NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ik kom even spieken ik zie dat er 8 zwanger zijn gefeliciteerddd! De rest suc6!

Groetjes

2. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    hoi meiden,

vanmorgen negatief getest (kon niet langer wachten met testen) Nu de spanning weg is zal de ongi wel snel komen, maar tot nu toe nog niks

3. anoniem23

anoniem23 Lid

15 feb 2008
    15
    0
    0
    in de zorg
    Leeuwarden
    hallo allemaal

ik lees al een tijdje met jullie mee en ik dacht van laat ik nou maar eens even iets zeggen ;)

wij zijn sinds dec 2007 bezig met kinderen en we zitten nu in ronde 3, ik heb afgelopen week net me eisprong gehad, gister na mijn werk had ik donkere afscheiding (wat plakkerig) en 's avonds ben ik niet lekker.
    moet nu nog ongeveer 10 dagen wachten tot mijn nod dus ongeveer 21 maart zou ik kunnen testen. 8)

groetjes anoniem

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Mijn kuur is gisteravond afgelopen. Ik heb zojuist de huisarts gebeld, heb om 11:50 een afspraak. Ik neem ook urine mee omdat ik het idee heb dat de blaasontsteking net wel/ net niet over is. Zaterdag voor het laatst getest, negatief, dus durf het vandaag echt niet meer. Vannacht heb ik overigens wel krampen gehad, ik werd er gewoon wakker van. Het leek een beetje op ongi krampen, maar misschien moet ik wel even naar de wc. Heb namelijk al paar dagen last van obstipatie. Heb verder helemaal geen last van zere borsten/tepels ofzo en krijg de indruk dat je die wel moet hebben als je zwanger bent. Maar stel dat ik vandaag wel ongi wordt, dan is er toch nog iets niet helemaal goed van binnen. Waarom ben ik dan al 8 dagen overtijd, vraag ik me dan af..Poeh, zou willen weten wat er gebeurd in mijn lichaam..

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik heb ongi krampen....

6. goedemorgen allemaal

alle zwangeren van harte goed gedaan :whistle: en de meiden die vandaag kunnen testen heel veel geluk :thumup:

welkom anoniem :D veel lees en schrijf plezier

7. o jee ben de meiden vergeten :oops: die de :evil: op visite hebben gekregen.
    kop op dames het moet gewoon een keer lukken

8. anoniem23

anoniem23 Lid

15 feb 2008
    15
    0
    0
    in de zorg
    Leeuwarden
    bedankt christie:D

ik lees hier al met plezier haha... 8)

en dames die zwanger zijn gefeliciteerd en dames die ongi zijn geworden volgende ronde nieuwe kansen :confused:

groetjes anoniem

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik ga denk ik maar even wat doe nom mijn zinnen te vezetten. Morgen ga ik gewoon testen met de cb digitaal.

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Wat zijn er veel meiden al lang overtijd zeg! vervelend om zo lang in onzekerheid te zitten.
    Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en hopelijk op roze kunnen!
    @ verhip: succes bij de huisarts.
    @ degene die gaan testen, toi,toi,toi!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag en weer een wachtdag voor mij voorbij :)
    Testers voor vandaag... veel succes!

12. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Wordt gewoon jaloers van al die zwangeren! Van harte hoor~! ;)

Ik moet - nou ja, liever niet- deze week ongesteld worden...had vorige week wat last van mijn borsten, gek, want dat heb ik nooit eerder, maar goed, even reeel blijven; kan ook zijn omdat ik ongesteld moet worden.
    Feit is alleen dat ik implantaten heb en nooit last van mijn borsten heb. Maar goed, mn kop er bij houden en ophouden met overal geesten zien.

:rolleyes:

13. dani08

dani08 Lid

20 jan 2008
    89
    0
    0
    begin nu ongi klachten te krijgen, lichte buikkrampen en chagrijnig! Hoop dat het toch niks is.... :(

Alle zwangeren gefeliciteerd! :) En voor de rest succes met wachten op je testdatum of succes met de volgende ronde!

14. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Meid huisartsen doen ook zwangerschapstesten Je moet er wel voor betalen maar dan kan er iemand in iedergeval meekijken ;)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Allezwangere meiden GEFELICITEERD! Wat veel zeg en dan ben ik maar 3 dagen niet geweest haha.....Ga zo door!

XXXXX Wendy

16. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    zo paar dagen niet geweest en wat een boel zwangeren erbij!
    vind jullie echt moeilijk om te volgen jullie kletsen zoveel he!

maar goed hier komtde spannende dag er ook weer aan...
    maar wil morgen nog niet gaan testen, maar pas tegen het weekend!
    ik heb een vreemde cyclus, volgens de gyn was mijn ei dan wel de 26e, maar zelf weet ik het zo net nog niet, maar we zullen zien!

liefs Len

17. natasjaz

natasjaz Lid

7 mrt 2008
    22
    0
    0
    Directie secretaresse
    Leiderdorp
    Hoi lb22 zo te zien hebben wij een beetje hetzelfde verleden.. dit wordt weer mijn eerste nieuw kans na de curretage.. spannend he maar ook zo vervelend vooral omdat je weer opnieuw moet beginnen..
    Alvast veel succes ik hoop dat je weer snel zwanger bent..
    lief Natas

18. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ja bij mij komt er nog bij dat ik een slechte tot geen eispron heb maandelijks..
    ik hebd dus 3 weken geleden een echo gehad en daarop was een eitje te zien, de gyn heeft toen berekend a.d.h.v de grote van het eitje wanneer mijn eisprong dan zou moeten zijn... dus ja het is nu wel allemaal heel spannend!

mag van de gyn wel meteen terug komen als ik nu ongi wordt, dus dat is wel fijn om te weten, maar kom liever terug naar de gyn voor iets anders....

19. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hallo allemaal,

Ik heb een test gedaan, maar is negeatief :( :(
    Maar heb ook nog geen rode of bruine afscheiding..

@ alle zwangeren : GEFELICITEERD! :D
    @ iedereen die aan het afwachten is : ik ga voor jullie duimen ;)

Groetjes Diana

20. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    hi meiden

nog 3d vol onzekerheid , nu 'eindelijk' bruine afscheiding... ongi zal er nu wel snel doorkomen zeker ?!

dus ga ik al maar eens piepen in april ....

alle zwangeren : proficiat
    alle wachtenden : succes !

Gr,
    evita

Deel Deze Pagina