JA inderdaad! Jij hoeft alleen niet zo lang meer te wachten. Ik hoop dat ik het deze keer haal tot mijn nod, de latste paar keer elke keer ervoor al ongi. Scheelt wel stress en testen. . De wachtbank zit wel lekker zacht. Hier hou ik het nog wel een paar dagen op uit. hahaha
Nee klopt gaat opschieten nou,we wachten maar af he,als ik van me ei uitgaat zou ik eerder ongi moeten worden dan nu staat 9 dagen
@ johana, een vroege miskraam hey ladies, hoe is het hier... zie al een paar wachtbankjes voorbij schuiven..... was ervan overtuigd dat mijn ei al geweest was, ff niet online geweest hier en kijk op mijn banner, nog 2 dagen tegaan nou ja we zien wel, ga hem niet veranderen, laat hem lekker zo staan, kan ik ook niet tevroeg zijn met testen haha! we "ketsen" gewoon nog ff vrolijk verder hihi!
@joma, Is dit jullie 2e ronde? Johana: zou je graag helpen, maar hier laat mijn engels me in de steek dacht aan miskraam, maar dat klopt volgens mij niet. Zou zeggen pak een woordenboek erbij.
@essiee ja 2e cyclus ronde na de pil maar eigenlijk eerste serieuze ronde,dus ik verwacht er niet te veel van kan het altijd meevallen hihi
Johana: even voor je opgezocht via google: Een miskraam of ook wel genoemd een abortus, spontane abortus, windei, blinded ovum, missed abortion, komt best vaak voor. Is dus een miskraam.
Ja toen was ik ook nog heel relaxt en toen een paar rondes bijna geobsedeerd en toen heb ik mezelf even teruggefloten. Ben een tijdje minder hier op de site geweest en nu ben ik er weer vaker, maar ben niet meer zo geobsedeerd. Het komt wanneer het komt. Is mijn/ons motto. Maar tegen het einde van de cyclus wordt het toch wel erg spannend. Vooral mijn vriend heeft weinig geduld haha dacht gister al dat ik zwanger was. Hij vindt het lang gaan duren volgens mij, dit vindt ik alleen maar een goed teken.
Ja is zeker rustig hier. Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond of met z'n alle op de bank hangen (is er nog wat leuks op tv bij jullie vanavond?)
Ja het is hier bijna 3 uur. Ik heb gisteren niet veel geslapen moest blijven slapen bij mijn oppas kinderen dus geen oog dicht gedaan. En ik was toch al moe van het verhuizen. Maar zo gaat de tijd wel lekker snel.