He Verhip Wat zijn die huisartsen toch eens telletje he. Het lijkt wel alsof het een standaard antwoord van ze is nog even afwachten.......... Ik heb vanmiddag ook zo´n antwoord gekregen. Ik moest deze week nog maar even afwachten... en als ik dan nog niet ongesteld ben en de test nog steeds negatief is dan adviseerde hij om de verloskundige te bellen om een echo te laten maken. Hoezo de een verwijst je door naar de ander. Het zal er wel op uitdraaien dat als ik dan de verloskundige bel de assistente daar ook zegt wacht nog maar even af. dit schiet dus ook weer niet op..... Groetjes, Angela
Hallo, Jemig wat veel namen in het rood al zeg en het komt steeds dichter bij mijn naam hahahaha. Ik hoop dat ik toch echt rose mag worden hoor,maar moet nog een dikke week wachten pfff. [-o< Het enigste verschil met vorige maand is dat ik ontzettend veel witverlies heb niet normaal mss is het wel positief...... Liefs Chantal.
Hier nog steeds geen ongi... En dat terwijl ik eigenlijk sinds ik gestopt ben met de pil (augustus 2007) vrij regelmatig was. Heb toch maar eens even mijn cyclussen nagekeken: 25-28-28-29-29-29-? Ik twijfel of ik morgenvroeg zal testen. Aan de ene kant wil ik het wel, zodat ik zekerheid heb, aan de andere kant weet ik eigenlijk al dat als ik weer negatief test, dat ik toch stiekum blijf hopen en wil ik woensdag ook weer testen natuurlijk als de ongi weg blijft. Zucht... Nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn...
dag dames, ben hier al weer een paar dagen aan het meelezen. Ik probeer hier niet te veel op het forum te reageren (kom wel regelmatig piepen!) om toch niet te veel te denken bij al dit gedoe. We zijn ondertussen al zo'n 6 maand aan het proberen, met steeds mooie cycli van 30 dagen, maar deze maand is de eerste keer dat ik echt zeker weet dat we op de vruchtbare dagen actief waren. Nu vind ik het dus extra spannend! Voorlopig is er alleszinds nog niets te bespeuren, zowel qua symptomen als qua ongi. Ik had me voorgenomen om maar donderdag te testen, maar heb vandaag nu toch al een pak met 2 tests gekocht, dus zal zien of ik het zo lang volhoudt
Ik hoop ECHT enorm veel voor jou dat je zwanger bent, ik duim voor een positieve test vooral na die vorige maand die was klote, dat herinner ik me nog wel..
Wat een lieve woorden allemaal. Vooral ook van jou desiree ik zit nu gewoon te huilen achter de computer zo word ik tussen hoop en vrees geslingerd...
Hey, Nou dacht ik net laat ik is gek doen en doe ff een testje heb er toch een aantal liggen en wat zie ik een heel licht rose streepje hahaha en dat na al die liters thee vandaag. Sta nu alweer twee uur droog want ik moet er morgen vroeg echt nog een doen. Maar ga mezelf niet gek maken want het is nog wel aan de vroege kant maar goed heb bij al mijn zwangerschappen 8 dagen voor nod kunnen testen......spannend. als ie morgen vroeg echt negatief is dan wacht ik netjes tot mijn nod. Jullie horen het van mij liefs Chantal.
Bij mij eerste rood in zicht.... Was er klaar voor maar toch wel teleurgesteld..... Zet me nog maar ff niet op rood... Moet nog goed doorbreken hier. Cyclus dan 35 dagen.... F*ck! Rest van de wachtenden.... toi, toi, toi... [-o<
hallo, Ze zeggen hoe minder je drinkt van te voren hoe geconcentreerder je urine is smorgens vandaar dat ik al zolang droog sta en toch vlieg ik nu al om de haverklap na de wc snap er niets van... Liefs Chantal.
Dat heb ik ook. Maar ik denk dat het bij mij meer de zenuwen zijn, iedere keer kijken of er al ongi is en dan meteen een klein plasje.
Ja Dames, Ik ga ook naar bed. Ik zal morgen vertellen wat het is geworden ben benieuwd.... Weltrusten en testers voor morgen als die er zijn veel succes. Liefs Chantal.
Ik kan niet zwanger zijn deze maand...Dus moet ik dan niet een speciaal kleurtje krijgen? Een Geen Eitje Gekregen Kleurtje! hahaha Ach je moet de lol er toch van inzien whahah
Nou, vanmorgen in alle vroegte ClearBlue test gedaan: negatief. Ook nog geen ongi. Ik weet het niet meer. Ik ga werken. Doei!