Ha ha ha, dat zou bij mij dus ook gebeuren, ben niet zo'n held in dat soort dingen! Mijn NOD klopt niet helemaal op de lijst, ik sta voor vandaag maar aangezien mijn eitje laat is gekomen deze maand heb ik er vier dagen bij geteld. Nieuwe NOD is ongeveer 17 maart! Voelt wel heel spannend want normaal heb ik altijd al drie/vier dagen van te voren roze verlies en nu nog niets!? Borsten zijn pijnlijker dan ooit, kon er vanochtend niet meer van slapen! Maar goed, laten we onszelf vooral niet voor de gek houden! (Alsof dat lukt! 8-[ )
Gister was mijn NOD en heb gisteravond een test gedaan maar geen streepje zichtbaar. Wachten nog geduldig af en anders de volgende test van het weekend. Let's hope so! Groetjes, Mariëlle
heey meiden zou iemand mij op rood kunnen zetten? ben vanmorgen helaas weer ongesteld geworden voor alle zwangere van harte gefeliciteerd! en dat alle ongi meiden ook snel zwanger mogen zijn
Hey Meiden, Ook ik mag op rood ben vanmorgen ongesteld geworden het is jammer maar op naar de 3e ronde dus. alle meiden die vandaag weer positief zijn van harte gefeliciteerd voor alle anderen kop op.! xx Meriam
gerdiend en wannebymammie gefeliciteerd met jullie zwangerschap. jedidjah jammer ik hoop dat je vanmiddag de antwoorden krijgt die je zoekt
Aah wat jammer zeehondje! Zeker omdat je al even overtijd was, kan ik me voorstellen dat je goede hoop had. Ga je gezellig mee naar april, daar zit ik ook en nog vele andere bekenden. Ik moest de afgelopen keer dat ik ongi werd ook alles even op een rijtje zetten, het doet toch zeker wat met je he, als het niet raak is. Ik wens je veel succes en we spreken elkaar op het april forum wel he. Tot daar, groetjes!
jeetje wat veel meiden die toch ongesteld zijn geworden! hier nog steeds geen ongesteldheid te zien! wordt er momenteel gewoon moedeloos en verdrietig van, zeker volgens alle berekingen van de gyn had ik toch wel hoop dat ik zwanger zou zijn! maar goed als ik volgende week nog niet ongesteld ben bel ik mijn gyn maar eens op, want ja volgens hem was er wel een eitje te zien en zou die 26 februari springen! dan zou je toch denken 14 dagen erbij en dan zou ik of zwanger of ongi moeten worden... nou ja probeer er rustig onder te blijven en toch nog een beetje hoop te houden...
Hm, ik heb me op de vorige pagina voorgesteld, maar ik krijg geen reacties en sta ook niet op de lijst. Mag ik niet meedoen...?
tuurlijk mag je wel meedoen! de lijst wordt geloof ik niet elke minuut aangepast, dus kan ook later vandaag gebeuren
Hallo lieve mensjes, Oh oh zit helemaal in spanning, mocht vandaag al testen maar ik ik durf nog niet zo goed, heb haast geen symptonen zoals ik meestal rond me ongi zou hebben, geen ongi..............voel me wel af en toe beetje wee-achtig maar meer niet ja opgezette buik .......vind het allemaal zo spannend
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Sjansie28 & silvana81 & Maar29 & Dib & Daan0201 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 & Beep & klingel 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan & roos80 & anoniem23 & mizzclau 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & leeuwtje4 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 & Queenie 27. S1986 & dancevalley & tibo & Marrie28 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & desiree1986 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri 30. Roosje75 & tweety123 & natasjaz 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 & Femmy 169 passagiers voor de roze omafiets: 11 zwanger, 58 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 14 negatief, 1 onbekend 1 cyclus van slag Testmarathon 15 Maart 1. sjansie28 Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! Hoi meiden, ik breek ff in voor de lijst! Dib je staat op de 17e Daan0201 jij ook. K3elly en Meriam22 jullie zijn rood (sterkte) Marielle77 ik wilde je groen maken, maar zag je niet op de lijst.... Voor iedereen: ****************hcg********************
hey tim zijn mama daar heb ik alvast wat van op gevangen zal ze bewaren voor binnen 14 dagen dat is invriezen zekers
Hey Timzijnmama, thanks! Alleen is mijn NOD de 20e pas.... Oja, en natuurlijk begrijp ik het hoor, dat de lijst niet per minuut wordt aangepast. Maar de nieuwe lijst kwam na mijn berichtje, vandaar dat ik het vroeg In ieder geval voor iedereen heel veel succes!
Ah Jeditjah, wat jammer voor je. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid/inzicht vanmiddag en dan op naar de volgende ronde. Wordt in elk geval een gezellige NOD april. (hoewel ik hoop dat het voor mij bij maart blijft..)
Bedankt allemaal en ik hoop dat we elkaar allemaal maar gauw mogen feliciteren! En voor degenen die al zwanger zijn natuurlijk van harte!