Heb vanacht rot geslapen dus zal vanavond wel een vroegertje worden (arme hubbie) Maar verder goed hoor wachten he! blehh En met jou? hoe vind jij het wachten?
Haj meiden ,, hier gaat het super heb een goede dag gehad,, ga morgen avond naar mijn vriend en daarna gaan we naar eurodisney voor een lang weekend ,, heb er echt zin in ,, dus ben er een paar daagjes niet,, .. ga het wel al meteen missen denk ik.,. meiden met testen heel veel succes,, en meiden op de wacht bank,, ook erg veel succes,, houd de bank warm voor mij haha verder alles goed hier?
He lindy tuurlijk houden we de bank warm. Ik ben ook in eurodisny geweest het is zo leuk daar! geniet ervan
Ja zeker weten genieten! Wil ook zo graag naar Disney maar durf nergens in dus zonde van het geld (kleindje kom maar snel dan heeft mama een excuus)
Hoi meiden, even een vraagje welk merk foliumzuur gebruik je, waar gekocht, hoeveel tbl, en hoeveel koste het? Ik gebruik evasin hebben ze bij de kruidvat, zijn 28 tbl. en koste 3,50 geloof ik.. wil een beetje prijs vergelijking hebben
Hoi meiden die op de wachtbank zitten ,alles goed ,geen kwaaltjes nog?ik heb vanmorgen heel inimini klein beetje bruinverlies gehad,en nu niks meer,weet iemand wat dat had kunnen zijn?
Ik heb davitamon Femnatal (extra vitaminen speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden) Kost volgens mij rond de 12-15 euro voor 60 tabletten. Groetjes Jelske
ik gebruik de mulivitamine (met foliumzuur) "zwanger worden" van de etos. Je koopt 60 capsules in een pakje (je slikt er twee per dag) en volgens mij (weet het niet helemaal zeker) kostte het iets van 6,45...
Ik had vorige maand ook ienimine beetje bruinverlies... maar betekende bij mij niks... d8 zelf achteraf dat het misschien van me ei geweest had kunnen zijn... maar zeker weten doe ik dat niet
innestelling? Hier weinig spannends af en toe wat steekjes rondom mijn baarmoeder (maar das niets nieuws) nog steeds moe en mijn (.)(.) zijn wat gespannen...het zou me niet verbazen als ik eerder ongi ga worden.