hoi meiden kom ook weer even kijken hoe gaat het hier mijn nod dag is 4 maart ,en de eerste cyclus na de pil was 35 dagen en ben ook maar 3 dagen ongi gweest terwijl het met de pil altijd minimaal 6 dagen waren.
Ik heb nu 5 keer een cyclus gehad van 28 a 30 dagen dus ik denk dat we 30 dagen in ieder geval afwachten. Maar eerst maar eens lekker klussen en niet op de zaken vooruit lopen.
@ Kristel: Als je net gestopt bent met de pil kan het (mijn ervaring dan toch) echt alle kanten op! Bij mij duurde het een aantal maanden voordat ik uberhaupt een soort van ongesteld werd ... heel erg irritant, want geduld zal dan wel een schone zaak zijn, maar met dit soort dingen ... :x
goede morgen dames kom me bij jullie voegen na een hoop volle 4 dagen overtijd zijn die nare uit de kast geklomen ben er even beroerd van maar morgen zal het wel weer beter gaan op naar ronde 8 meiden allemaal heel veel succes gr maria
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 12 maart ; appie 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 Is wel leuk zo'n lijst en dan weet je meteen welke lotgenoten er in spanning zitten dezelfde dag. Laten we hopen dat we geluk hebben deze maand! groetjes, Aurelie
Hallo ladies, Het wordt al gezellig druk hierzo, hier nog steeds twijfel over of ik nu wel of niet ongesteld ben (beetje hetzelfde verhaal als Kristel). Afgelopen cyclussen waren gewoon 30 dagen en had ik echt bloedverlies en niet deze bruine prut af en toe... maar goed, ik ga er gewoon vanuit dat mn NOD in maart komt te liggen. Iedereen succes en vandaag lekker genieten (?) van de sneeuw..romantisch
hoi dames, kom me ook melden bij jullie wel een beetje raar zo vroeg, heb normaal lange cyclus en had vorige donderdag een redelijke positieve ovutest en zondag ook dus snap dat even niet maar had voor 2weken terug op dinsdag rekbaarachtig slijm dus ws toen mijn ei gehad dus dan klopt het wel dan hoop ik dat ik nu deze cyclus hou dan is mooi 2 weken korter of dat het gauw 9 maanden mag worden! succes allemaal deze ronde en voor mij is ws mijn nod rond halverwege maart maar heb een onregelmatige cyclus!
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 12 maart ; appie 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 Heb mezelf er maar weer tussen gezet, want was ineens van de lijst verdwenen.... Als je de lijst wilt aanvullen willen jullie dan de laatste versie gebruiken voor de quote...
Dag dames... ik kom me hier melden... gisteren laat in de avond zijn me duiveltjes gekomen... en ik wil hier graag op het lijstje erbij haha... Mijn nod is dan nu 17 maart als ik van deze cyclus uitga... en dan zou ik me ei op 03-03 hebben.. haha... zou het wat te betekenen hebben... Liefs jollie
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 12 maart ; appie 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie kheb mezelf er tussen gezet !
Hi meiden, Ik kom mij ook weer melden... bah! nu is het in maart echt een jaar dat we bezig zijn. Daar word ik toch wel een potje depri van (die duveltjes maken mij extra depri). Maar ok... nieuwe ronde nieuwe kansen natuurlijk. Ik heb het gisteren wel met mijn mannetje over gehad dat we over een paar weken maar eens langs de huisarts gaan. Wij zijn als een keer zwanger geweest dus iets werkt er wel maar ook weer iets niet omdat het eindigde in een MK. Maar ja nu word ik helemaal niet meer zwanger. En we zijn er zooooo aan toe. Ik ga nog maar even lekker sjachie doen. Trek vanavond maar een flesje wijn open een een lekker ongezonde hap. Dat helpt wel bij mij Jullie allemaal succes de aankomende (klus)tijd. Liefs, Gaby (wants a baby... now) p.s. de volgende keer ben ik gezelliger hoor. valt mij toch tegen om weer ongesteld te worden, rot duveltjes
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 & joma 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 12 maart ; appie 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie ik heb mezelf er ook maar ff tussen gezet
normaal ben ik ook chagi maar bij mij valt het wel mee alleen het eten word er zo gek van maar goed af en toe ff wat in me mond en de rest maar water drinken
Hey Appie, Ik had vorige week precies hetzelfde. Morgen zou dan eigenlijk mijn NOD zijn, maar dat bruinige hield wel een dag of 4/5 aan. Dus heb het getelt als ongi... Twijfelde wel, dus heb vanmorgen even een testje gedaan en die was (zoals verwacht) negatief. Maar dan wist ik het in elk geval zeker.
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 & joma 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 12 maart ; appie 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie Zo sta er ook tussen, ben aan de ene kant blij dat de gekomen zijn na MK, maar had toch wel klein hoopje voor deze maand... Kan nu wel weer mn ei opsporen!