ja dat wel maar ben even heel erg teleurgesteld, zeker omdat volgens berekning van de gyn de 26e mijn eisprong zou zijn geweest en we rond die dag goed geklusd hebben...
Ja, dat kan ik me voorstellen, zeker als jullie zo goed je best gedaan hebben. Ik ben zelfs al teleurgesteld, terwijl we in februari maar 2x geklust hebben: 09 en 15 februari. Ik ben al niet zo'n ontzettende klusser, maar helemaal nu ik het gevoel heb dat er 'iets' is in mijn lijf heb ik geen zin. Anyway: geef de hoop nog maar niet op. Je weet het pas zeker als de rode duiveltjes er zijn....
ik ben ook niet zo'n ontzettende klusser hoor en zeker niet als het van dat moeten is.... ik geef de hoop ook nog niet helemaal op, maar wil mezelf ook behoeden voor een grote teleurstelling..
hallo allemaal goh he wat zijn er veel rood geworden! iedereen succes.. nou nu maar weer heel wat roze vinden jullie ook niet ook ik zit te wachten, maar 21 maart schiet nu al langzaam op groetjes anoniem
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik niet op een baan hoef te rekenen op mijn afstudeerplek....GEEN PLAATS... Maar wel overladen met complimentjes he... :c: Tja met mooie woorden krijg ik geen brood op de plank!
He balen! Denk dat het dan toch een nasleep van de pil is... kan wel ff duren dan, kan ook zo doorbreken... Ik zou het nog een poosje aankijken en als het echt te lang duurt (langer dan 6 week?) dan kun je natuurlijk eens naar de huisarts toe om te kijken of hij/zij je kan helpen....tenminste dat zou ik denk ik doen...! Da's het nadeel van de pil he? Dat je normale cyclus zo ontregeld kan zijn in het begin! SANDRA.... Ook van mij Gefeliciteerd! Liefs, Kweenie
Ik moet weer ff mijn verhaal kwijt, wat ben ik toch egoistisch! Wat zijn er deze maand toch veel die negatief testen en al een paar dagen overtijd zijn...Vanmiddag een vriendin aan de lijn gehad, die weet dat ik bezig ben en die zegt dat ik niet zo moet stressen en gewoon moet afwachten..poeh, dat is makkelijk gezegd. Ik heb ook echt het idee dat ik een van de weinige ben die van die rare dingen gaat denken als ik ben al heel vroeg in de overgang, ik kan nooit zwanger raken omdat ik geen eieren heb of dat mijn vriend geen goed / snel zaad heeft...Als ik het zo typ denk ik waar ben ik mee bezig? Ik moet gewoon afwachten, maar het is zo ontzettend moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Gewoon in het dagelijks leven, wel of geen 2 kopjes koffie want misschien ben ik wel zwanger. Wel / geen rosbief, niet te extreem sporten..Van die kleine stomme dingen, waar ik al gelijk bij stil sta dat ik gewoonweg niet weet of ik wel / niet zwanger ben! Ik hoop dat jullie niet zolang in onzekerheid zitten en weten waar jullie aan toe zijn. Ik gun jullie allemaal een vette positieve test (geen vage!)!
Vandaag nog geen ongi gezien hier, dus dacht; laat ik er eens een testje tegenaan gooien. Hmm, negatief. Had ik ook wel verwacht, want mijn vriend is een paar weken op reis geweest. Maar waar blijven de dan? Misschien toch een latere eisprong gehad. Dus afwachten maar weer!
clomid dat zijn pillen, zo ver ik weet is de bedoeling dat die pillen meewerken aan de rijping van je eitjes en zo dus ook zorgen voor een eisprong.
ik zat in de testronde voor 5 maart...durfde me niet op de lijst te laten zetten..maar eh...nu wel! mag roze zelfs