tom 78 balen zeg meid! begin wat kramp te krijgen, vrees toch dat de duivels vanavond gaan doorzetten... maar goed geen bloed is nog wat moed voor mij!
Helaas...pindakaas... Vanmiddag heeft het echt doorgezet.... En volgende maand word t m ook niet want dat ben ik in mijn vruchtbare periode net weg... Nou ja, als ik wederom een cyclus heb van 35/36 dagen dan ben ik misschien net terug op de dag van eisprong.... Voor mijn eigen gemoedsrust houd ik maar gewoon een soort van pauzemaand aan wat dus betekent dat we pas eind april/begin mei weer volop aan de bak gaan voor n klein wondertje.... Jij hebt ook nog totaal geen symptomen wat kan wijzen op een ongi of zwangerschap? Geen krampjes of opgeblazen gevoel/borsten? Misschien sla je wel een cyclus over? Ik ga zo eens bij de dames van april kijken maar ik blijf je volgen... Hoop je eigenlijk niet te zien bij April maar als het dan toch zo moet zijn dan word het daar ook vast dikke pret... Kus, K
hallo allemaal, zojuist getest met een CB digitaal, niet zwanger. maar had vandaag ongi moeten worden, dus het kan nog! heb wel sinds gister krampen die wel met de ongi temaken kunnen hebben. maar normaal kan ik de klok erop gelijk zettenheb ik ook altijd een uur of zo van te voren pas kramp en niet een hele dag.. en volgens de cyclus berekening ben ik toch echt een dag overtijd. alleen vorige maand ook 1 dag later ongi geworden, maar toen had ik niet al die rare symptomen. he bah ben t wachten een beetje zat!
Hello Ladies, Ik mag dus op rood. Op zich nog niet zo'n hele grote ramp gezien het de 2e ronde is maar ik baal wel enorm dat de 3e ronde niet echt een ronde zal zijn gezien ik met mijn vruchtbare periode dus niet thuis ben.... Maar mijn cyclussen varieeren tussen de 31 en 41 dagen dus..... er bestaat een klein kansje... En ach... ik ga er toch vanuit dat 1 van de pendels klopt dusse....geen probleem hoor dat we volgende maand geen kans hebben.... 8) Lotgenoten op rood... Jammer meiden! Zie ik jullie bij NOD April? Wachters.... zet een pot thee, biscuitjes erbij en zorg voor zachte kussens want de wachtbank kan pijnlijk zijn als je er lang op moet zitten...Heel veel succes! Zwangeren... Ben zo jaloers, ik had graag op de roze fiets meegewilt MAAR het is jullie natuurlijk van harte gegund... Kus, K
@Tom78: wat balen zeg. Toch nog. Sterkte meid en doe het maar even kalm aan! dikke digiknuf van mij! Liefs Tezzz Ik begin zo langzamerhand een beeeeetje zenuwachtig te worden voor de gyn as donderdag. Zoals jullie een nod-dag hebben heb ik een god-dag! (Gynaecoloog Ontmoeten-dag)
Hallo dames, Er kan meer roze bij! Gister bij de gyn, geen ei gespot, dus die is ongetwijeld al gesprongen (om maar van het positieve uittegaan)! Dus waarschijnlijk weer een kortere cyclus! Jippieeee!
Hallo, Ik moest al weer aardig bij lezen wat gaat dat toch snel. Veel dames alweer rood balen zeg! Ik zit dus nog steeds op de wachtbank pfff en wachten duurt lang. Ik begin steeds misselijker te worden vooral in de avond en menstruatie gevoel onder in de buik maar voelt toch weer anders nog wel meer kleine dingen maar het kan net zo goed bij pms horen heb er al vaker last van gehad alleen mijn temp is hoger als anders dus afwachten maar weer. Liefs Chantal.
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Dib & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Sjansie28 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 & Beep 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan & roos80 & silvana81 & anoniem23 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & leeuwtje4 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 & Queenie 27. S1986 & dancevalley & tibo & Marrie28 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & desiree1986 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri 30. Roosje75 & tweety123 & natasjaz 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 & Femmy 164 passagiers voor de roze omafiets: 9 zwanger, 51 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 14 negatief, 1 onbekend 1 cyclus van slag Testmarathon 8 Maart 1. MooiNiet 2. Elin26 3. kim78 Testmarathon 10 Maart 1. Jenna85 2. Didi1988 3. 2deKleine Testmarathon 15 Maart 1. sjansie28 Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien!
hoi hoi, bedankt voor jullie reacties Ik heb vanmorgen een test gedaan.. maar niet was niet echt duidelijk.. een heel licht streepjes, maar ja, kan ook een indroog streepje zijn geweest.. Morgen vroeg ga ik weer testen. heb net mijn laatste glas drinken gepakt Groetjes
Hier blijft het voor veel mensen spannend zie ik! Ik hoop dat we er nog wat zwangeren bij krijgen, het schiet niet echt op zo! Hier nog steeds afwachten, maar je, ieder dag zonder bloed geeft steeds meer moed! (zullen we maar zeggen, positief blijven, ahum...) Iedereen op de wachtbank: veel succes! en voor degenen die op rood staan: veel succes in de volgende ronde! Groetjes, Angela
Ja idd het blijft voor vele mensen spannend hier nog steeds niets ja genoeg tekenen van een heleboel dingen maar nog steeds geen ongi. geduld word aandig op de proef gesteld. testen ook negatief. dus wachten wachten wachten maar meiden weltrusten slaap lekker en morgen nieuwe dag nieuwe kansen. xx Meriam
mijn eisprong was deze maand weer wat eerder, mijn nod wordt dus niet de 21e maar de 17e. gister zijn we bij de gyn geweest. bloedonderzoek was goed, zaadtest was goed, inwendige echo was niets raars op te zien. op de 1e dag van mijn menstruatie moet ik bellen om 2 afspraken te maken voor verdere onderzoeken. groetjes silvana