NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik had ff gezocht of er al een poll was over dat pendelen... en die was er en er waren paar waarbij het uitkwam maar meerder gaven aan dat het niet uitkwam... helaas hebben er niet zo heel veel mensen op gestemd

2. Niet meer actief

Volgens mij is het ook gewoon stom toeval als het uitkomt...

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik weet het niet... ik denk dat je daar ook niet al te veel hoop uit moet putten! Er moet toevallig gewoon een goed zaadje bij een goed eitje komen!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik geloof ook niet zo in de pendel hoor....het heeft gewoon wel iets 'grappigs' om het te laten doen. kan en wil me er niet aan vasthouden.

5. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    zo heb me pendel er voor de gein dan ook maar eronder geschreven! we zullen zien of ze gelijk heeft.

6. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    @jollie waar kan je de pendel erbij schrijven? Ik ben niet zo fantastisch op de computer en ik vind het ook wel geinig als ze erbij staat. :D

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @puppie: Je kan dat neerzetten onder je banner ;)

8. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    @Daantje82 dank je wel zal het eens ff proberen kijken of het me lukt. ;) Toch grappig als je niet zoveel verstand hebt van computers.

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Jaaa het is gelukt :D

10. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Yes heb weer iets geleerd :D gaat steeds beter ik kom er wel!

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ey puppie zie je wel ... met een klein beetje handigheid kom je erg ver!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi meiden weer druk aan het babbelen!

@berna is je gevoel toch goed geweest wat je dacht,maar wel bale hoor,sterkte met verwerken,en weer met goede moet de volgende ronde in!dikke knuffff

Meiden Toch wel geinig zo pendel onder je banner,ik wilde er ook 1 ,maar ik heb het opgegeven,al 4 keer mailtje gestuurd,en gister weer 1 maar,ik denk dat ik niet gependeld kan worden of ze hebben er geen zin in

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey ik ben er ook weer net even met mijn broertje de stad in geweest ben thuis gekomen met 3 nieuwe truitje en 4 paar oorbellen voor 18€ dus dat valt mee. nog gezellig wat gedronken en gegeten onder ons 2en:D

ik ga zo aan de frites schillen beginnen!

ik heb me ook laten pendelen in april zwanger van een meisje dus het si afwachtten...ik geloof er absoluut niet in maar vond het wel ene grappig weetje. misschien klopt het bij sommige wel en bij anderen niet.....ik hoop dat het deze maand al raak is:D

hihihihi

mjn vriend is ook mee bezig. hij maakt opmerkingen zo van mijn meisje draagt mijn kindje, en hij kan ook heel lief vragen groeit er nu iets in je....zo leuk!

hihihi xxxxxx

14. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    @Jollie, ja ik kom er wel en als ik het niet snap dan vraag ik het gewoon ff aangezien er hier zat zitten die er wel verstand van hebben ;) . Voel me af en toe wel een beetje .... maar ja ik zal wel weer van andere dingen verstand hebben :D

15. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    @joma ik had best snel een reactie. Ik las hier dat het bij sommige nogal lang duurde dus ik had er ook op gerekend om ff te moeten wachten, maar bij mij heeft het nog geen drie weken geduurd voordat ik reactie kreeg.

16. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Kom maar alvast bij jullie kletsen meiden.
    De voor mij welbekende pre-ongi krampjes zijn er weer.
    Kan de klok er dan bijna op gelijk zetten ... zal zaterdag wel ongi gaan worden.
    Op naar een december kindje dus. :(

17. puppie

puppie Lid

17 jan 2007
    93
    0
    0
    Ik denk dat we deze maand maar even appart moeten slapen want die van mij heeft besloten om geen decemberkindje te willen :) Zal ik maar meteen doorgaan naar de NOD april. ;)

18. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    T wordt toch november als je in deze maand in verwachting raakt!

Ben zelf ook niet zo kapot van een december kindje... maar goed het komt zoals het komt... de natuur mag kiezen! :D

19. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Liever ook geen decemberkindje, maar we gaan we gewoon door met klussen.
    Valt trouwens best mee hoor een decemberkindje ... ik ben er zelf ook eentje. ;)

Een geluk voor ons kan zijn dat ik ws een geplande kz ga krijgen en dat deze een week voor de datum wordt gedaan. Dan wordt het dus nog een novemberkindje.

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hangt van je nod af. ;)

Deel Deze Pagina