ik ben ook wel klaar voor een roze kleurtje, maar ben bang dat het er niet in zit. Die buikpijn af en toe voelt volgens mij vrij hetzelfde als vorige maand. Zou het jammer vinden, maar niet vreemd. ben nog maar zo kort bezig.
goeie morgen allemaal volgens mijn cyclus zou mijn eisprongen morgen moeten gebeuren maar ik betwijfel het een beetje ik ben vanaf maandag begonnen met mijn ovulatietesten en niks nope geen 2e streepje te bekenen ik dacht woendag een hele super lichte te zien maar als ik er nu over na denk zal het wel niks zijn geweest aangezien er gisteren ook geen was dus dat wil zeggen dat ik nu wel een beetje een dipje heb en mij eigen afvraag waar ie is en waar ie blijft straks rond 12en ga ik de test voor vandaag doen met de hoop [-o< dat er een 2e streepje komt. mijn mannetje en ik klussen netjes om de dag dus wie weet. ik zit momenteel niet zo lekker in mijn vel omdat ik "ruzie" heb met mijn moeder en we hebben elkaar al een week niet gesproken. en aangezien het een onderwerp is waar de meeste van jullie ook misschen wel mee te maken hebben dacht ik ik zal het eens voor leggen hier bij jullie en jullie mening vragen. het gaat om het volgende oma die oppas op haar kleinkinderen ik heb het gevoel dat mijn moeder nie graag tijd door brengt met haar kleinzoon met veel moeite past ze een x op en na een hele strijd te moeten voeren mag ie een x blijven slapen. György is gek op zijn opa en oma en vraagt vaak of ie mag komen logeren maar de laatste 4 maanden zijn er alleen smoezen geweest dat het niet kan en mijn zoontje is na 4 maanden op gehouden met vragen. ik vind dat mijn moeder als oma uit haar eigen weleens mag zeggen heej ik vind het leuk als ie komt logeren of we willen iets met hem gaan doen maar dat gebeurd dus erg weinig. afstand is geen probleem wonen in het zelfde plaats. ik heb hier dus iets van gezegd dat ik teleurgesteld ben dat ik had verwacht dat ze het leuk zou vinden om tijd met hem door te brengen om met hem iets te gaan doen. nu zegt ze "nee niet tegen mij maar tegen mijn broer" dat ze niet verplicht is om voor haar kleinkind te zorgen. even voor de duidelijkheid dit heb ik nooit gezegd. maar zo word het dus gezegd. nu spreekt ze niet meer met mij. mag ik mijn mening niet geven? als ik gekwetst ben of teleurgesteld ben? ligt het aan mij of is het een illusie dat ik denk dat het normaal is dat oma's het leuk vinden om tijd door te brengen met hun kleinkind. overigs doet opa wel moeite haalt hem vaak van school op vrijdags gaat er mee lunchen. maar vanaf mijn moederkant komt er weinig. dus de vraag is denk ik nou verkeerd of hoe zit het? groetjes iris
Nee hoor Iris, ik vind het maar heel normaal dat opa en oma graag hebben dat hun kleinkind komt. Als ik zie hoe blij mijn pa is wanneer mijn nichtje komt, dat is echt vertederend, hij zou er voor door een vuur gaan! Ik hoop dat je snel tot een oplossing komt, maar ik zou wel voorstellen om zo snel mogelijk te babbelen met je moeder want ik vrees dat het anders zal escaleren en dat is niet de bedoeling. Het beste is dat jullie dit zo snel mogelijk uitklaren. Fientje
oo vergeten te vertellen ik heb vanochend nog een mailtje gestuurd en het verder uitgelegd. dat ik nooit heb gezegd dat ik vind dat ze het verplicht is maar dat ik had gedacht dat ze het wel leuk zou vinden om tijd met hem door te brengen. dat ze het uit haar eigen zou doen. maar ik heb daar nog geen reactie op gehad.
