nou dan raad ik je deze zeker niet aan..het zijn van die grote capsules...ben er zelf eigenlijk ook niet zo blij mee. Na dit doosje ga ik op zoek naar iets anders.
Oke bedankt meiden dan zal het wel beetje opruiming zijn hihi zal wel zooitje zijn nu van binnen hihi ik heb alleen beetje opgeblazen gevoel in me buik.
Hoi meiden, wil me even aanmelden, hoorde eigenlijk bij februari maar denk dat ik maart ook wel haal Inmiddels 1x getest en negatief (15-2) dus ga nergens vanuit, gezien mijn vorige lange cyclus. Misschien word ik komende week wel ongi Nou niet echt positief maar ik duim ook voor jullie mee, heb niet echt terug gelezen, zijn er volgende week al veel testers?
hey dat doe je goed alleen als jij gaat bevallen en je bent net aan het oppassen zal ze snel een ander moeten regelen
Das nog s handig. Kan je daar ook mooi gratis terecht als het zover is? Is misschien weer een beetje te he
De kids zijn gelukkig al wat groter 14 en 11 dus ze kunnen alleen thuis blijven! Kunnen ze alleen niet naar dansen enzo
hoi dames, Wat hebben jullie weer veel gekletst. Nou ik heb gister inderdaad mijn ei gehad. Had ontzettend last rechts onder in mijn buik en gisteravond laat opeen een hele gemene steek en daarna trok de pijn weg. Wel nog even snel daarna geklust en vanmorgen nergens meer last van. Is de 1e keer dat ik mijn ei zo goed gevoeld heb. En nu op de wachtbank. (Maar we klussen gewoon door is namelijk veel te leuk ) Is er nog een plaatsje vrij? Op naar 7-03-2007 en dan ga ik in stappen in een van de Pink voertuigen, denk het vliegtuig op naar de zon . Liefs essiee
Hey meiden, Effe bij jullie spieken hoor, al op de wachtbank zie ik, gezellig! Als ik op 28 feb mijn duivels nog niet heb kom ik bij jullie op de wachtbank zitten okay? Vorige maand hadden we een hele luxe wachtbank, zal ik die dan gelijk meenemen? @Alle klussers: Zet hem op meiden! Liefs van fem