NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    ik vind het wel verleidelijk maar de spanning die erbij hoort is er dan wel af idd. Ik ga het niet doen puur uit zelfbescherming!

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Lijkt me gewoon een giga teleurstelling als je dat gebeurt... gewoon lekker pas testen zoals het altijd al gebeurt... op de dag van je verwachte ongesteldheid!

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ga zo even ovu testen halen, doe deze toch maar weer een poging

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik test ook op mijn NOD of een dag erna.
    Maar door mijn temp weet ik al vlot genoeg of ik ongi wordt of niet.

Scheelt weer testen ;)

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Succes ik begin morgen weer met de ovutesten.
    Op naar de :D

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja als je temperatuurd is het idd handig... ik heb dat niet gedaan want ik ben nooit zo van die tijdstippen dus voor mij zou het nooit betrouwbaar kunnen zijn... achja het is wachten he en misschien zeggen bepaalde kwaaltjes ook al genoeg! Als ik in de komende weken met me kop boven de pot hang dan weet ik genoeg hihi :p

7. Niet meer actief

Dat zou ik ook niet doen hoor, zo vroeg voor je NOD al gaan testen! Hoe vaak hoor je idd wel niet dat meiden voor hun NOD positief testen en toch ongi worden? Waarschijnlijk is het dan in een vroeg stadium als misgegaan. Als ze tot een week na hun NOD gewacht hadden met testen waren ze hier nooit achter gekomen. Scheelt een hoop gestress!

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Jah zo is het maar net.
    En dan krijgen ze het druk bij het MK forum.
    Want ik zie toch wel regelmatig hier dat als mensen een paar dagen overtijd zijn en toch ongi worden ze zeggen dat het een MK is.

Pijnlijk ook voor de meiden die terecht op het MK forum zitten :(

9. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    hallo allemaal,

Als alles goed is wordt ik rond 4 maart weer ongi...
    Ik hoop het natuurlijk van niet, maar ik ga er maar vanuit vn wel.
    Al hebben we er deze maand wel hard genoeg an gewerkt.

Ik weet niet hoe het komt, maar mijn mannetje is de laatste paar weken zo lief voor me.
    Ík hoor hem de laatste paar weken pas echt over kindjes praten. Daarvoor zei hij er eigenlijk niet zoveel over en nu praat hij er heel erg lief over.
    Kan dit een teken zijn?

Groetjes Sam

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Die van mij heeft het er de laatste tijd uit zixchzelf ook wat meer over. Vond ik zo leuk.

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    "Passagierslijst"

01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah
    02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25
    03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy
    04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28
    05 maart -> Tijgertje23 & Ayse
    06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976
    07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27
    08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima
    09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie
    10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86
    11 maart -> Murmel
    12 maart -> Angeliekje
    13 maart -> Jennie72
    14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & sunnycloud
    15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980
    16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80
    17 maart -> Appie & marina99
    18 maart -> Britt28 & susan71
    19 maart -> Daam & JoyceD
    20 maart -> Sjaantje2
    21 maart -> Puppie
    23 maart -> Pearly
    24 maart -> Berna1981& Lindy
    25 maart -> Jelske1978
    31 maart -> Morgaantje

zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test

Ik heb je erbij gezet Sam28.

Ik test ook niet voor NOD. In januari had ik opeens een cyclus van 38 dagen, terwijl ik altijd 29 dagen heb. Ik voelde me zwanger. Toen ik teste (ongeveer 4 dagen na NOD) was de test negatief. De verschijnslen waren opeens ook minder en toen eindelijk werd ik na nog 4 dagen ongi. Waarschijnlijk ook een innestelfout. Achteraf blij dat ik zo laat testte, maar ook terleurgesteld. Ik was toch opeens 9 dagen overtijd. Maar vind het geen miskraam. Als ik onregelmatig was geweest had ik het niet eens gemerkt.

Ik ga zo maar eens lekker buiten wandelen. Het is prachtig weer. Ja, maart gaat een mooie maand worden :)

Laters 8)

12. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik hoop dat maart net zoveel rose gaat krijgen als februari.
    :p
    Ongi eindelijk helemaal weg dus we kunnen er weer voor gaan. ben benieuwd wanneer mijn ei komt. Voel hem meestal weg en ben nu ook begonnen met tempen dus ben bneiuwd of ik het altijd goed had.

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ik heb m'n ei duidelijk gevoeld deze keer, en kreeg er ook zomaar gratis hoofpijn bij.....! Bleh...
    Maar de wacht/lounge bank is er, dus we nemen het maar van.
    @ Lindsay; ik begin mijn eerst volgende cylcus ook met tempen. In opdracht van mijn HA moet ik 2 maanden tempen en m'n mannetje moet n vruchtbaarheidsonderzoek ondergaan. En daarna met de uitslag en tempkaartjes naar de Gyn.
    Poeh.....Ben benieuwd hoe het tempen me afgaat.

14. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Tempen gaat op zich wel goed. Snap er alleen nog niet echt veel van. ben natuurlijk ook pas een paar dagen bezig. Wist trouwens niet dat je temp zo laag was als je ongi was.

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    boh heb sinds gisteren zo'n steken in mijn onderbuik maar ja gister was de eisprong dus denk dat het daarmee heeft te maken maar vandaag kan ik af en toe gewoon niet lopen zo'n pijn doet t... en hopen dat vanaf volgende week donderdag de lijst helemaal roze word...ik zal voor iedereen duimen!

verder alles goed met jullie dames?

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Heb al het een en ander over gelezen hier op het forum. Plus heb ik me al aangemeld bij fertility friend. Als ik dan toch naar de Gyn moet, dan maar direct met 2 nette tempkaartjes!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben deze maand ook begonnen met tempen. Dacht gisteravond voor het eerst mijn ei te voelen, maar vanochtend was temp hetzelfde als daarvoor. Moet hier wel bij zeggen dat ik niet op dezelfde tijdstippen kan tempen omdat ik 1x per week om 6u op moet (en dat ga ik niet herhalen ...).

Mijn cervixslijm was wel duidelijk 'waterig', bijna eng gewoon! Hebben jullie dat ook zo heftig? En is dat nu een teken dat je ei komt of is geweest?

Wel geklust, kwam gisteravond laat thuis en mn lief had de slaapkamer helemaal romantisch gemaakt :) Zou wel heel mooi zijn als er zo een kleintje wordt verwekt ...

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    @salapio; zo voor mijn ei heb ik ook veel last van slijm. Soms zo erg, dat het ineens lijkt alsof ik in m'n broek sta te piesen..........
    Heel vreemd. En niet altijd even prettig natuurlijk.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    vind ik ook te ver gaan hoor... ik zie dat van mij ook echt NIET als een miskraam...

20. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Jah... jullie zijn hier natuurlijk allang van kleppestein met elkaar.
    Heb geen idee wat hot is in het NOD-Maart-forum.
    maar wilde me toch even aanmelden.

Nod is 16 Maart dacht ik.

Groetjes irisje
    en meiden veel succes!

Deel Deze Pagina