Mijn NOD is ook maandag of dinsdag! (ik ga uit van dinsdag) Komt nou wel weer erg dichtbij! Ik hoop dat er veel meiden een positief testje hebben deze maand! Groetjes
@jedidjah: wat jammer voor je dat je idd toch 'schoon' was, maar gelukkig kun je nu wel verder. Heeeel veeel succes meid! Ik ben net terug van de gyn. Heb provera gekregen om m'n ongi op te wekken en clomid voor erna om een eisprong op te wekken. Hopelijk slaat het aan!
Wannabemommie: GEFELICITEERD! Gelukkig weer een zwangere erbij! gaat toch langzaam de goede kant op! Hier nog steeds niets te bekennen....... Ik wordt er nu wel een beetje gek van.... In ieder geval: iedereen heel veel succes! Groetjes, Angela
hallo allemaal zal me ook ff voorstellen had ik al eens eerder gedaan in het voorstel hoekje maar echt geschreven voor de rest heb ik niet meer. mijn naam is Sandra en woon samen met me vriend we hebben een zoontje van bijna 3 jaar en gaan voor een nieuw wereld wondertje. Dit wordt ronde 3 en is allemaal weer heel spannend heb me nod ongeveer rond 17 maart en als ik van de langste cyclus uit ga pas rond 22 maart. Dus als er ff tijd is wel ik graag mee op de roze fiets groetjes
oja alle zwangere gefeliciteerd alle wachtende succes en die op rood staan op naar de volgende rond en succes
Ik denk dat ik binnenkort naar april ga, want heb nu toch zo'n kramp in mijn onderbuik. Dus ik denk dat het vanavond of morgen gaat beginnen met de ongie. vind het wel jammer. Maar de tijd dat we de kerstdagen en oud en nieuw vrij zijn komt steeds dichterbij.
Wannabemommie: gefeliciteerd! Jedidjah: wat ontzettend jammer! Veel sterkte. Ik heb zelf last van wisselende ongi-krampen. Soms pijn in de benen, rug en buik en dan opeens weer helemaal nix. Ik had zondag getest maar dat was negatief, dus ben nu een beetje in de war. Ik wil het zo graag weten! :x
nee, dit is de eerste keer. De andere keren had ik steeds een cyclus van 28 dagen. Misschien nog ontpillen? Maar ik weet niet hoelang dat duurt, ben eind okt'07 gestopt met de pil.
mijn NOD was een week geleden, maar volgens de testen ben ik niet zwanger Maar ja, als je niet ongi wordt, is er geen nieuwe ronde, dus ook geen nieuwe kansen! We moeten afwachten!
hallo allemaal! ik hoor vandaag te krijgen, tot nu toe blijven ze uit en ook eigenlijk geen klachten die ik normaal heel erg heb.. liefs
Ik heb een vraagje (sorry maar ik ben ook maar een leek hierin) ik kon vanaf vandaag testen heb ik gedaan was negatief maar ben ook nog niet ongesteld terwijl ik altijd erg stipt ben.............heb helemaal ook geen oni klachten, dus ik weet het even niet meer
Jedidjah: Wat jammer zeg, op naar de volgende ronde. Hier nog steeds geen ongi te bekennen, inmiddels al 2 dagen last van zere tepels en buikpijn. Maar die buikpijn begint wel te wennen, helaas. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt...
Vandaag zijn wij er lekker op uit geweest even nergens aan denken. Het was erg lekker, uitwaaien en naar madurodam geweest. En nu van het weekend testen en dan hoop ik op een positieve test!