bedankt iedereen. hoop dat jullie snel mogen volgen Ik heb al een paar dagen last van duizeligheid. Dat had ik bij mn vorige zwangerschap helemaal niet. Ook rond de innesteling enorm veel last van mijn darmen. Dat was nogal muziek dat die maakte. Mn darmen zijn nu wel een stuk rustiger maar heb er nog wel last van af en toe. Verder nog geen symptomen. Alleen voel ik me meer moe dan anders en wil ik vroeg slapen.
hee wat fijn nieuws; weer wat meer roze op de lijst! gefeliciteerd meiden! heel veel plezier en geluk gewenst! die 16 maart NOD doet het goed tot nu toe zeg, 100% score zwanger van degenen die al hebben getest! super! hier ongeduld en tegenstrijdige gevoelens... verdenk mijn (.)(.) ervan groter te zijn (gevoeliger zijn ze toch al met name de tepels) en verder moet ik al 3 dagen janken om niets. liet ik een beker vallen, nou nou wat een drama, gewoon tranen met tuiten! kijkt mijn lief een beetje apart naar me: jankerdejank! en ik moet er ook wel weer om lachen tegelijkertijd! waar slaat dat nou weer op. en dan: ik snaaaaaaaai me toch een partij! zoet nogwel en ik ben juist van de hartig. edoch, ik wijt dit allemaal aan pms, want ik verwacht toch echt ongi te worden over een week, en dit is eigenlijk nog maar de 2e natuurlijke ongi, met meer pms verschijnselen dan als je een pillen-ongi hebt.... ik denk dat ik mijn lichaam, of mijn lichaam mij, gewoon voor de gek houdt... blehhhh een beetje sjagerijnige groet van klingel.
Alle zwangeren... van harte en geniet ervan! Ik hoop dat ik me van de week bij jullie mag voegen... Liefs, Maar
Wat een goed nieuws allemaal, GEFELICITEERD.....ik wacht in spanning af maar voel allerei dingen die ik niet wil voelen..........omdat ik anders weer teleurgesteld wordt..........of wil ik ze juist voelen!
Tja overal is het hetzelfde vrees ik....door dat rare lichaam durf ik niet meer te hopen.....maar stiekem doe je dat wel........zag mijn aanstaande hubbie een appelcake eten maar als ik er al naar keek werd ik misselijk...duhhhhh
aan alle zwangeren: GEFELICIFLAPSTEERD! Kalm aan doen en lekker genieten! aan alle meiden met ongi: balen zeg! Zie het maar als grote voorjaarsschoonmaak. Nu kunnen jullie allemaal roze worden! aan alle wachtenden: wat duurt het lang he? Maar we wachten met z'n allen! en als iemand de lijst aanpast: mag ik op 27 maart? Ik hoop dan eindelijk ongi te zijn!
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Didi1988 & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 & Beep & klingel & Daan0201 & coco1972 21. MarielleB & Queensan & roos80 & anoniem23 & mizzclau 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & leeuwtje4 & gepke1979 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 & Queenie 27. S1986 & dancevalley & tibo & Marrie28 & Tezzz 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri 30. Roosje75 & tweety123 & natasjaz & vogeltje 1980 & desiree1986 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 & Femmy 183 passagiers voor de roze omafiets: 14 zwanger, 68 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 13 negatief, 1 onbekend 2 cyclus van slag Testmarathon 15 Maart Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @lola 1982, ladybug en dani08: ik heb jullie rood gemaakt, succes in de volgende ronde! Hopelijk veroveren jullie een mooi plaatsje in de bus! @anneke99: Gefeliciteerd! Je staat op ROZE! de 17e. @Tezz: je staat erbij
hi goofychick! ja das ook vaag van je appeltaart van je hubbie! arfrghhh we moeten geduld hebben en zekerheid! dit is mijn eerste ronde nog maar maar ik weet nu al dat ik deze periode (de laatste week zullen we maar zeggen) de ergste vind! alles van ongi tot ei en van ei tot een weekje later is nog wel te doen! tezz: das wel een mooie (troost), dat het gewoon even de grote lenteschoonmaak is hihih! geduld zal ons redden! en humor en liefde natuurlijk. dan ga ik maar een zak m&m's naar binnen schuiven nu klingel.
dat dacht ik ook, maar bv 17 en 25 maart hebben veel meer testers! vandaar dat ik dacht dat het nog een andere betekenis zou kunnen hebben. jij ook succes!
Heej meiden! Hier nog steeds geen gelukkig maar ik kan aftellen naar de 20ste en hopen dat ze weg blijven! Zo spannend! XxX juuls
Jaaaaa, ik mag op roze, vanmiddag getest met de digitale van CB en kon er niet om heen Kijk maar in mijn album
Wat leuk! ik was op de site megatopper.nl aan het kijken. Stond in de quest, hadden ze een kraan met ledlampje, rood water bij warm en blauw bij koud, vond mijn ventje gaaf haha, dus dacht ff checken. zie ik daar een zwangerschapsklok staan op de site! wilde ik jullie niet onthouden. Zwangerschapsklok Tot op een tiende van de seconde aftellen naar de dag dat de baby geboren zal worden. Het ideale kado voor aanstaande ouders! 23,95 Grappig he!
@nash! supergefeli! wauw! wens je heeeeeel veel geluk en plezier in je zwangerschap! @birthe: die klok telt af naar je uitgerekende datum? of weet ie ook echt wanneer je gaat bevallen ? die lichtgevende kraan is trouwens ook groovy! @tezz: m&ms op. lekker als je (opeens) van zoet houdt! fijn dat maart al wat rozer wordt! dat er maar veel sinterklaas&kerstbaby's mogen komen!