@Daantje: Maarre hoe ga jij dat nou doen met klussen? Wij hebben gisterenavond nog geklust, maar ben nu wel geneigd om vanavond en morgen ook nog te klussen. Is wel 3 dgn achter elkaar dus, zou dat iets uit maken?
@Linda1980: Ik teste vanmorgen heel vroeg positief en men mannetje besprong me meteen whahahaha en daarna naar zijn werk Morgen en overmorgen doen we het ook gewoon als we zin hebben. Ik heb gelezen dat het niet verkeerd is om iedere dag te klussen. Moet toch zeggen dat ik rond mijn ei toch wel altijd wel extra veel zin heb, men mannetje word er nog net niet bang van af en toe
Op zo´n ovulatietest betekent een smiley toch dat je ei eraan komt binnen 24 tot 48 uur? Of praat ik nou onzin, want dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen.
nieuwkomerws welkom... HIHI ik krijg net een envelop binnen... leuk voor de toekomst. Ik had een gratis buikband besteld (ok ik ben nog niet zwanger maar d8 wat ik heb dat heb ik ) en hij is megacool... Helemaal knal rose... dussuh ik ben klaar om een pink lady te worden Misschien ook een tip voor jullie... ik had hem besteld bij vsmpuurmamma... ik weet helaas de site niet meer zo goed! Groetjes !
Hallo dames, ik kom naar hier overgevlogen. Wil iemand mij op de passagierslijst zetten? Ik verwacht mijn NOD op 23 maart. Fientje
Nou ik heb hem ook besteld hoor hij ziet er echt leuk uit op het plaatje is die in het echt ook zo leuk?
"Passagierslijst" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 05 maart -> Tijgertje23 & Ayse 06 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 08 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Kristel & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 11 maart -> Murmel 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby & la femme & Sunnycloud 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 & Irene82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje 17 maart -> Appie & Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 23 maart -> Pearly & Fientje29 24 maart -> Berna1981 & Lindy 31 maart -> Morgaantje zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test
Ik heb hem ook besteld! Had laatst een nieuwe pot Puur Mama gehaald maar de Etos had de buikbanden nog niet binnen. Maar zo kan het dus ook
Hihi ben ik toch niet de enige... ik d8 bij mezelf ben wel erg voorbarig om al zo'n band binnen te halen... maar goed als ie gratis is dan laat ik hem niet liggen Fientje je kunt hem bestellen op die vsm site... !
Jah hij is knalroze... hihi leuk toch! zijn we straks allemaal van die opvallende mammies! Nou moet er nog iets gaan groeien!
Goede middag meiden, Jeetje wat hebben jullie al weer gekletst ik moet 8 pagina's lezen. Allemaal bijna klaar voor het weekend?