Ik heb vanmorgen een test gedaan, en de hoop een beetje laten varen. Na 2 weken moet je anders wel positief testen ja toch? Maar ja vanavond zijn mijn (.)(.) super gespannen en pijnlijk mijn lijf snap ik echt niet meer Agghh ik blijf voorzichtig aan doen weten doe je het nooit.
Hallo na 6 dagen overtijd net heel erg buikpijn ben gaan plassen en ja hoor ongesteld . Groetjes Cien
Hee ilona85, wat vervelend voor je dat je zo in onzekerheid blijft! Als je al twee weken overtijd bent zou ik mischien even naar de huisarts gaan voor een bloedtest. Dan weet je wat meer. Maar je weet: geen bloed geeft moed! hou vol he! twee weken overtijd is niet niks... groetjes,
boeh cien wat jammer.... je vraagt je af waarom je dan pas nu ongi wordt he... bleh al die onzekerheid en onbegrip over je eigen mooie lijfje! maargoed, op naar de volgende ronde en veel succes voor jou! liefs, klingel.
Maar dan denk ik dat je na 2 weken toch wel een beetje hcg moet hebben in je urine..pff, ik weet het niet meer. Ik wacht nog een weekje af en dan ga ik naar de huisarts. Ik wil echt weten waarom ik niet ongesteld ben geworden..
Nash: ook gefeliciteerd! Aan de meiden die toch nog ongesteld werden: balen zeg, ik leef met jullie mee! Zien we jullie straks bij de NOD-ers van april? Aan de wachters: heel veel sterkte en hopelijk snel (positief) nieuws! liefs noppie
WAUW Nash! Wat goed! Weet nog dat we het hadden over positieve ovu-testen...hihi. Hoe heb jij eigenlijk geklust na de positieve ovu-test... Als ik dat zo vragen mag... Ik heb namelijk zelf het idee dat ik niet zwanger ben deze maand, misschien verkeerd geklust na de positive ovu-test. Ben benieuwd!
hihiih karina wil het standje van nash weten nee maar goede vraag van je: ik denk zelf ook dat ik niet goed genoeg getimed heb geklust.. sowieso 1 dag na posi ovu test pas kunnen klussen.... en dan 3 dagen ervoor en 2 dagen erna schiet lekker op he! die (relatief) dikke (.)(.) die ik nu heb zijn dan ook gewoon stomme pms vrees ik.. maar, ik heb nog tijd zat (hoewel, ik ben natuurlijk wel een beetje oud ) welke dagen heb jij geklust? liefs, klingel
Hee ladies! Hier intussen op dag 40 geloof ik :s Vandaag een tijdje felle steekjes/bliksemgevoel gehad in mn onderbuik. Hopelijk ongi! Alhoewel ik mijn ongipijn normaal steeds in de rug voel. er lopen ook dikke aders over mn boobs en rond mn tepels loopt een donkere lijn :s Maar zal wel bij ontpillen horen
oke, ik heb het even opmoeten schrijven want het waren er zoveel, en ik zal vast nog wel iemand vergeten zijn @Anneke99 - Gefeliciteeeeeeeerd! @Linda26 - Gefeliciteeeeeeerd! @Nash - Gefeliciteeeeeeeeeerd! @Ilona85 - Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! ik duim voor je! @Ladybug & Cien - wat sneu! ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is! @ Mezelf - ik zit nog op het wachtbankje, hier nog steeds niet, waarschijnlijk morgen testje kopen! spannend hoor dat wachten! Liefs DBM21
