Ja die kraan is ook wel ruig ja, zouden ze moeten maken voor de douche! haha, ja, als dan de baby niet op 00:00:00 geboren wordt meteen terug gaan met de bon. Hij doet het niet, wil mijn geld terug. hihi. Nee denk de uitgerekende datum. lol.
klingeltje toch! Je weeeet dat je het niet moet doen he? Je wist het! over 4 dagen test je gewoon lekker licht positief, oke?
@Birth, Wij hebben goed geklust op de afgelopende week en heb je ook op die afgelopende week geklust?Wat spannend Mijn Nod is tussen 26 en 29 maart... Ik zeg maar Veel succes! de groeten Sheri
arhhhhgggggg........pffff..........en dan regent het ook nog eens! Maar goed kon mijn gedachten lekker verzetten, net het draaiboek inelkaar gezet voor de bruiloft.....hoop zo dat we met zijn drieeen gaan trouwen. Naast vlagen van misselijkheid en hongergevoel moet ik inmiddels iets meer naar de toilet en zeurend gevoel in onderbuik en rare pijn in mijn rug waar ik nooit voor mijn ongi last van heb......hmmmmmm
Zo ben weer een beetje bekomen, echt doordringen doet het nog niet Bedankt voor de felicitaties Andere zwangeren van harte, degene op het wachtbankje heel veel succes ik zal duimen draaien voor jullie en hoop dat jullie allemaal ook snel hetzelfde als mij mogen ervaren |De klussers ook veel succes Voor de vrouwen die ongi zijn geworden veel succes de volgende ronde
Hoi Meiden, Hoe cliche? In de ochtend een nega test en in de avond ongesteld. Dit is de 3e keer al dat het zo loopt. Ben dus ongesteld en mag in het rood. Mag ook van de testmarathon af de 21e. Op naar de volgende maand. Veel succes nog verder in deze maand dames.
Ook wij hebben erg goed geklust, nog steeds eigenlijk want de ovulatietest is nog steeds niet 100. Streepje wordt wel donkerder. Kan het zijn dat de ovulatie opschuift omdat ik dit keer ook 7 dgn lang gemenstrueerd heb? Weet iemand dat? Normaal is dat maar 4 daagjes hier. Wat kan me dan echt wanhopig maken, heel erg... boos roepen dat dat stomme lichaam van me ook niets goed kan laten lopen en gooien met deuren. haha Heel erg... maar was na een paar minuten weer relaxed. lol. Die mannen hebben het soms maar zwaar te verduren met ons vrouwen.
@Anneke9: van harte gefeliciteerd! Hier nog geen ongi te bekennen. Hoewel ik dat wel had verwacht na de negatieve test van vrijdag. Ik wacht het maar rustig af en als het nodig mocht zijn dan test ik dinsdag nog een keer.
Ik denk dat het moment van de ovulatie niet ligt aan de duur van de menstruatie. Je begint tenslotte te tellen met de cyclus aan het begin ervan.
aan alle meisjes die wachten en smachten: succes! aan tezzz: ja dom he ik kon het niet laten! en nou heb ik het helemaal gehad natuurlijk dus dat doe ik NOOIT meer 4 dagen voor NOD testen... domme doos! noem het beginnersenthousiasme (en domheid) maareh... 4 dagen voor NOD nega test houdt dus NOT in dat ik persé NOT zwangeri ben? tcoh? GIL! liefs...