Slik jij geen multivitamine dan met foliumzuur (ik dus wel dus daar kan het bij mij niet aan liggen. Ik hoop dat ik dit weekend een beetje kan bij slapen.
Het is ook echt weer om je zo lamlendig te voelen. Dan schijnt de zon en is het lekker weer en de dag erna zit je weer naar een grauwe lucht te kijken. Heb ook al een keer flink de griep gehad voor 3 weken terug. Slik me suf aan de vitamientjes en sapjes enzo hahahaha Maar of het helpt? Nee hahaha
Ik kreeg van Hopes bijna direct de uitslag en van Caruli ook vrij snel. Er kwam bji beide dezelfde maand uit, alleen ander geslacht. Ik zou zo blij zijn als de maand goed is, het geslacht maakt me helemaal niks uit! Kuz
ik slik mulitvatimine zwanger worden van de etos..daar zit alles in..Ik eet verder ook wel gezond en gevarieerd.
Nou ik slik foliumzuur los en ik slik ook nog vitamientje ernaast en ik drink sappies enzo... dus kan daar ook niet echt aan liggen... maar goed ik moet toch iets de schuld geven
ik ben bij hopes binnen 1 dag gependeld en bij caruli duurde het een maandje ongeveer.. beide andere maand en ander geslacht.. ik heb eigenlijk wel een sterkte voorkeur....
ben ik trouwens echt zo gestoord.. ik zet bij iedere dag die ik weer overleefd hebt het getal van de dag van de cyclus. is wel makkelijk bij houden..
nou ik wilde naar het garda meer in italie... maar weet niet of we dat gaan doen aangezien we nog van alles in ons huisje willen doen en ja als er een ukkie aan zit te komen... wil ik liever daar me centjes aan spenderen!
@Jollie: Dat kan ik me voorstellen, maar even lekker tussenuit voor de kleine komt is ook lekker toch @Kristel83: Hier nog zo'n gestoorde hoor.
Hoi meiden zo ik ben klaar met soppen en me lasagna staat ook al in de oven! Ik ga 6 maart 8 dagen op wintersport,lekker zin in! en van de zomer wil ik ook met een bol buikje in me bikini hihi
Misschien pak ik wel een last minute... we zien wel... ik wil wel graag weg... vind het wel lekker er tussenuit!
Wij gaan een weekje naar Vancouver maar daar wordt het niet zo warm. Ik ga van de zomer wel lekker bij ons aan het zwembad liggen.
Wij gaan lekker in Juni een weekie naar Tunesiƫ. Mooi land en ook niet zo duur. En hopelijk met een bol buikje! ff showen daaro hahaha