een uitzondering behoord dus nu ook niet... Misschien dat er maandag toc een kleine hoeveelheid HCG in mijn bloed zat ofzo.. morgen de huisarts bellen wat de waarde is en wat het betekent
ik heb maandag een test gedaan en die was voor het eerst negatief vandaar dat ik heb gebeld voor een bloedtest omdat ik toen nog over tijd was... maar ja sinds maandagmiddag niet meer dus
Lijkt mij ook zeer verstandig... ikzelf heb de laatste keer 5 dagen overtijd getest... ik d8 als ik dan test dan is het betrouwbaar genoeg! Dus als het mogelijk is ga ik daar deze ronde weer voor.
goed zo maar ik weet nu hoe lastig het is je in te houden met testen hoor zeker als je een dag over tijd bent en vanalles voelt
Ja kan ik me heel goed voorstellen... en vooral als je dan ook nog echte zwangerschapskwaaltjes hebt... Ik doen gewoon bij voorbaat al aan zelfbescherming... roep gewoon zo hard mogelijk ik kan niet zwanger zijn Ach wie zegt dat me dat deze ronde gaat lukken!
whaaha ja hopen dan maar!... ik zag dat caruli het wel vaak goed heeft met haar pendels! ik heb me een hele tijd terug ook laten pendelen door haar. ik zou pas in juni in verwachting zijn van een meisje! dus jah