Eindelijk is het maandag en kan ik testen! Alleen 1 klein probleempje... ik durf niet meer! Stel dat ik nou negatief test, dan ben ik weer zo teleurgesteld en moet ik weer 40 dagen wachten! Wat raden jullie aan? Misschien ff wachten tot woensdag of zo? Liefs, Maar
Probeer gewoon te testen, en anders probeer je t over n paar dagen weer als die nega is.. Ik heb zelf nu hele erge last van krampen in mijn darmen,, ook heel misselijk.. Mijn borsten zijn ook groter, vooral mijn tepels.. zo raar. Mn vriend begon dr gister zelfs over,, hij zei ben je al zwanger ofzo haha. njaa laten we het hopen...! Hebben meer mensen hier last van? en de mensen die hier last van hebben gehad,, zijn jullie zwanger of niet?
ik mag WEER rood ! enige pluspunt is dat ik nu eindelijk in ronde 13 een cyclus heb van 27 dagen! ik moet moet zo het ziekenhuis bellen want we hadden afgesproken dat ik op de eerste dag van mijn menstruatie moest bellen voor een afspraak voor PCT + HSG-foto. ik ga naar april, zwangeren: gefeliciteerd ! groetjes silvana
Ik wilde mij hier gisteren aanmelden om af te tellen tot mn nod (20 maart..) alleen dat hoeft niet: IK HEB NAMELIJK POSITIEF GETEST! Het is nog heel pril, maar streep is streep toch?
Hallo, Ik kon me niet bedwingen vanmorgen en toch een test er tegen aan gegooit en .........ik ben zwanger. Ik geloof het nog steeds niet hahaha zit op een rose wolk en eindelijk mijn naam mag in het rose. Liefs Chantal.
@lievelief en sjansie28: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd,geniet ervan! @Birth:wat de ovulatietest betreft is voor de honderd procent niet duidelijk dat heb ik ooit van gehad niets geholpen. Op welke dag waarop mijn vruchtbaar begint,besef ik dat ik ook van opgewonden raak haha Ik duim voor je wacht met spanning af op een hopelijk positieve bericht [-o< @Mijzelf: ik ben en blijf in positief ingesteld,denk nergens aan geniet van vandaag