hoi dames heb net lekker gesport en ben nu bezig met een heerlijke zak drop hahaha lekker tegenstrijdig als ik ooit zwanger ben ga ik de drop wel missen denk ik mmm maar goed dan heb ik ook geen maandelijkse periode meer dus dat scheelt
ff banner checken... daarjuist veel slijm en 1 druppel vers bloed ontdekt... 5 dagen na ei ongeveer, nog iemand dit tegengekomen? groetjesssssssssss
Nee nog niet tegengekomen... owww spannend... misschien innesteling! Bah ik merk wel dat ik alles spannend vind
Hoi meiden, Allemaal weer lekker aan het kletsen? Volgens mij wil mijn ei niet los komen, heb ontzettend last rechts onder in mijn buik. Heb al een paar dagen een zeurderig gevoel, dus dacht mijn ei komt maar volgens mij wil ie zijn holletje niet verlaten. Hij zal toch moeten want er zit een heel LEGER op hem(of haar) te wachten! Hopen dat het morgen weg is. Ben ook misselijk BAH! Liefs essiee
Je hoeft nog maar 10 dagen. (altijd positeif blijven haha) 10 dagen lijkt dan altijd zo lang. echt erg. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Voel je al iets (is nog erg vroeg)? Anders dan anders?
Joma en Julie, Wat hebben jullie een lange cyclus balen zeg! De mijne is niet super lang maar varieert elke maand dan weer een paar dagen korter en dan weer een paar dagen langer. Was ie maar elke maand het zelfde, dat lijkt me wel wat, maar de komende 9 maanden wil ik de liever niet meer zien.
Ik heb zelf ook wat last van misselijkheid... had ik vorige keer ook... komt bij mij waarschijnlijk van het eitje
@julie ,ja het is nog 10 dagen maar ik zit al op dag 25 van me cyclus en heb me ei ook al eerder gehad ik heb afgelopen dagen raar gevoel in me buik beetje weeig ,opgeblazen gevoel,vooral s avonds maar ik reken maar nergens op kan het altijd mee vallen
@essiee ja was me eerste cyclus na de pil,gelukkig valt het nog mee,er zijn langere,maar ik weet wel dat me cyclus korter is denk heb me ei waarschijnlijk eerder gehad
dat het aan het eitje ligt bedoel ik, die misselijkeheid. Ben niet helemaal wakker meer. Vroeg naar bed hahaha Ga zo maar eens kijken wat er op de tv te zien is. is erg rustig hier vanavond. essiee
@Joma, Dat is fijn! Want het lijkt me niets als je elke keer zón lange cyclus hebt. Mijn cyclus Wordt nu redelijk regelmatig gelukkig. Dit is de 1e keer dat ik zo goed voel dat mijn ei er aan komt. (tenminstega er van uit dat het met mijn ei te maken heeft). Aan de ene kant wel fijn dat je weet dat je ei komt en dat er iets vaker geklust moet worden, maar aan de andere kant is het best pijnlijk. essiee
T zijn gewoon rot steekjes elke keer! ik had er gister zo erg last van... vanochtend dacht ik hey t is weg.. maar heb er vandaag toch met wat vlaagjes last van gehad... dus of me ei al is geweest