@Iris, ik denk niet dat je verkeerd zit en dat ze zelf ook wel wat moeite mag doen. Misschien is er iets anders aan de hand met je moeder en gaat het helemaal niet over je zoon en het oppaassen. Ik zou toch nog een keer met haar gaan praten en vragen of er iets is. Tuurlijk is ze niet verplicht om op hem te passen maar als ik jou verhaal zo lees verlicht je haar ook helemaal niet. Ik weet dat het moeilijk is om nu nog met haar te gaan praten vooral omdat jij denkt dat je nits verkeerd hebt gedaam maar het blijft wel je moeder. Zou het gewoon proberen. Ga met er luchen en bespreek het dan op netraal terrein kunnen jullie beide niet boos worden en kan er geen scene getrapt worden. Mijn gevoel gaat uit dat er iets anders dan dat ze niet op wil passen. Misschien heb je gemerkt dat er andere dingen al anders waren. Succes. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Jeetje lijkt wel een psygoloog met al die wijze woorden. hihi
Hoi Iris, Het lijkt mij ook dat opa en oma het juist hartstikke leuk zouden vinden om hun kleinzoon in huis te hebben. Heb zelf (nog) geen kinderen, maar mn schoonbroer wel. En mijn schoonouders balen er heel erg van dat ze hun kleinkinderen niet vaak in huis mogen hebben, das dan weer de andere kant. Ik zou er ook nog eens over proberen te praten met je ouders! Succes meid! x Linda
bedankt voor jullie steun en advies ik hoop zelf ook dat het snel uitgepraat word want mijn zoontje is volgende week zaterdag jarig ik vanochtend nog een keer contact gezocht dus nu is het aan haar het moet niet alleen allemaal van mijn kant komen. Ik heb net nog een ovulatietest gedaan en die was weer negatief snik snik ik ga gewoon door met testen. heeft iemand trouwens ervaring met beide matcare en clearblue (de gewone) en vinden jullie dat de enne beter is dan de andere? en ik heb al een paar keer gelezen over de digitale ovulatietest van clearblue wat is het verschil met de gewone van cb en wat kost die ongeveer? groetjes iris
Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gekocht. Ik heb gekozen voor de digitale van CB, omdat het daarbij niet uitmaakt wanneer je test. Kan ook gewoon 's morgens met ochtendurine dus, dan hoef ik die dingen niet mee te nemen naar mn werk. Plus dat ik van de digitale dingen het grote voordeel vind dat ze erg duidelijk zijn; niets geen vage streepjes. Bij de ovutesten komt er een open rondje te staan als er nog geen teken van je eisprong is en een smiley als je eisprong eraan komt. Ben gisteren begonnen met testen en vanmorgen al een smiley! Is jouw cyclus wel regelmatig of niet?
Ja daarom doe ik het ook maar 1 maand... Alhoewel... heb nu van de 7 staafjes er maar 2 gebruikt... Dus heb er nog 5 over!
nou dat weet ik dus niet want ik heb 1x de prikpil laten zetten daarna ben ik 30nov 06 ongesteld geworden en daarna pas afgelopen 10 feb volgens mijn gynaecoloog is er wel gewoon actieviteit kwa eisprong dus ik zou hem moeten kunnen vinden. voor die 1 malige prikpil was mijn cyclus gewoon 28 dagen. met en zonder pil de gewone van clearblue kost ook rond 33 euro en ook 7 teststaafjes. als het deze maand niet raak is hihi dan koop ik volgende maand denk ik ook de digi want dat vind ik persoonlijk ook fijner gewoon simpele duidelijkheid.
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie 23 maart -> Pearly 24 maart -> Berna1981 & Lindy 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test Nou, ik heb de twijfelachtige 'eer' om als eerste rood te verschijnen op de lijst.. Shit. In de kortste maand 2 keer ongi. Wie bedenkt dat nou weer! In elk geval mag ik nu wel bloed gaan prikken voor de gyn en binnenkort weer een echo laten maken. We gaan voor ronde 21!
ik begin voorlopig nog niet aan ovulatietesten. Dat zou ik pas doen als het na een maand of 10 tot een jaar nog niet raak is.
wat ontzettend balen zeg. ik heb het angstige vermoeden dat ik het misschien ook voor de tweede keer deze maand ga worden. Sterkte bij de gyn.
Hé Marieke! De maand is nog niet eens begonnen... Je komt er toch gewoon weer opnieuw op in deze maand? Heel erg balen meid! Hoop dat het bloedprikken of echo snel wat laat zien. Dikke knuff!
Wow, Sann, jij bent al een hoop afgevallen zeg! (dat is toch wat er onder je banner staat?) Wat goed van je. We lopen gelijk nu zie ik En ongeveer even groot
Zo dachten/denken wij er ook over. Zit nu in ronde 9 en wilde nu een keer die testen gaan gebruiken, mede ook om te zien of ik daar wel een eisprong op vind. Ik ben van plan ze volgende maand niet meer te gebruiken.