Ik heb best een lange cyclus en ik hoorde pas dat de meeste tegenwoordig overtijd gaan en dat ze tegenwoordig drie weken wachten voordat ze je gaan inleiden. Hmmm dus als het deze maand raak zou zijn denk ik dat de kans toch groot is dat het een decemberkindje word. Maar ik heb ook gezegt tegen mijn vriend dat de natuur deze beslissing maakt. (deels dan he )
@Puppie ... kon me al niet voorstellen dat een decemberkindje zo'n probleem zou zijn. En een man die een maand niet wil ... dan gaat er iets niet goed.
Inderdaad dan is er iets echt helemaal niet goed. Nee een maandje onthouding dat zou ie niet overleven denk ik.
mij maakt het niet uit wanneer het geboren word zolang het maar gezond is! dat heet als ik deze maand zwanger zou zijn....wij zijn al redelijk lang bezig (alhoewel sommige langer bezig zijn) dus het doet er voor ons niet toe! xxx
@diddl dat is ook de reden he. Zo zijn mannen denken dat ze dat niet overleven. Zelfde als de griep hebben dan denken ze dat ze al overleden zijn. @dani86 het is ook het belangrijkste als ze gezond zijn daar heb je gelijk in. Maar ik zie dat ik net zo lang bezig ban als jij dus dan hopen dat het deze maand raak is.
Tuurlijk is het veel belangrijker dat het gezond is. Maar als je het voor het kiezen zou hebben .... [snap je ].
@ diddl weet je het heel zeker? toch nog ff 2 dagen wachten hoor meis! Je weet maar nooit... Mijn uitgerekende datum zou 1 december zijn als het deze maand zou lukken..
Ben 99% zeker helaas. Ik ga nu dus ook voor de eerste week van december. Gaan we daar gezelli samen voor.
ppfff ben zo extreem moe ik wordt er niet goed van. ik zal wel een griep onder de leden hebben (al voel ik me verder prima). ik heb net een uur geslapen maar ik wordt net wakker en ben nog moe...ggrrrr
voordat iemand denkt dat ik gek ben geworden....ik ben niet van mening dat het een zwangerschapskwaaltje is hoor....alleen het is wel vervelend en ik moest eff klagen
@johana 79 Ik ben ook zo moe zal wel van de stres van het verhuizen komen ga al elke avond om 10 uur naar bed en val echt als een blok in slaap.
ja maar daar kan ik me iets bij voorstellen usmommy...je bent druk en ook 'ongewoon' druk zeg maar....
Ach ik ben de afgelopen 2 weken ook zo lekker extreem vermoeid... ik lig er vroeg in en dan slaap ik de klok rond (dat kan nu teninste heb lekker vakantie) en dan ben ik nog moe... ook heb ik zo weinig zin om dingen te ondernemen! Zal wel aan het weer liggen denk ik dan maar.
ah gelukkig meer mensen die er last van hebben...hetg zal idd wel in de lucht hangen. Wat ik zeg er heerst veel griep bij ons op het werk dus wie weet heb ik een vleug meegekregen...irritant is het wel ...
Ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb nu ook vakantie en voor men gevoel kan ik alleen maar slapen. Er komt echt helemaal niets uit men handen Denk alleen maar aan men bed pffff hihihi
ja vervelend is dat... ik hoop niet dat ik weer ziek zal worden heb al genoeg gehad dit jaar. Misschien wel een vitamine tekortje~!