Ik zit op de wachtbank dit weekend. maar ga lekker shoppen voor nieuwe meubeltjes met mijn mannetje heb ik wel ff zin in. Ik ga ook ff kijken of ik de buikband kan bestellen. Ik wil natuurlijk ook bij de pink ladies horen.
heb net te horen gekregen dat me vriend morgen vrij is dus we gaan lekker morgen shoppen en dan zondag is er een mis voor mijn oma die is vandaag 2jr geleden overleden heb hem ook besteld is wel vet die roze kleur
@Dimmel Veel plezier morgen en Veel sterkte zondag. Ik heb geprobeert de buikband te bestellen maar ze sturen hem niet naar het buitenland
@usmommy thnx zal wel lukken alleen zo raar eigenlijk want vandaag is het 2jr geleden en zondag de mis maar goed zal altijd aan haar denken en hoop dat ze me helpt met zwanger worden
ik heb hem ook besteld, ook meteen het boekje puur mama met een gratis proef verpakking.. I LOVE PINK ondertussen nog dat domme ei niet gelegd.. haha afwachten dus
Ja ik hoop dat mijn oma mij ook helpt, ze is vorig jaar september overleden. Nu elke keer als ik mijn mannetje zeg (zou noemde ze hem) moet ik aan haar denken
dan moeten we samen maar hopen dat ze ons helpen...ik denk wel dat mijn oma blij zou zijn geweest als ik overgrootoma zou worden...
@ Dimmel die van mij had al 6 achterklein kinderen en er waren er nog 2 onderweg. Maar ze had het zeker leuk gevonden om nog een keer overgrootoma te worden. Altijd een speciale band met haar gehad ben ook naar haar vernoemd.
hallo ik heb een vraag hoop een aantwoord op kunnen krijgen.ik heb 2-02-07 een bbz gehad en was geopereerd,rechte eileider afgesloten maar niet verwijderd.nu ben ik inmiddels 3 weken thuis ben nog niet ongesteeld geworden.sinds 3 dagen verlies ik witte slijm so als toen ik zwanger was,en mijn temp 37,2 sinds 2 dagen kan ik weer zwanger zijn?ik zal niet weten wanneer moet ik weer testen aangezien ik nog geen menstruatie gehad heb...volgende afspraak voor controle pas 6-03.gr moontje
@moontje: Vervelend van je bbz! Ik heb altijd witverlies voordat ik ongesteld moet worden... dat zou het misschien ook kunnen zijn... Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!
@ moontje ik zie dat je 5 keer je vraag gesteld hebt bij verschillende kleine topics... misschien kun je hem stellen onder het zwanger worden topic dan krijg je ook wat sneller reacties... Ikzelf zou het ook niet weten.. je zegt nu 3 weken geleden geopereerd te zijn... ik zou zeggen wacht nog een weekje en gooi je er dan een testje tegenaan... verder in ieder geval succes! Liefs jollie
Hoi dames. Mijn visite was gezellig. Daarna even een boodschap gedaan en kwam er al lopend achter dat ik veels te veel heb gedaan. Knie deed me toch pijn. Ging steeds langzamer lopen. Was wel net op tijd binnen, zat net en toen barste er toch een wolkbreuk los.
Je moet ook niet te veel doen! Leuk om die vriendin weer te zien? Ik kwam hier op het forum ook een oude vriendin van me tegen altijd leuk!
@usMommy: Kwam je die hier op het forum tegen? Wat grappig om zo weer oude vrienden tegen te komen! Ik ben weer een aantal oude vrienden/klasgenootjes tegengekomen op hyves, ken je dat?