NOD LIJST MAART 2008 01. Consider & Xanado83 & Angela21 & Amy25 & Chida & Jedid-Jah & Iuno & Saffie & Priscilla R 02. Marrie28 & Ilona85 & Ukkepuk078 & Goudvis22 & Desiree1986 03. Jent & Lara1982 & Verhip & Tweety123 & Lilith & Stoetel & Esther78 & Daphne B 04. Maria79 & Yustin & Leonie1986 & Jesske & Jeunessebv & Dayenne & noppie 05. Melanietje & Jootje24 & Nata & Kim78 & Marlieke10 & Tibo & Dance valley & Loesjuh & GerdienD 06. Mercedes & Naomi33 & Enise & Viool 07. Jenna85 & Ikke87 & MooiNiet & Amanda23 & Nikki80 & Evitaaa1983 & Zeehondje & Whabbit & maybe & leen1982 08. Kweenie & Nynke1980 & Aussie73 & Schildje & Danjo & Elin26 & 2deKleine & Lichtje 09. Femmy & Ellenk & Annelies661 & Lillebi & Meriam22 & Johanna1 & Re81 10. Danoek & Lautje1979 & Mamavanluca & Julita & Eitje & didi1988 11. Merelrosie & Lovely30 & Ib22 & Tom78 12. Cinneltje & Essiee & pien27 13. Juulsrulez & Kruimel133 & K3lly & Mnq & Sanne & Bonnie & DBM21 14. Nicci & Morgaantje & Bahar & Tijgertje23 & Annem 15. Pearl29 & Lynn1986 & Girl75 & Hanna1974 & dani08 & Ladybug 16. Jessica83 & Bruidje & Peppie01 & Danoontje & Linda26 17. Arianne22 & Wannabemommie & Puzzcat24 & Rian & Rubs & silvana81 & Maar29 & Dib & Ram1978 & Diana & tira & Anneke99 18. Wendy1983 & Nash & Fairy Tale & dani86 & Jenn & Sjansie28 & Miez 19. Angelea & susanbenjamins 20. Karina82 & Beep & klingel & Daan0201 & coco1972 21. MarielleB & Queensan & roos80 & anoniem23 & mizzclau 22. Selma2007 & Kirsten & Marijke84 & Selina26 & Tacha1987 23. Daantje25 & Roos80 & goofychick 24. Jip & Meis1984 & Mammatje 25. Lola1982 & Marina71 & Judith1980 & Chida & Christie & leeuwtje4 & gepke1979 26. Pien2008 & Elisabet & Amy25 & Queenie 27. S1986 & dancevalley & tibo & Marrie28 & Tezzz 28. Lientje25 & Marieke74 & Parels & Amy25 29. Starry & Birthe & Xanado83 & EstherenRonald & Sheri 30. Roosje75 & tweety123 & natasjaz & vogeltje 1980 & desiree1986 31. Freewilly8 & Ellen1983 & Iuno & amanda23 & Mammavantessa & lara1982 & Femmy 182 passagiers voor de roze omafiets: 14 zwanger, 69 ongesteld, 0 twijfelgevallen, 13 negatief, 0 onbekend 2 cyclus van slag Testmarathon 15 Maart Testmarathon 20 Maart Testmarathon 21 Maart --> Goede vrijdag! 1. Jessica83 2. Nash 3. silvana81 4. Karina82 testmarathon 28 maart 1. Tibo 2. Parels Dames even opletten: als je de lijst quote verander de url dan naar: [ img]http://i244.photobucket.com/albums/gg2/Hummel_photo/31960804-bikes2all-omafiets-24-2-2.jpg[/img ], maar dan zonder de spaties! Dan krijgen we de leuke fiets weer te zien! @Jessica83: Ik heb je rood gemaakt. Heel veel succes in de volgende ronde!
zijn nu al veel roze gemaakt maar er zijn nog teveel rode gemaakt en ik moet nog ff wachten maar ik heb wel krampen in me buik niet normaal meer gr sandra
Goede morgen meiden, Morgen is mijn NOD ik heb het gevoel dat het OD wordt hahaha. Ik denk dat als ik een testje er tegen aan gooi morgen vroeg dat de duivels door breken. Maar ja dat kleine beetje hoop van zolang ik nog geen bloed zie geeft het moed toch? We wachten lekker af....Liefs Chantal.
en die test is niet eens uit de verpakking geweest Zo raar,had flinke steken in mijn rechteronderbuik(was even bang voor wat anders)en ja hoor,vanmorgen vroeg weer een veeg bloed Mijn cyclus word volgens mij ook steeds langer heb ik het idee,(30 dagen ongeveer) ik was zo nuchter als het maar zijn kon de afgelopen dagen,maar nu... pffffffffff