NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mn vorige ongi begon op 4 februari, op 25 dagen en had al een dag of 5 vantevoren buikpijn. nu sinds gisteren ook diezelfde menstruatieachtige buikpijn, dus vandaar mijn vermoeden.

2. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    "Passagierslijst"

01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah
    02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25
    03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy
    04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28
    05 maart -> Tijgertje23 & Ayse
    06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976
    07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27
    08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima
    09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie
    10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86
    11 maart -> Murmel
    12 maart -> Angeliekje
    13 maart -> Jennie72
    14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud
    15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980
    16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje
    17 maart -> Appie & Marina99
    18 maart -> Britt28 & Susan71
    19 maart -> Daam & JoyceD
    20 maart -> Sjaantje2
    21 maart -> Puppie & Marieke21
    23 maart -> Pearly
    24 maart -> Berna1981 & Lindy
    31 maart -> Morgaantje

zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test

We gaan voor 21 maart (marieke21, ronde 21).. Ik hoop ik hoop ik hoop.. Zou wel eluk zijn alles in het 21 (als het dan maar geen 21-ling is :) )

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja,kan ik me goed voorstellen. Ronde 9 zou ik er ook wel over denken hoor. Maar sommigen beginnen al bijna gelijk met die testen en dan iedere maand en daar moet ik niet aan denken. Maar goed, ieder op zn eigen manier he.

4. Niet meer actief

[quote="Marieke21] We gaan voor 21 maart (marieke21, ronde 21).. Ik hoop ik hoop ik hoop.. Zou wel eluk zijn alles in het 21 (als het dan maar geen 21-ling is :) )[/quote]

Whahaha dat hoop ik niet voor je! Pffff ik zie die bevalling al voor me...

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt, gewoon lekker frequent klussen rond de verwachte eisprong :) Maar ik heb ook niet elke maand een eisprong zagen we aan mijn temp.

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb nog nooit ovutesten gebruikt, gewoon lekker frequent klussen rond de verwachte eisprong :) Maar ik heb ook niet elke maand een eisprong zagen we aan mijn temp.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hahaha en dna heb je die bevaling eindelijk achter de rug, komen de luiers en de flesjes. En waar laat je al die huilende wezentjes.

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    He marieke dat is toch wel balen zeg... hopelijk geeft het bloedprikken en een echo een positieve toekomst! enne die 21 staat je goed... hopelijk je geluksgetal voor een mooi ukkiepukkie.

Van mezelf snap ik nu helemaal niks meer... d8 dat ik me ei al gehad had... en nu heb ik van die ongikrampjes die ik ontzettend goed voel als ik van bukstand rechtop ga staan... hmmz... ik weet het niet hoor of ik nou me ei al gehad heb?

Die ovutesten lijken mij ook handig... vooral als je en onregelmatige cyclus hebt of je gewoon eens ak iseen keer wilt weten of je het altijd goed hebt gehad met je gevoel of het je ei was ja of nee.
    Zelf ga ik er nog niet mee beginnen... misschien als het in de zomervakantie nog niet raak is!

En iris ik denk ook dat je helemaal niet verkeerd zit...opa's en oma's zouden toch juist heel dol moeten zijn op hun kleinkinder. Gewoon proberen uit te praten en samen tot een oplossing komen is altijd het beste... enne hete hoofden even laten afkoelen... daarna is er meestal wel openheid voor gepraat! Succes ermee... het zal allemaal wel weer goed komen!

Groetjes jollie

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tnx, doe mn best. Er zit nu wel een half kilootje bij door het stil zitten na de operatie, maar ga nu steeds meer bewegen en mag zelfs 2 minuutjes op de crosstrainer dus ik hoop dat ik voor een zwangerschap onder 100 zit. Al moet ik zeggen dat als ik moet kiezen die zwangerschapnu ook wel mag hoor :)

10. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    @marieke21 wat balen voor je op naar de volgende ronde

als ik niks met mijn baarmoeder aan de hand zou zijn geweest was ik ook niet aan de ovulatietesten begionnen maar ik loop al jaren om de have klap naar het ziekenhuis ivm mijn baarmoeder en een cyclus die zo over hoop ligt dat ik op een gegeven moment alleen maar met pijn rond liep aan mijn eierstokken. op advies van mijn arts zijn we aan de ovulatietesten begonnen omdat we dat goed zicht kunnen krijgen op wanneer ik mijn eisprong heb. maar ik snap goed waarom je er pas na maanden zou beginnen aan die testen want prettig is het ook weer niet want ik vind het niet echt keuk als dat testje weer negatief is maarrrr ik weet waarom ik ze doe en als de testjes negatief zijn weet ik ook dat ik dichterbij de positieve kom.

11. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    dankje jollie ik dacht ook ik ken mijn moeder die word eerst pissig en heeft dan tijd nodig om af te koelen voordat ze gaat praten. ik heb nogal een eigenwijze moeder. hahaha komt wel goed maar wanneer hopelijk toch wel snel

iris

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    tja, als het op advies van de gyn is zou i het ook zeker doen hoor. Wat waardeloos joh dat je zo tobt met je cyclus.

13. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo

Ik wil even me verhaal kwijt ik zit er mee. Ik werk met vertsandelijke gehandicapten. Sommige clienten hebben hepatitis B. Dus ik moet een spuit krijgen ik heb ze verteld dat ik bezig was om zwanger te raken. Je krijg om de half jaar een spuit totaal 3. Dus het was gevaarlijk als je zwanger bent een spuit te krijgen van hepatitis B.

Ik krijg nu gevoel op werk dat ik keuzes moet maken. MAANDAG HEB IK GESPREK MET ME BAAS ER OVER....
    IK MOET MIJN VERHAAL KWIJT:(

LIEFS Ayse

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    He meiden,

Ik werd vanmorgen verast met een verassingsei!
    Ik heb vanmorgen de eerste ovulatietest er weer tegenaan gegooit
    en tot mijn verbazing kwam er een :D te staan.

Dat is 2 dagen eerder als de vorige ronde.

Was weer dol enthousiast :D :p

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga s afsluiten voor vanmiddag. Krijg zo visite. Een vriendin die ik ken van toen ik ziek was met wie ik al heel lang alleen nog mailcontact had. Heb haar dus al een jaar niet meer gezien. LEuk!

16. Niet meer actief

Oh jeetje kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet doen. Ik hoop dat je baas een oplossing weet!

17. Niet meer actief

Ik ook al vanmorgen! Had hem eigenlijk pas morgen of zondag verwacht. Lopen we gelijk! Gezelli!

18. Niet meer actief

Veel plezier en een fijn weekend alvast!

19. iris27

iris27 Lid

16 jan 2007
    78
    0
    0
    brabant
    @ ayse ik denk dat je even goed moet onderzoeken wat het beste is voor jou zoveel mogelijk info verzamelen en dan een keuze maken mocht dat nodig zijn. succes komt vast goed.

@ daantje82 hihi veel plezier vanavond ;) kei goed dat je duidelijkheid hebt over wannneer jij je eisprong hebt ik wou dat ik dat ook had. (komt nog wel)

@sann veel plezier met je vriendin toch erg leuk wanneer je iemand na zo'n tijd weer in het leve de lijf weer ziet. het zal vast heel gezellig worden.

liefs
    iris

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja hier dus ook.... wist niet wat ik zag joh.
    Ik dacht ook pas morgen of zondag.
    Maar nee gelijk de eerste test pats boem raak.

Lopen we idd gelijk :D Spannend!

Deel Deze Pagina