Is bij ons op Vrijdag zeker weten goede serie. House kijken wij ook altijd is nu ff stopgezet vanwege Idols. @ joma nee nog niet echt andere kwaaltjes mijn mannetje zegt wel de hele tijd dat ik zwanger ben maar ik geloof het nog niet echt. We zijn nog maar zo kort bezig. Ik heb wel witte afscheiding (beetje vies praatje) weet eigenlijk niet of dat een teken is? Heb jij al kwaaltjes of het gevoel dat je zwanger bent?
@Usmommy ik heb al paar dagen iedere avond weeig gevoel in me buik beetje opgeblazen gevoel,moeilijk uit te leggen
Ja vorige maand had ik allemaal ontpillingskwaaltjes,en dat nu is heel ander gevoel,maar ik wil mezelf ook niet gek maken hihi ik zie het wel en anders nieuwe ronde nieuwe kansen
Hier hetzelfde, vorige maand ontpillen en nu denk ik dat het anders voelt. maarja, ik denk wel s vaker wat
Hoi ladies Niemand wie is de mol gekeken? Jelske1978ind het zo spannend, maar wie is nou de mol? Volgens mij Eva of toch Paul. Nou maar weer wachten tot volgende week. Hier nog steeds steekjes in mijn liesstreek. Blijft raar. Ik heb ook wel wat wittige afscheiding..nog niet rekbaar (sorry ) Nog 6 dagen te gaan voor eisprong....blijft raar. waarschijnlijk is het morgen wel weer over. Hoe gaat het verder met de ladies hier? Zitten we lekker. Kan ik over een dag of 6 nog iets leuks meenemen naar de wachtkamer? En klussers: keep on going! Ik hoop dat mijn tomtom deze maand zijn werk doet
Hey pink ladies, Ik ga jullie verlaten voor vandaag dan. Ik ben er morgen weer. Slaap lekker voor alle wachters en klusse voor de klussers.
Hmmm daar ging iets fout. Ik vind het zo spannend Jelske misschien ook maar die is hier niet hahahahaha sorry ik moet echt even lachen. Ik denk dat ik de copy knop ingedrukt heb. Wat eerder deze avond haar naam gebruikt in een berichtje..hihihihi
Zit net even bij de testen hier op de site te kijken. Zit er nou, naast de gebruikswijze (in de straal, druppel met pipet of dippen) nog meer verschil in die testen?
meiden ik ga er ook van door lekker naar bed ,morgen tot 21uur werken dus lange dag voor de boeg,ik denk morgen avond kom ik weer ff kijken ,groetjes weltrusten alvast
Geen idee. Ze zijn in ieder geval een stuk goedkoper dan in de winkels. Ik heb de duurste set van deze site en dat was nog steeds goedkoper dan in de winkels. Ik had ze vrij snel in huis. Deze testen leken mij het makkelijkst. Ik wil niet met een pipet. Het moet lekker simpel en snel. En ik wil 2 strepen, maar die garantie krijg je jammer genoeg niet
Jeetje wat gaat dat snel hier! Heb een paar dagen niet gekeken en jullie zitten al over de 100. Ik zit nu op de befaamde wachtbank en vind het niet leuk meer, heb zulke zere (.)(.), kan er gewoon niet van slapen want lig vaak op mn buik. En mn buik is s'avonds zo opgezet dat ik wel al 6 maanden ver lijk. maar goed we wachten het af net als zovelen van jullie....waar internet niet goed voor is, dat hadden ze vroeguh niet!
@ Sann, volgens mij zijn de strips die erin zitten allemaal hetzelfde hoor, is alleen een andere hulsje waardoor je anders test.... Groetjes Jelske