Heej Marieke, Het wordt bij mij nu wel wat meer en wat rood, dus ben ongesteld. Wel prima op zich, wilde nu ook wel weer graag verder... Al ga ik morgen maar ff lekker rustig aan doen..
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 & joma 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie & appie Ik heb mezelf wat naar achteren geplaatst...ik had nu toch een wat langere cyclus namelijk..
@ Appie: Balen meid... Maar idd je kunt nu wel weer verder. Dan maar hopen dat maart een roze maand wordt voor ons hè? (zeiden we dat ook al niet in febr. en in jan..?)
Balen toch! Helemaal omdat ik er ook echt ziek van kan zijn. Ach gelukkig wel morgen vrij, ga ik de hele dag in bad of in bed met een kruikje zielig doen We gaan op voor de volgende maand...
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 & joma 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 14 maart ; mini23 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie & appie
@gaby laat je morgen maar lekker verwennen @joma ja dat is helemaal goed maart moet een goede maand zijn want in maart ben ik met mijn lieverd 3jr samen
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 & joma 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje 9 maart ; micha & salapio 10 maart ; kristel83 &GabyBaby 14 maart ; mini23 &maria 15 maart ; visjes 16 maart ; schaapje82 17 maart ; jollie & appie hhey hey zo sta er ook weer gezellig tussen meiden allemaal heel veel succes en hopelijk is het maart voor ons gr maria
@Marieke21: Tja, wel balen, maar ach ik had nu toch geen hoop meer voor deze ronde.. We gaan er nu echt voor he, onze namen in roze! Zou het je ook zo gunnen! Zie je tegen volgende week op? @Gabybaby: Veel succes de komende ronde en geniet maar lekker van je dagje vrij morgen.. Nog even een vraagje: eigenlijk wil ik me nog helemaal niet bezig houden met temperaturen, maar de afgelopen cyclus was wel ineens wat langer (40 ipv 30 dagen) en das toch best irritant. Zal ik nog 1 cyclus aankijken of nu al temperaturen?
@dimmel dat zou waanzinnig zijn z,on wondertje en dan 3jaar samen,ik zal blijven duimen! wij waren afgelopen maandag 5feb 7 jaar samen dus we blijven hopen!duimen!en natuurlijk klussen!
Hebben jullie nog plaats voor een balende meid? Vandaag net ongi geworden met het gedacht dat ik 3 dagen overtijd was.... Doei
@joma ja weet ik maar ja word ronde 1 voor ons dus dan moet het echt eeeeen heeeeeel groot wonder zijn oh das ook leuk jmmr dat het dan niet raak was zou ook leuk geweest zijn