NOD Maart 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Hummel, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik ben zaterdag na 66 dagen eindelijk ongesteld geworden. Ik heb nu alleen geen idee wanneer mijn volgende NOD moet zijn. Weer 66 dagen? Niemand weet hier natuurlijk het antwoord op, maar misschien hebben sommigen hier meer ervaring mee?

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Puzzcat, wat spannend zeg.

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    He Verhip,

Ik heb vanmorgen gebeld en mijn verhaal aan de assistente uitgelegd. Zij zou het overleggen met de ha en me dan terugbellen. Ik heb wel gevraagd om dan eventueel bij hun een zwangerschapstest te doen a.d.h.v. bloed. Dit zou ze ook vragen. Ik heb dus nog steeds niets gehoord.......

Wat zei de huisarts bij jou? Ik ben wel heel nieuwsgierig en zit heel hard voor je te hopen dat je goed nieuws krijgt!

Groetjes,

Angela

4. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    dat ligt er aan, was dit de eerste ronde na het stoppen met de anticonceptie? want dan kan het soms wat langer duren voor je weer ongesteld wordt. Komt dit vaker voor dan zou je nog gebruik kunnen maken van ovulatie testen en als het echt lang duurt naar de dokter gaan, waarschijnlijk doorverwijzing voor de gyn

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden!

alle zwangeren, gefeliciteerd!
    de rest, ik duim voor jullie allemaal :D

Ik hoop echt zoooo dat het deze of volgende maand raak is, ik ga 20 juni trouwen en het lijkt me fantastisch om het dan te kunnen vertellen aan de genodigden! en zo niet, dan neem ik maar een lekker glaasje wijn..

gisteren zou ik mijn ei gehad moeten hebben volgens de banner, gisteren hebben we toevallig ook wat langer in bed gelegen dan normaal, dus ik hoop dat het raak is :D

Groetjes Marijke

6. Bonny76

Bonny76 Lid

7 mrt 2008
    25
    0
    0
    financieel medewerkster/ overheid
    den haag
    hahahahahahahaha ga ik bij de maandverband staan dan word het MISSCHIEN UIT ME GEZOGEN IK KWAM NIET MEER BIJ EN DAT IEUW ERACHTER HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA gekke meides

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Grrrr Nog steeds geen tel gehad van die vrouw!Ik ga nu ff bellen kijken wat er aan de hand is....

8. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    frustrerend meid, ga maar mooi bellen!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo meiden,

Ook ik ben weer aan het broekloeren. vorige week heb ik een MK gehad, maar mijn ongi wil niet doorzetten. Ik moet dus naar de gyn. Misschien is er alsnog een tweede wonder in mij.

Jedid-Jah

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik ben heel erg verdrietig ik heb roze verlies...
    Ik vind het echt steeds moeilijker worden om positief te blijven na tien rondes.

11. puzzcat24

Ik heb die vrouw gevraagt waarom het zo lang duurde Zegt ze:"Want de gyn is in de OK bezig en heb het besproken met iemand anders...Maar die zei dat ik het echt met de gyn moet overleggen..."
    Dus ik zei tegen haar:"Ik heb nu het gevoel dat het slecht nieuws is..."
    Werd ze extreem vaag...
    Ik zit me hier op te vreten.... :cry:
    Verdorie!Wtf is er aan de hand? :evil:

12. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    he meid wat naar!
    kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om positief te blijven, het is een diepe wens en als het dan niet lukt dan valt dat steeds tegen!
    dikke knuffel voor jemeid

13. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wacht maar even met rood maken dat is zo definitief

14. puzzcat24

Ik weet hoe jij je voelt meid...Dit is voor mij de 16de ronde...En 2 jaar prikpilvrij...

15. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    ow hoe kunnen ze toch over dit soort dingen zo vaag doen zeg! :evil:

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wij hebben twee gezonde kindjes maar het is wel heel moeilijk

17. puzzcat24

Ik wil alleen maar weten of ik een eisprong had...Das alles...

Maar de gyn heeft Progesteron laten prikken en nog 2 andere dingen Ik weet nu wat die Progesteron is maar de rest heb ik niet onthouden...

18. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Jeetje wat vaag allemaal, moest inderdaad niet mogen!

Ben net terug van de winkel. Heb eerst in de supermarkt een paar minuten voor het maandverband staan te draaien... Maandverband gekocht, want ja, het keek anders natuurlijk ook zo raar. Daarna bij de drogist naar binnen gewandeld. Bij de tampons staan koekeloeren. Ook maar een doosje meegenomen. En ik kon het niet laten... heb ook een cb-test meegenomen. De drogist keek me trouwens wel vreemd aan toen ik een doosje tampons en een zw-test op de toonbank legde... hihi!

Thuis gekomen, eerst naar wc, broekloeren, nog niks...

19. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Oestrogenen denk ik ook (heeft te maken met rijping van je eicelletje)

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ja ik mag op rood. Ik ben echt heel verdrietig hoe egoistisch dat ook klinkt.
    Ik heb wel weer een cyclus van 29 dagen dat dan weer wel.......

Deel Deze Pagina