Goedemorgen! Allemaal goed geslapen? Even een vraagje... Vandaag zou volgens het schema mijn innesteldag zijn. Is het nou zo dat je echt je innesteling MOET voelen? En MOET je echt bloedverlies hebben?
YIIIEEEEHAAAAA! Ik ben eindelijk ongesteld! Na 59 dagen! Joepie joepeie. Hoop wel dat de volgende cyclus iets korter is
Volgens mij is het een uitzondering als je het voelt of een kleine bloeding hebt. Dus je hoeft niet gelijk teleurgesteld te zijn als je niks voelt of ziet! En je kan ook een beetje afwijken van het schema. Een dag eerder of later bijvoorbeeld.
Dank je wel voor je antwoord! Pfffffiewwwwwww gelukkig maar... Anders was ik natuurlijk weer flink gaan stressen en alles gaan voelen natuurlijk. Die ik nog wel waarschijnlijk.... Maar het is in ieder geval fijn om te weten dat als ik niets voel het alsnog wel raak kan zijn...
Hier nog niets..... maar gelukkig dus ook geen bloed. Weet het ook niet meer. Ben nu bij mijn moeder (die woont ver weg) en die zei dat zij ook lastig positief testte en die heeft toch 3 kids gehad dus ik heb nog hoop! Iedereen suc-6!
zal het 'drama' zo ff opzoeken Hier is het weer ook belabberd. Ben nou ff aan het pauzeren van de grote schoonmaak, maar krijg vanmiddag allemaal spelers (dochterlief heeft per ongeluk een dubbele afspraak gemaakt ), dus moet nog wel ff aan de bak! nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik naar de gyn. Ben benieuwd Jij nog 1 dagje schoonmaken dus? sterkte morgen! (na je nod mag je trouwens ook overdag testen hoor )
Hi Ilona, Is dit jouw vierde cyclus sinds je gestopt bent met de pil? Ik zit nog maar in mijn tweede cyclus, maar die duurt dus al erg lang. Vind het echt onwijs spannend allemaal..... Jij ook succes met wachten!
@Tom: kan me voorstellen dat je gisteren wel schrok zeg! Nu nog steeds geen roze meer? Klinkt goed hoor! Ik ga weer verder met de schoonmaak
Hallo meiden, Hier is al het vloeien opgehouden en aankomende donderdag moet ik naar de gyn voor een echo. Misschien zit er een tweede vrucht. vanmorgen is mijn temp weer ophoog gegaan en dat geeft hoop. Ik hoop alleen niet dat het valse hoop is. Ik ben vet bang voor die echo. Nou ja niet voor de echo, maar ik wil niet weer in de put zitten. We merken het wel Jedid-Jah
jeetje wat een meiden overtijd en die steeds negatief testen! hier nog geen ongi te bekennen, dus we blijven hier vandaag maar broekloeren en morgen trouwens ook, ga pas donderdag testen!
@re: mopper, nega test maar ook geen ongi! hoop dat je over een paar dagen goed en groot nieuws hebt! @de rest: jeetje veel nega testers. maar die dan ook nog soms niet ongi zijn! ONZEKERHEID wens jullie veel succes en geduld! liefs, klingel
Hee Tezz ja ik ben nu warm eten aan het maken want onze zoon wil vanavond nog een keer extra voetbaltrainen (ik wil toch net zo goed als klaas jan huntelaar worden) Vanmiddag nog een bult strijken en onze dochter is het weekend ook nog jarig en eigenlijk moet ik ook nog werken maar gelukkig is mijn man mijn baas en ben ik dus heel flexibel!
hallo allemaal heb heerlijk geslapen hihi alweer een tijd geleden dat ik uit bed kwam mag hopen dat er nu meer duidelijk heid komt bij de testers en de rest... en wat een kletskousen hier zeg haast een half uur nodig om bij te lezen! groetjes anoniem
Jij blij met wat afleiding. Ik heb helaas ff nix te doen. Overigens vervelend van je test. Ga je morgen weer testen?