Ik heb 1 uurtje geleden goed geslapen,was vreselijk moe! Danoontje GEFELICITEERD!GENIET ERVAN! Kweenie en Tom78 Balen meiden!Ik duim voor jullie. JedidJah en Tezzz WAT SPANNEND! Voor de rest,VEEL SUCCES MET TESTEN! Slaap lekker en zacht... De groeten Sheri
Hoi meiden! Alle zwangeren hier heeeeel erg gefeliciteerd! Zou ik ook nog mee mogen op de roze omafiets! Mijn NOD is 21 Maart! Liefs Claudia
alle meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en esther en ronald veel sterkte bij de ha maar ik ga ff verder met dingen in huis want ik ben jarig vandaag ff boodschappen doen moet wel ff maar er is wel storm in ons lang niet best hoor gr sandra
Sandra gefeliciteerd! Kweenie: onwijs balen! Succes in de volgende rondes! Heb vanmorgen getest: plaste per ongeluk zo'n beetje over die hele stick heen, . Na 5 min. wel een controlestreep in de C en een kleine urinebubbel in de T. Ik denk dus weer negatief, maar ook nog steeds niet ongi. Ik word er echt een beetje simpel van.....
Ik mag op rood Mijn hele cyclus deugt niet meer! anders altijd zo precies maar vorige maand heel lang overtijd en nu weer te vroeg Snap er niks meer van, misschien doordat ik mezelf te druk maak. Succes voor de rest! En anders tot volgende maand.
Voor mijn gevoel heb ik echt ongie klachten. Hopelijk niet. Tot nu toe nog niet ongesteld. Dus mijn cyclus zal wel weer 37 dagen zijn. Nog even geduldig wachten tot zaterdag. Nu ga ik even wat eten want mijn maag protesteert hevig om eten
Hallo, Ik mag op rood,de zijn nu echt doorgekomen! En nog geen beetje ook! Nu ja, volgende ronde, nieuwe kansen! Succes op de wachtbank en hopelijk weten jullie ook snel iets meer! Groetjes
Er is storm op komst meiden en ook in mijn buik! Denk echt dat ik ongi ga worden... wordt er gek van! Mijn NOD is de 17e. met afwachten allemaal! Liefs, Maar
queensan: gefeliciteerd! nou hier nog geen ongi, nog wel steeds een temp van boven de 37, vandaag was het 37.2! dus we houden hier nog een beetje moed! morgen ga ik testen als ik dan nog niet ongi ben!
Haijj Ik heb geen tijd om alles verder bij te lezen, aangzien ik zo moet werken. ik wou alleen ff vertellen hoe het gegaan was bij de dokter. Ik was ontzettend nerveus vantevoren, amar gelukkig ging mijn hubbie mee.. De dokter heeft ook een zw. test gedaan (nr. 8 intussen en die was ook weer negatief. Hij ging ervanuit dat ik gewoon een cyclus had overgeslagen, maar omdat ik vertelde dat ik me er wel druk om maakte heeft ie me een verwijsbrief meegegeven voor de gyn. Nu moet ik daar maandag 31 maart heen. Doodeng vind ik het, en heb ik ook de dokter vertelt. Maar dan heb ik in ieder geval wel duidelijkheid
meid ik ka je vertellen dat het allemaal wel reuze meevalt! ik moest 3 weken geleden ook naar de gyn omdat ik bijna niet ongesteld wordt en na even kort alle gegevens besproken te hebben kreeg ik een inwendige echo, maar omdat daar op dat moment een eitje was te zien hoef ik op dit moment niet meer terug te komen! alleen als ik nu weer ongesteld wordt mag ik weer komen kijken of er een eitje rijpt, zo niet dan krijg ik clomid! ik denk dat bij jou het ook zoiets gaat worden!