hoi dames, ik voel mijn ei bijna komen! Had vanochtend een sliert slijm yak ! Maar nou ligt mijn vriend ziek op bed! Hij voelt zich niet lekker en ik zit met een ei die komt. ARGH! Gelukkig gisteravond nog geklust. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je ei komt als je slijm hebt? ooo ik ben zo bang dat ik 'm mis. Maarja, zaadjes blijven heel wat uurtjes in leven he? groetjes jessica
Hoi meiden, Ik kom mij hier melden, de duivels hebben mij weer gevonden vanmorgen. Ronde 5 is een feit. Hopleijk is het komende maand onze maand. Mijn volgende NOD is: 26 maart Ik duim voor iedereen. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
@MamavanJordy: Balen meid! Dikke knuff! Goedemorgen iedereen! Vanmorgen voor de 2e dag een ovutest gebruikt: en ja hoor een smiley! Mn ei komt er dus binnen nu en 48 uur aan! Blij om in ieder geval te zien dat ik dus zeker wel een eisprong heb. We hebben gisterenavond nog geklust, maar ben nu wel geneigd om vanavond en morgen ook nog te klussen. Das dan wel 3 dagen achter elkaar, zou dat veel uitmaken?
goedemorgen allemaal. mama van Jordy: jammer joh, hopelijk in maart meer geluk. Hier sins opstaan wat buikpijn. Misscien wel aankomende , want vorige keer kwam het na 25 dagen al en had ik een dag of 5 van te voren al buikpijn. Mn banner gaat uit van 28 dagen. Hoop dat ze wegblijven.
Goedemorgend dames, Het einde van de week is in aantocht. Het is me toch gelukt. Ik heb mijn ventje zo opgehitst dat hij het niet meer kon houden. Hopelijk moet mijn ei nu nog komen en staat het leger al te wachten. Vanavond lekker thuis blijven en morgen gaan we met een bevriend koppel heel romantisch gaan eten en daarna een stapje in de wereld zetten. Moesten jullie mij niet meer zien of horen: een prettig week-end
Ook goedemorgen meiden Hier nog niets aan de zon te bekennen! Alles rustig nog, maar ja das iedere maand tot nu toe geweest, hahahaha! Morgen avond op visite bij een goede vriendin van mij, zij is 3 weken geleden bevallen van een dochter! Dus dat word weer veel beebje vasthouden! En dromen natuurlijk..........zucht...
@La Femme, nog even over de mol. Ik denk dat Paul de mol is. Ik weet niet waarom maar gister toen er werd gezegd dit kan ook anders keek hij zo raar en super onschuldig. Gewoon een gevoel denk ik dan maar Hier alles rustig. begonnen met klussen en hopen dat het deze keer raak is. Gister in de bouwmarkt waren we naar vloeren aan het kijken. Ik denken waarom een vloer er ligt toch al een vloer. Dus vroeg dat aan mijn vriend. Bleek dat die al heel erg vooruit an het denken was en dat de vloer bedoeld was voor de babykamer. Zo super lief. En ik maar denken dat ik er alleen veel mee bezig was. Maar ondertussen hij dus ook.
leuk hoor lindsay ze zijn alleen anders in het uiten van die gevoelens wij kunnen een uur voll*len over 1 onderwerp manenen zijn er in 5 minuten mee klaar
zo zei die van mij vorige week; een lichte streep is toch ook positief? ik zeg hoe weet je dat? zegt ie dat stond in de bijsluiten van de test ( had ie dus die gebruiksaanwijzing opgezocht haha)
Ja das waar als wij hun gaan vertellen wat we allemaal niet denken en allemaal hier kwijt kunnen zouden ze hard weg lopen denk ik. Grappig dat hij de bijsluiter heeft opgezocht wel leuk is dat he dan krijg je echt een bevestiging dat ze het wel willen.
goeiemorgen meiden! vandaag lekker vrij dus kan ik genoeg doen in huis...boh heb al 3 dagen last van steken in mijn buik hopen dat het raak is...want mijn NOD is nog niet aan de beurt.... En wat gaan jullie van het weekend doen? Liefs Dimmel
Vanaaf naar de musical grease en morgen evn langs reisbureau voor boekjes van Italie voor de zomer vakantie. Lekker voorpret hebben. en jij?
Goedemorgen dames hier niks nieuws onder de zon! alles gaat zijn gangetje! had vannacht alleen wat las van me linkerlies (nog stees) Als ik op me rechterzijde lig dan voelt me linkerlies zo zwaar aan.. daar had ik de vorige maand ook last van iemand die dit herkent? ? Hoe gaat het met de meiden die volgende week al gaan testen? Groetjes Jollie