Ja dit is echt iets wat je zo onzeker maakt dat je niet weet wat je nu moet denken. Wanneer in jouw cyclus is het bij jou begonnen?
Gister begon het met een beetje roze en een uurtje later was het bruin en nu blijft het bruin. En bij jou? Ja je wordt heel onzeker van maar ik hoop toch dat ik niet ongesteld wordt en ben benieuwd wat de ha ervan gaat zeggen. Bedankt voor je intresse en jij ook sterkte Groetjes Cien
mijn nod is zoals jullie zien al geweest maar durf niet te testen.. elke x als ik test word ik dezelfde dag nog ongesteld dus ik stel het denk ik maar een weekje uit,, haha dom he.. maarja soms maakt het een vrouw best onzeker geloof ik.. groetjes mandy
Ik ben gisteren ongesteld geworden dus ik ga naar april toe. Heel veel s6 allen en alvast gefeliciteerd zwangeren en voor de anderen misschien tot ziens in april.
Hallo dames, deze maand met ovulatietesten begonnen en ik heb vandaag een hele positieve test (geloof ik, ik zal kijken of ik hem straks in album kan zetten). En gelukkig is mijn mannetje nog gewoon thuis, dus we gaan hard klussen
He meiden.......ik probeer me tot volgende week zondag in te houden als ik nog niks heb gemerkt qua oud bloed verlies enzo.....rare vage buikpijn na ovulatie, meer steken dan echt buikpijn. Gisteren kreeg ik mijn melk niet naar binnen sochtends en vandaag beetje weeig na ontbijt, na 3 uur weer mega honger (heb ik anders nooit) in de stad een beetje patat gegeten maar na een half zakje.......bleh gevoel...(volgens mijn bijna hubbie at ik als een zieke kip...hahahaha) geen idee wat het gaat worden deze ronde.....maar de symptomen zijn er weer..... Oja mag ik op de testmarathon van 23 maart?
Hay Verhip, Dank je. Iedere maand weer spannend. Cyclus is was de laatste twee maanden zeer goed op regel. Dus hoop ook dat ik positief zal testen. De rest ook heel veel suc6
Mijn NOD is maandag of dinsdag. Ik sta nog niet op de lijst, maar misschien kan ik erbij op de 18e? Ik heb de afgelopen paar dagen steeds het gevoel gehad dat ik ongesteld werd, maar vandaag niks meer! Wel spannend, want dit was mijn eerste maand met ovu-testen. Succes aan alle meiden die nog moeten wachten en iedereen die net zwanger is geraakt; Gefeliciteerd!
Ik weet precies wat je bedoelt! Mijn vriendin is zwanger en een andere vriendin werd ook zwanger, maar daar is het helaas bij mis gegaan na 7 weken. Maar als ik mijn vriendin zo hoor praten over haar zwangerschap, babykamer, behang, kinderwagen en ga zo maar door, ben ik gewoon onwijs jaloers! Ik wil dat ook! Nog een paar dagen wachten en dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik ga er maar vanuit dat het niet zo is, dan valt het misschien een beetje mee...
Yep hier nog zo een, goede vriendin cq aanstaand schoonzusje en andere goede vriendin zijn zwanger, verder nog in de vrienden kring van mijn bijna hubbie..........gek wordt ik ervan......maar ook wel leuk!
@ tanja (mammatje) ik heb ook je verhaal gelezen, wat vreselijk erg voor je, wat een k**** ziekenhuis is dat zeg, ik vind je een zeer sterke vrouw met veel overlevingskracht.
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & tira 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 & Beep & klingel & Daan0201 & coco1972 21. Anneke99 & MarielleB & Queensan & roos80 & anoniem23 & mizzclau 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & leeuwtje4 & gepke1979 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 & Queenie 27. S1986 & dancevalley & tibo & Marrie28 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & desiree1986 & Amy25 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri 30. Roosje75 & tweety123 & natasjaz & vogeltje 1980 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 & Femmy 180 passagiers voor de roze omafiets: 11 zwanger, 65 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 13 negatief, 1 onbekend 2 cyclus van slag Testmarathon 15 Maart Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @pearl29: ik heb je rood gemaakt. Succes in de volgende ronde! @Miez: je staat erbij op 18 maart. @Goofychick:Je wil bij de testmarathon van 23 maart, maar die is er niet. Wil je op de eerst volgende gezet worden?
Thanks! Ik zie dat je 1 dag over tijd bent! Spannend! Wat is dat met die testmarathons? gaat iedereen dan wachten tot die dag met testen ofzo?
Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn ! Hier nog niks te bekennen, maar afwachten of het wel komt en anders ergens volgende week maar een testje doen
Ja het is dan inderdaad de bedoeling dat je op die dag test. Het helpt dan op niet te vroeg te testen zeg maar. Ik ben nu 1 dag overtijd. Heb negatief getest, maar nog geen ongi te bekennen hier. We wachten dus maar rustig verder af. Geduld is een schone zaak.....
Hoi dames Ben weer terug van ski vakantie. Het was echt heerlijk. Even een weekje weg, lekker buiten en in beweging. Veel zon en goede pistes. Anderhalve dag sneeuw waarvan 1 dag niet kunnen skien vanwegen de sneeuw en wind. Helaas zie ik dat de lijst rood kleurd ipv roze . Ik moet hier nog een paar dagen wachten. Buiten de gebruikelijke steekjes/krampen in mijn onderbuik en (.) (.) niets aan de hand. Groetjes MarielleB
Ok. Dan weet ik dat. Jammer dat je test negatief was, maar zolang je niet ongesteld bent, kan het nog! Ik doe maar niet mee aan de testmarathon. Ik wacht gewoon zo lang met testen als ik kan. Behalve als ik ongesteld wordt... Succes!
@mammatje: net jouw verhaal gelezen. Heb de tranen in m'n ogen staan. Mijn zoontje heet Yoeri. Wat goed dat je je verhaal hebt opgeschreven en ook dat je met dit onnoemlijk verlies hebt leren leven. Ik wens je alle goeds ter wereld. Als ik lees hoe veel kids jullie samen hebben, moet je wel een heel groot hart hebben! Heel veel succes met weer zwanger worden! ik ben naar de gyn geweest van de week en heb pillen gekregen om m'n ongi op te wekken. Ik heb dus eindelijk een god (graag ongi dag )! Zal niet hoeven testen, maar ik mag eindelijk weer eens op de lijst! Nod/ god is uiterlijk 27 maart (als de pillen hun werk tenminste doen). Ben zo blij! Stuur alle duivels maar mijn kant op hoor! Testen jullie lekker allemaal roze! En kan ik volgende keer aan de bak!