Moet ik ook niet zeggen hoor Appie. dan kijkt ie mij zo raar aan. Hij gelooft gewoon echt niet dat er misschien dagen zijn dat je extra je best moet doen. Ach mannen..altijs zoooooooooo eigenwijs.
Goedemorge Wannabee pink ladies! Veel gekletst hier... mijn mannetje wil het ook niet als verplichting zien want dan heeft ie geen zin meer. t komt zoals t komt zegt hij! Het klussen vind hij natuurlijk super en dat kan niet vaak genoeg... maar niet omdat er persee een ukkie moet komen! dat moet alleen maar mooi meegenomen zijn. Ach het zijn mannen en die denken altijd anders dan wij vrouwen! Verder lag ik gister in bed en kreeg ik ineens een paar felle steken achter elkaar in me lies en toen was het weg... ik d8 meteen 'oei dit moet me eitje wel geweest zijn' Dus heb zo'n vermoeden dat ik hem dan nu echt heb gehad! Maar goed dat we gisterochtend geklust hadden... er lag nog een legertje klaar voor de aanval Hoe is het met de wachters en de andere klussers!? Groetjes jollie
Hier nog eentje. Tip: laat je man een beroep hebben waarin hij telkens de helft van de maand weg is, dan wil je wel hoor als je maar 2 weken hebt
Hoi wannabees Sann en Jollie @ Jollie: zou mooi zijn als dat je ei is geweest. Dan is je cyclus een stuk korter deze maand! En mooi dat de legers al gereed stonden. Wel met juiste instructies, hoop ik @ Sann: Dan moet ie natuurlijk wel in de goede twee weken thuis zijn. Anders ben je telkens net te laat...toch
hey hey meiden hoe gaat het met jullie ben even een tijdje niet echt aan komen waaien ook om toch er niet al te veel mee bezig te zijn denk dat meerdere dat wel herkennen maar koppie draait evengoed door met hopen dat we zwanger mogen raken deze ronde iedereen die er bij zijn gekomen van harte welkom en heel veel succes ik ben er weer van door want ga weer aan het werk meiden succes gr maria
Ja, dat moet je wel net treffen inderdaad. Gelukkig heb ik de mazzel dat het precies het goeie moment is dat ie thuis is. 3 jaar geleden was dat niet zo en toen heefdt het best een tijd geduurd voor het zover was.
Vanaf wanneer kun je eigenlihjk ongeveer last krijgen van misselijkheid als je zwanger bent? Ik weet dat ik er 3 jaar geleden voor de miskraam erg veel last van had, maar weet niet meer wanneer dat begon. Wel voor mn NOD al, dat weet ik nog wel want wist zonder testen al dat het zover was.
@Appie: Ze zijn inderdaad ingewikkeld! Die van mij is ervan overtuigd dat hij superieur zaad heeft en hij lacht altijd als ik het over mijn vruchtbare dagen heb. Gelukkig zegt hij wel van ach doen we het toch nog een keer ghehehehe Pfieuwwwww
@sann, sommige meiden hebben idd al een paar daagjes voor hun NOD last van misselijkheid. En bij anderen komt het juist pas bij de 6e week om de hoek kijken ook dit is iets wat per vrouw zoveel kan verschillen!
Ik word blijkt nu altijd misselijk als me eitje eraan komt... vanochtend had ik daar weer een beetje last van... en de vorige cyclus ook al! nog iemand die hier last van heeft...?
bannercheck..... ongi is nog steeds niet helemaal weg. jeetje wat duurt het dit keer lang zeg! maar goed alles lijkt lang te duren als je ermee bezig bent. Dit weekend moeten we al weer klussen.
Ik heb er nu een dag of 2 last van dat ik bij vlagen misselijk ben en me continu net een beetje niet helemaal lekker voel. Mijn NOD is pas 4 maart, al moet ik wel zeggen dat ik van 28 dagen uit gegaan ben en mn cyclus na de pil maar 25 dagen was. misschien is het dus ook wel 1 maart.
Tijdens mijn vorige cyclus had ik na mijn eisprong telkens last van misselijkheid. Dacht ook dat het niet kon maar ik hield de stille hoop natuurlijk, helaas had het niets te betekenen en werd ik gewoon ongi.
Ik heb er nog geen hoofdpijn bij... maar wel lekker sloom voel ik me en vooral de afgelopen 2 dagen.. nu valt het allemaal wel weer mee... ik heb net de bovenverdieping onder hande genomen... want daar kon ik me gisteren echt niet toe verzetten. Wat zo'n eitje al niet met je kan doen he... laat staan een bevrucht eitje
Krijg ik net een mail van matcare dat er nieuwe zwangerschapstesten zijn. Die je kunt gebruiken 6 dagen voor NOD. Dacht laatst hier te lezen dat die nog niet in nederland te verkrijgen waren, nu dus wel. Dacht meld het even Ik ga toch netjes wachten tot mijn NOD, vorige ronde ook gelukt (met moeite)
jaja dat was laatst ook in het nod februari topic vermeld.. ik vind het belachelijk... wat heeft het nou voor zin om zo vroeg te weten dat je zwanger bent.... en ikvind die spanning hoort gewoon bij het zwanger worden! ik ga het in ieder geval niet doen... liever na nod dan ervoor!
Ik vind het trouwens ook niet zo denderend voor iedereen die probeert zwanger te worden. Test je positief en een paar dagen later toch ongi. Dan wordt het MK Topic wel heel vol met deze testen denk ik?