NOD Maart 2008

Discussion in 'NOD forum' started by Hummel, Jan 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

Feb 15, 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Whabbit: gefeliciteerd !

2. queensan

queensan Actief lid

Jan 3, 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    wabbit van harte gefeliciteerd

met je zwangerschap

gr sandra

3. Sheri

Sheri Actief lid

Jan 31, 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Whabbit,GEFELICITEERD!Geniet ervan...

En voor de anderen,veel succes!

de groeten
    Sheri

4. Birthe

Birthe Bekend lid

Jan 11, 2008
    773
    0
    0
    Wauw Whabbit! Wat fijn! Gefeliciteerd. Is je vriend bijgekomen? hihi

5. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Die ligt nu echt voor pampus op de bank! Zal als hij wakker wordt nog een keertje die test onder zijn neus houden zodat hij weet dat hij het niet gedroomd heeft!
    :thumup:

6. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hi Pookie,

Jemig wat balen! Ik ben ook al 5 dagen overtijd en had ook een negatieve test. Zelf geen idee of ik ei-sprong had, ben pas in tweede ronde sinds stop pil. Bij mij kan het dus ook nog alle kanten op. Heb jij een regelmatige cyclus Pookie?

7. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

Feb 15, 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    balen, heb net getest maar die is negatief, dus ik kan nu op groen....

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Regelmatige cyclus maar wel 33 dagen!
    Ook balen voor jou Noppie, nu zitten we in hetzelfde schuitje.
    Ik vraag mij alleen af hoe nu verder?
    Huisarts bellen of nog maar een paar dagen wachten en weer testen.

9. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

Feb 5, 2008
    790
    0
    0
    Hey Hey,

Whabit gefeliciteerd en alle andere zwangeren deze maand feliciteert en diegene die nog mogen volgen natuurlijk.

Ik heb vandaag getest en ook negatief dus ja over een paar dagen weer maar testen of wachten op ongi.

xx

Meriam

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik wacht nog een paar dagen met testen.
    Heb niet zo'n zin in een negatieve test, wordt je zo sacherijnig van!
    Als ik donderdag nog niet ongi ben gaan we testen.
    Dan moet hij wel superposi zijn, lijkt mij!

11. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Ja, was ook bang voor een negatieve test natuurlijk. Maar in verband met mijn werk (ben dierenarts) moet ik het zo snel mogelijk weten zodat ik uit de buurt kan blijven van narcosegassen en rontgenstraling.
    Moet het daar dus ook morgen al meteen gaan vertellen!

12. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Zelf zou ik even nog 1 week wachten en nog 1 test doen. Dan naar huisarts, zeker als je zo'n regelmatige cyclus hebt. Ik hoor toch i.i.g. al van 2 vriendinnen dat de test negatief was, maar bloedonderzoek huisarts wel positief resultaat gaf. So, you never know, :)

tot later!

PS Wat een druilerig weer vandaag. heb nergens zin in..... Zondagmiddag, spitterspatterspetter......

13. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He gefliciteerddddddd!

14. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Weer een zwangere erbij, gefeliciteerd, hartstikke leuk! Kan je wat hcg-tjes strooien, dan probeer ik het op te vangen..

Hier nog steeds geen ongi, heb dus ook besloten om morgen terug naar de huisarts te gaan. Mijn blaasontsteking is mijn inziens ook nog niet helemaal weg en heb het idee dat er een schimmelinfectie bij komt. hoop het niet natuurlijk! Gisteren nog een test gedaan, wederom negatief. Ik snap werkelijkwaar niets van mijn lichaam. Zou willen dat ik of ongesteld wordt of dat ik een positieve test in mijn handen heb..

15. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hey Verhip,

Goh, spannend zeg, zo te zien is dit de langste keer niet-ongi voor jou. wat kan dat lichaam toch raar doen he? Gewoon terug naar je ha!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    dag meiden,
    ik mag rood gemaakt worden.. Ik ga eens kijken wat ronde 14 brengt....

17. Birthe

Birthe Bekend lid

Jan 11, 2008
    773
    0
    0
    Ik lees trouwens dat Marlieke10 weer een MK heeft gehad, dus denk dat het fijn is voor haar als ze rood kan op de lijst. 2 x achter elkaar, echt shit is dat dan..

18. Sheri

Sheri Actief lid

Jan 31, 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Birth,

Ff vraagje,ik heb op dit moment dag 10 van mijn cyclus zoals jij..wanneer denk je dat je vruchtbaar bent?En ik denk rond de komende woensdag,donderdag en vrijdag waarop ik vruchtbaar ben :D Mijn cyclus is 29 dagen en jij?

Succes!

de groeten
    Sheri

19. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Hey Noppie,

Jij ook al 5 dagen! Voor jou is het eveneens spannend..

Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Op internet lees ik wleeens dat de blaasontsteking de urine "aantast" waardoor de zwangerschapstest negatief kan beïnvloeden. Maar de verloskundige van deze site zeggen dat dit niet kan...Misschien ben ik niet zwanger, maar dan snap ik niet waarom ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik heb wel krampjes in mijn buik en in mijn liezen, maar verder niet misselijk of geen zere borsten...Ik ben bang dat de huisarts zegt dat ik nog paar weken moet wachten totdat hij iets kan ondernemen..
    En jij, heb jij klachten?

20. Birthe

Birthe Bekend lid

Jan 11, 2008
    773
    0
    0
    Ha Sheri,

Ik heb nu ook een cyclus van 29 dgn, vorige keren was mijn eisprong op dag 16, dus dat zou zaterdag zijn. IK begin vandaag met ovulatietesten van de zwangerworden set die ik bij mattcare heb besteld. Ook ben ik aan het tempen om zo de ovulatie het beste te lokaliseren. Maar inderdaad, dan zijn wo, do en vr en za wrsch. zeer vruchtbare dagen! Dus klussen!
    Ik vind dit altijd de leukste periode van de cyclus, in het begin is het altijd balen dat de :evil: :evil: er zijn, en wachten tot ze weg zijn, en na de ovu is het plaats nemen op de wachtbank...Straks nog maar even goed klussen!

Groetjes Birthe

Share This Page