Ik hoop dat wij beide een vette positieve test hebben! Heb jij inmiddels ergens last van? En Heb je al eerder getest?
hallo meiden, Hier nog steeds aan het afwachten al komt het steeds dichterbij! Nou had ik een vraagje ik heb pijn aan de rechterborst sinds vanmiddag, de linker niet eigenlijk wat kan dit betekenen heb altijd wel last van de borsten als ik ongesteld moet worden maar zo erg nog niet eigenlijk? liefs Chantal.
Ik kan je hier niets over vertellen, ik snap mijn eigen lichaam nog niet zo...Ik heb zelf tot nu iedere keer dat de ene tepel zeerder doet als de andere, maar qellicht kan iemand anders jou helpen..
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Bramtim & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & Sjansie28 & silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 & Beep & klingel & Daan0201 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan & roos80 & anoniem23 & mizzclau 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & leeuwtje4 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 & Queenie 27. S1986 & dancevalley & tibo & Marrie28 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & desiree1986 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri 30. Roosje75 & tweety123 & natasjaz 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 & Femmy 170 passagiers voor de roze omafiets: 11 zwanger, 58 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 14 negatief, 1 onbekend 1 cyclus van slag Testmarathon 15 Maart 1. sjansie28 Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! Daan0201: ik heb je verplaatst naar 20 maart Ram1978: Ik heb je erbij gezet op 17 maart
Hoi Cien, Tuurlijk wil ik dit doen! Alleen .... ik kan je niet vinden op de lijst. Wil je nog even laten weten op welke dag je NOD is?
Wannabemommie: Gefeliciteerd! Jeditjah en Zeehondje Wat Jammer! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mag zijn,veel succes bij de volgende ronde. Ram1978 en Daan0201 Welkom hierzo! schrijf en leesplezier! ilona85 en Verhip Succes en ik duim voor jullie goh wat spannend zeg he! hopelijk dat jullie een positieve test hebben.
@ verhip ja ik heb last van grote, zere met aderen (.)(.) en ben erg misselijk en moe. En jij? Ik heb 2 maart al getest en 8 maart dus het moet dit weekend raak zijn haha en jij wanneer heb jij getest?
Zie mijn onderschrift, gisteren voor het laatst getest..verder nu alleen last van zere tepels en dat was het eigenlijk. Dat heb ik alleen tot nu toe iedere ronde gehad net voordat ik ongesteld werd, dus ik ben bang dat ik gewoon een hele late eisprong heb gehad..Ik ga zaterdag weer een testje wagen, in 3 dagen kan er veel wijzigen toch?
Ja dan verdubbelt het schijnt haha. Ik ga vanavond toch maar aan de rommel haha je weet maar nooit wil ook geen ronde missen
Ben een beetje moe trouwens zie inderdaad nu pas je onderschrift sorry (zouden het de hormonen zijn haha)
Dat zou best wel eens kunnen, maar dat maakt niet uit hoor. Ik hoop echt voor je dat je een pos test in handen krijgt. Als ik een negatieve krijg, denk ik dat de grond onder mijn voeten uit zakt (of hoe je dat ook schrijft). Zo dubbel gewoon..Wat zegt jouw hubbie hierover?
Die probeert er voor mij te zijn, die zegt we weten dat het kan (zie mijn onderschrift) en we gaan gewoon door, maar hoorde van mijn zus dat hij het toch heel moeilijk vind. Wij hebben gewoon allebei een positieve test dit weekend... positive thinking!
@ Verhip: Succes met testen zaterdag. Lijkt me erg moeilijk om steeds weer te wachten en uiteindelijk nog geen uitsluitsel te hebben!
Ik weet heel goed hoe je lichaam je voor de gek kan houden, en heb me ook voorgenomen dit niet meer te laten gebeuren, maar vanaf ongeveer dag 6 na vermoedelijke ovulatie felle kleine steekjes in onderbuik, 2 dagen aangehouden en nu weg. Vandaag en gisteren moe, zo moe dat ik mijn lief niet eens hoorde binnenkomen van zijn werk.......ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken, ik laat me niet gek maken....zennnnnnnnnnn!
He Noppie, Ik ken het gevoel, ik had hetzelfde de eerste cyclus.....dat is echt het ontpillen.......mijn eerste was 35 dagen, 9 dagen later dan normaal, denk dat 26 dagen nu mijn vaste cyclus is.......komt goed let maar op. Ik zal het gemiddelde nemen.
nou dame's ik ga mijn bed op zoeken, des te sneller is er weer een dag voorbij! hier nog steeds broekloeren, maar niets te zien! ik heb met mijn vriend afgesproken dat we maandag op nieuw testen (bijna 1 week overtijd) en dat we anders even met de gyn bellen om te overleggen! slaap lekker allemaal voor zo ver sommige nog lekker kunnen slapen (ik word steeds wakker en dan denk ik nu word ik ongesteld... lekker frusterend)